Ja, Kuukske pakt'ie niet. Hij mutst over een IP en telkens opnieuw inloggen.quote:
Maar een kettingzaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat subtiel en lief voor meisjes is
Hoiquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:24 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Ja, Kuukske pakt'ie niet. Hij mutst over een IP en telkens opnieuw inloggen.
Neuh, ik kom ze vanzelf wel tegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef Aarti het volgende:
ja verdiep je dan ook eens in de users!
Nou, ik ken jou wel anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Pien85 het volgende:
Neuh, ik kom ze vanzelf wel tegen
Oh en hoi Fles
ja maar ja maar ja maar over mij weet je ook niks!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh en hoi Fles
Jij wel over mij dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar over mij weet je ook niks!
Neequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar over mij weet je ook niks!
ja nee ja precies daar heb je het al. ik wil initiatief zien! assertiviteit!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeEn zo zijn er hier wel meer mensen waar ik niks over weet
Maar als je graag van alles over jezelf wilt vertellen tegen me dan hou ik je niet tegen hoor
Nou vertel s wat over jezelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja nee ja precies daar heb je het al. ik wil initiatief zien! assertiviteit!
ik heb honger, en ik wil naar huis.
Hoi Pienquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh en hoi Fles
Ik kan t niet aan, zoveel nieuwe mensen in 1 keerquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ken ze allemaal behalve die vage bever !!!!!
Wat voor ding?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:48 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Deze reeks gaat over koffie?
Wat vinden jullie van dat Gusto apparaat?
Daar wil ik een filmpje vanquote:
Gewoon een dinges van lego zo snel mogelijk in elkaar zettenquote:
Kom je dan ook in het bier boek van records?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een dinges van lego zo snel mogelijk in elkaar zetten
Nou dat vink niet lief van je pien..quote:
Eet smakelijkquote:
indah garpje.quote:
Ik weet hetquote:
Welnee zo goed kan ik het heul nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom je dan ook in het bier boek van records?
Nee, een heel echt mama-van-pien garpjequote:
nou dan weet je niet hoe een kip of een bever eruit zietquote:
Oefenen!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee zo goed kan ik het heul niet
haaaaai ik ben aartiquote:
Allebei grijsquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou dan weet je niet hoe een kip of een bever eruit ziet
dit is een kip
[ afbeelding ]
en dit een bever
[ afbeelding ]
Je moet dus echt wel heel blind zijn om het verschil niet te zien...
Hoi! Nu weet ik nog niksquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
haaaaai ik ben aarti
en ik werk te hard.
Bevers, dammen bouwen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef Klonk het volgende:
huh ?
Hoi Evert, van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:06 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Hoi, ik ben Evert en ik werk in Madurodam.
Dat ding is zo lek als een mandje als ik het zo hoor, dus dat wordt leuk straksquote:
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.quote:
oh ja ik hou van chocola, luxe en dansen.quote:
Van Bassie denk ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoi Evert, van wie ben jij een kloon?
ik ga niet met de bus...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.
Nou ja, dan hebben we wel ons gratis vervoer. Handig! Dan wordt de trein wel erg interessant als het daar ingevoerd wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.
Ik hou niet zo van chocola...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh ja ik hou van chocola, luxe en dansen.
I know, was al aan het kijken. Daarom postte ik zo weinigquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:13 schreef Klonk het volgende:
Pheno: http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
ziet er goed uit, ben helaas PS3 loosquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know, was al aan het kijken. Daarom postte ik zo weinig
Daarom, volgend jaar maar bij de BTW vrije dagen een spelconsole aanschaffenquote:
Ze vroegen voetbalkaartjes?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zit op tv te kijken naar kinderen die nog erger dan Hitler zijn....
Je kijkt hetzelfde , nu jurken voor mannenquote:
Zitten wel erge nichten bij zeg...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kijkt hetzelfde , nu jurken voor mannen
Eerst die kakkerlak, en nou dit weer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
Voetbalplaatjes sparen door bij de Appie te gaan staan en oude mensen te gaan terroriseren om de kaartjes.
Die journaalvrouwenquote:
Ik spaar ze niet, vraag het mij nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst die kakkerlak, en nou dit weer?T is wat met die voetbalplaatjes
alle kinderen toch ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zit op tv te kijken naar kinderen die nog erger dan Hitler zijn....
Je vriendin heeft een badeend in de douche!quote:
snel veranderenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vriendin heeft een badeend in de douche!
transformersquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spaar ze niet, vraag het mij niet
Vroeger spaarde ik ze van de smurfen en later van de transformers
A-Teamquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spaar ze niet, vraag het mij niet
Vroeger spaarde ik ze van de smurfen en later van de transformers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |