Mwoa, je kiest de dagen wel uit. Gisteren was ik nog thuis. Eergisteren ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Muck het volgende:
ja, dan kan ik er ook niks aan doen vogel!
Dat wil en doe ik wel vaker.quote:
Ga ik doen, maar wel zonder chocolaquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je een keer doen
in je pyjama op de bank, chocola erbij en dan kijken
TMI? Dan moet je ook niets insinuerenquote:
TMIquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
TMI? Dan moet je ook niets insinueren
Ach, ja, internet jeweets.quote:
quote:
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op Fok! herplaatsen
en je een omfg gevoel geven
quote:
Nationale IQ testquote:
Vandaag helemaal. Hij viel veel hoger uit dan normaal, scheelt tien puntenquote:
Ik heb de tv uitgezetquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaag helemaal. Hij viel veel hoger uit dan normaal, scheelt tien punten
Was ook stukken makkelijker dan de meeste andere testen.
Ik snap ook de IQ's niet in de studio nu..quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de tv uitgezet.
Ik was zeer teleurgesteld in het niveau van de vragen.
quote:
zenuwen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik snap ook de IQ's niet in de studio nu..
Das een beste briefquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brief aan het typen... 9 pagina's nu. Bijna af.
Jah. Heb nogal wat achterstand in te halen in het updaten van die mensen...quote:
klik je op de knop updatequote:Op woensdag 28 januari 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Heb nogal wat achterstand in te halen in het updaten van die mensen...
Ik zou ze ook gewoon de link hebben kunnen geven van mijn weblog.. maar dat is me toch weer net iets te veel informatie voor ze.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klik je op de knop update![]()
* oh wacht iemand moet de updates maken *
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brief aan het typen... 9 pagina's nu. Bijna af.
die mag je achter laten op mn site als je wilquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou ze ook gewoon de link hebben kunnen geven van mijn weblog.. maar dat is me toch weer net iets te veel informatie voor ze.
Mag ik ook link achterlaten?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die mag je achter laten op mn site als je wil![]()
zie signature
tuurlijk registreren inloggen en dumpen die links ^^quote:
Klaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk registreren inloggen en dumpen die links ^^
heet niks voor niks linkdump![]()
Site gemaakt voor schoolquote:
Nope. Ik heb mijn blog niet voor niets niet opengesteld voor zoekmachines om het te vinden.. slechts een heel select gezelschap heeft de link gekregen van me.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die mag je achter laten op mn site als je wil![]()
zie signature
9 teveelquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Ik heb mijn blog niet voor niets niet opengesteld voor zoekmachines om het te vinden.. slechts een heel select gezelschap heeft de link gekregen van me.
Brief is af, en gemaild. Het zijn tien pagina's geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |