Ik heb geen foto's met een wortel trouwensquote:
hou dat zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met een wortel trouwens
Niet neergeknuppeld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Klonk het volgende:
Zo, net een motorbende aan gort geschoten in het park
Nu een appeltje
Nu wel:quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met een wortel trouwens
nee, ik had geen knuppel bij de hand, wel een machinepistoolquote:
mag ik die eens lenen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik had geen knuppel bij de hand, wel een machinepistool
moet je GTA4 kopen en dan naar de wapenhandelaar gaan, of een Jamaicaan berovenquote:
geen foto's waar de binnenvoering van die dikke belg wordt getoucheerd door een wortel iigquote:
Joh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Deze ken ik!
Die kwamen toch uit de fabriek waar MPG werkte?
Dan doe ik met je mee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn doel is om met koninginnedag een oranje tompouce ofzo te eten
verliefd worden op iemand vanwege haar tentamencijfers, hoe kansloos moet het nog worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Muck het volgende:
Now I don't claim to be an "A" student
But I'm trying to be
So maybe by being an "A" student baby
I can win your love for me
en ikquote:
dat hebben wij toch niet nodig flesquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verliefd worden op iemand vanwege haar tentamencijfers, hoe kansloos moet het nog worden?
Ik voel een KSC koninginnedagtompouceneetmeet opkomenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Muck het volgende:
[..]
en ik![]()
[..]
dat hebben wij toch niet nodig fles
Zing met me mee naar de regenboog regenboog khou alleen van jouquote:
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel een KSC koninginnedagtompouceneetmeet opkomen.
Ik wou t nét zeggen... en toen zag ik dat jij dat al zeiquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoor
oeh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuidquote:
ik was alweer een stukje verderquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zing met me mee naar de regenboog regenboog khou alleen van jou![]()
dat woord moest ik even 3 keer lezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuid
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Muck & ik meet is in Didam. Zeker 100 tariefjoenits verwijderd van Amsterdam Zuid
Al dat gemeet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar de jij & Pien meet is ergens anders dan de Muck en ik meet hoor
gewoon, ik zit stukjes te kijken en vroeg het me afquote:
Precies. Didam is per auto ook zeer goed bereikbaar (beter dan met de trein, volgens mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?
zal ik morgen na mijn werk koffie komen drinken?quote:
Waarom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon, ik zit stukjes te kijken en vroeg het me af
Jij speelt taxi?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Didam is per auto ook zeer goed bereikbaar (beter dan met de trein, volgens mij)...
.
Weet ik niet. Maar ik ben 7 feb al druk zat met het dubbelspel via Didam en Kaldenkirchen. Zamsterdam zal er waarschijnlijk niet OOK nog bij kunnen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moeten DM en ik persé in Amsterdam Zuid tompoucen eten?
Maar wat heeft 7 februari met koninginnedag te maken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik ben 7 feb al druk zat met het dubbelspel via Didam en Kaldenkirchen. Zamsterdam zal er waarschijnlijk niet OOK nog bij kunnen...
Ehmm. Niet zo gek spannend veel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar wat heeft 7 februari met koninginnedag te maken?
we zijn de enige vrouwen in dit topicquote:
Ah okquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:23 schreef Muck het volgende:
[..]
we zijn de enige vrouwen in dit topic
Maar tompoucenmeet kan alleen op koninginnedagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm. Niet zo gek spannend veel.
tompoecen zijn er het hele jaar door?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar tompoucenmeet kan alleen op koninginnedag
Ja, maar het ging om oranjetompoucen op koninginnedagquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toompoesen zijn er het hele jaar door?HEMA!
Ik werk niet thuisquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Muck het volgende:
[..]
zal ik morgen na mijn werk koffie komen drinken?
moet je een keer doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah okIk moet m nog steeds zien, maar hij staat niet bovenaan mn to-watch lijstje
ja, dan kan ik er ook niks aan doen vogel!quote:
Mwoa, je kiest de dagen wel uit. Gisteren was ik nog thuis. Eergisteren ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Muck het volgende:
ja, dan kan ik er ook niks aan doen vogel!
Dat wil en doe ik wel vaker.quote:
Ga ik doen, maar wel zonder chocolaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je een keer doen
in je pyjama op de bank, chocola erbij en dan kijken
TMI? Dan moet je ook niets insinuerenquote:
TMIquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
TMI? Dan moet je ook niets insinueren
Ach, ja, internet jeweets.quote:
quote:
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op Fok! herplaatsen
en je een omfg gevoel geven
quote:
Nationale IQ testquote:
Vandaag helemaal. Hij viel veel hoger uit dan normaal, scheelt tien puntenquote:
Ik heb de tv uitgezetquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaag helemaal. Hij viel veel hoger uit dan normaal, scheelt tien punten
Was ook stukken makkelijker dan de meeste andere testen.
Ik snap ook de IQ's niet in de studio nu..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de tv uitgezet.
Ik was zeer teleurgesteld in het niveau van de vragen.
quote:
zenuwen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik snap ook de IQ's niet in de studio nu..
Das een beste briefquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brief aan het typen... 9 pagina's nu. Bijna af.
Jah. Heb nogal wat achterstand in te halen in het updaten van die mensen...quote:
klik je op de knop updatequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Heb nogal wat achterstand in te halen in het updaten van die mensen...
Ik zou ze ook gewoon de link hebben kunnen geven van mijn weblog.. maar dat is me toch weer net iets te veel informatie voor ze.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klik je op de knop update![]()
* oh wacht iemand moet de updates maken *
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brief aan het typen... 9 pagina's nu. Bijna af.
die mag je achter laten op mn site als je wilquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou ze ook gewoon de link hebben kunnen geven van mijn weblog.. maar dat is me toch weer net iets te veel informatie voor ze.
Mag ik ook link achterlaten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die mag je achter laten op mn site als je wil![]()
zie signature
tuurlijk registreren inloggen en dumpen die links ^^quote:
Klaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk registreren inloggen en dumpen die links ^^
heet niks voor niks linkdump![]()
Site gemaakt voor schoolquote:
Nope. Ik heb mijn blog niet voor niets niet opengesteld voor zoekmachines om het te vinden.. slechts een heel select gezelschap heeft de link gekregen van me.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die mag je achter laten op mn site als je wil![]()
zie signature
9 teveelquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Ik heb mijn blog niet voor niets niet opengesteld voor zoekmachines om het te vinden.. slechts een heel select gezelschap heeft de link gekregen van me.
Brief is af, en gemaild. Het zijn tien pagina's geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |