zonder wie?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zonder Stevens?
Stevens.quote:
Haaiquote:
NapperaarsteVerslinderaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh, sekretaresje van me![]()
i might reconsider, nu ik weer van die takkelange dagen maakquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh, sekretaresje van me![]()
FormormelUtselaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haai![]()
[..]
NapperaarsteVerslinderaar
De Amerikaan heeft je aan het werk gekregen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
i might reconsider, nu ik weer van die takkelange dagen maak
Je drinkt zeker ook groene thee hequote:Op donderdag 29 januari 2009 08:02 schreef OA het volgende:
Ik lijk wel een bejaarde... Zittend op de rand van het bad douchen, zittend plassen, naar de keuken lopen en direc een stoel pakken om te gaan zitten...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Je drinkt zeker ook groene thee he?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al een week geen koffie meer op, ook geen thee trouwens, want alles smaakt zout in mijn beleving
Hmmmz...quote:
Caliquote:
quote:
Nee, maar de Amerikaan heeft een contract met een minimum-aantal contracturenvan 55 uur per week, dus die zit wel lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Amerikaan heeft je aan het werk gekregen?
quote:
Ik volgde 3 kwartier later.quote:
Oh, ik dacht al het gaat over mij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
Sommige mensen he..
zo vol van zichzelf..![]()
Gelukkig ben je geen wijfquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al het gaat over mij.
Nou ja, vol ben ik wel
Diertjuhquote:
Helleutjensquote:
*gelukzalig glimlacht*quote:
Van proberen komen kindjes zei mn mammie altijdquote:
*checkt. Klopt.quote:
Oh, dat ging er mis.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van proberen komen kindjes zei mn mammie altijd
Succes met poetsenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:00 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. En intussen heb ik nog bijna niks gedaan...
*Kijkt naar slagveld om zich heen*
Ik moet nu minimaal een uur van mijn pc afblijven van mezelf, ik kom straks nog wel ff terug...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van proberen komen kindjes zei mn mammie altijd
typo? je bedoelde natuurlijk sletje of nie?quote:
Jaquote:
Valt wel meequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck kijkt hier even om de hoek of het hier wat drukker is...
Nee dank je.. ik ben wel wakker genoeg inmiddels...quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
mn zus ook, het pastte blijkbaar nog steeds
[..]
Valt wel mee
Koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |