Kneus.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Mr_Loen zegt:
`wat is lappo time?
Mr_Loen zegt:
?>
NG 181129 zegt:
NG 181129 zegt:
Je wilt niet weten hoe erg ik hiervan kan genieten.
quote:
Er zit een twijfelachtige tussenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Adelante, mijn notes he, hoeveel % daarvan is ongeveer positief?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er zit een twijfelachtige tussen
Trainenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij ruikt altijd naar zweet?
Bedreiging jegens een mod, extra ban Adelante!!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Mr_Loen zegt:
waarom kan ik niks zeggen op fok?
NG 181129 zegt:
Huh, kun je niks zeggen? Dat is raar.
Mr_Loen zegt:
hoe tik jij niets want normaal zie je zo tekst balk onder in die zien ik oop niet meer
NG 181129 zegt:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
NG 181129 zegt:
Huh, je bent gebanned, vet raar .
Mr_Loen zegt:
gvd
Mr_Loen zegt:
voor hoe lang
NG 181129 zegt:
48 uur
NG 181129 zegt:
2 dagen dus.
Mr_Loen zegt:
door wie
NG 181129 zegt:
Snakey.
Mr_Loen zegt:
ik pak die kk hoere kind nog wel
Ik heb 2 positieve notes. Denk ik.. Ik weet het eigenlijk niet zeker van mn laatste notequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Adelante, mijn notes he, hoeveel % daarvan is ongeveer positief?
Doe eens een wilde gooi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bedreiging jegens een mod, extra ban Adelante!!!!
En door wie komt het dat Mr_Loen een tubgirl ging posten dan?
Prachtig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zie ik hier nog steeds een verdwaalde modje? Ik heb een mooi stukje tekst gevonden, dus lees en huiver:
Als moderator draagt u meer verantwoordelijkheid en heeft u een voorbeeldfunctie tegenover de andere medewerkers. Dit is dan wel niet formeel zo, maar als moderator zal men van u verwachten dat u, als moderator, zich redelijk gedraagt, reageert op vragen van andere gebruikers en zich in het algemeen diplomatiek uitdrukt bij het geven van commentaar, antwoorden en waarschuwingen. Eigenlijk een kwestie van soms de woorden wat te verbloemen. Dit zijn eigenlijk zaken die best elke gebruiker kan doen, maar als moderator is het belangrijk er extra op te letten. Moderator zijn wil niet zeggen dat u meer bent dan een ander, enkel dat u meer kan.
Waar doel je nou op?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zie ik hier nog steeds een verdwaalde modje? Ik heb een mooi stukje tekst gevonden, dus lees en huiver:
Als moderator draagt u meer verantwoordelijkheid en heeft u een voorbeeldfunctie tegenover de andere medewerkers. Dit is dan wel niet formeel zo, maar als moderator zal men van u verwachten dat u, als moderator, zich redelijk gedraagt, reageert op vragen van andere gebruikers en zich in het algemeen diplomatiek uitdrukt bij het geven van commentaar, antwoorden en waarschuwingen. Eigenlijk een kwestie van soms de woorden wat te verbloemen. Dit zijn eigenlijk zaken die best elke gebruiker kan doen, maar als moderator is het belangrijk er extra op te letten. Moderator zijn wil niet zeggen dat u meer bent dan een ander, enkel dat u meer kan.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Mr_Loen zegt:
waarom kan ik niks zeggen op fok?
NG 181129 zegt:
Huh, kun je niks zeggen? Dat is raar.
Mr_Loen zegt:
hoe tik jij niets want normaal zie je zo tekst balk onder in die zien ik oop niet meer
NG 181129 zegt:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
NG 181129 zegt:
Huh, je bent gebanned, vet raar .
Mr_Loen zegt:
gvd
Mr_Loen zegt:
voor hoe lang
NG 181129 zegt:
48 uur
NG 181129 zegt:
2 dagen dus.
Mr_Loen zegt:
door wie
NG 181129 zegt:
Snakey.
Mr_Loen zegt:
ik pak die kk hoere kind nog wel
Uitlokking is strafbaar volgens de wetquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die tubgirl was uitgelokt toch?
Mods horen te rellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Allure_ het volgende:
Ligt eraan wat je uitlokt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uitlokking is strafbaar volgens de wet
Moet je maar niet zo stom zijn om erin te trappenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uitlokking is strafbaar volgens de wet
Dat jij je verre van aan deze regels houdt. Vooralsnog vind ik het sneu dat je kansloze puberige fokkertjes op de kast jaagt, omdat je weet dat dat grut toch wel hapt. En vooral omdat je een moderator bent, is het wel erg makkelijk om met notes e.d. te dreigenquote:
MENSEN, DIT IS HET FUCKING INTERNET. Anders maak je je even druk om wat bullshit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat jij je verre van aan deze regels houdt. Vooralsnog vind ik het sneu dat je kansloze puberige fokkertjes op de kast jaagt, omdat je weet dat dat grut toch wel hapt. En vooral omdat je een moderator bent, is het wel erg makkelijk om met notes e.d. te dreigen.
Kortom, je bent geen voorbeeldfunctie, je geeft geen zakelijke antwoorden en je verlaagt je tot het niveau van de 'gewone' fokker. Not done dus.
Bossie wel vaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie mods anders nooit rellen.
Ga jij jezelf even aftrekken op wat jailbait, geek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
MENSEN, DIT IS HET FUCKING INTERNET. Anders maak je je even druk om wat bullshit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harde diss, mang.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga jij jezelf even aftrekken op wat jailbait, geek.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
LAAT ALLURE_ GVD MET RUST JAAAAAA
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef McFearless het volgende:
Ananas!![]()
Ik heb vijf notes gekregen zondagnacht.. Ik denk dat ik dronken was.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
LAAT ALLURE_ GVD MET RUST JAAAAAA
Jij geeft echt altijd antwoorden als een gehandicapte zak hooiquote:
Ik moest lachenquote:
quote:
Ik vond de mijne toch wat krachtiger.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leave her alone!111
Hij zegt ook ''Damsco''quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft echt altijd antwoorden als een gehandicapte zak hooi.
Geen toegevoegde waarde dus. Ik probeer tenminste nog een rel op gang te brengen.
"Ohohohh I'm on fire"
emoquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leave her alone!111
Ik zat te zeuren om de tieten van Ana Ivanovic in een tennistopic.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik op mijn account zoek dan kom ik weleens topics tegen of reacties die ik helemaal niet meer weet!
Vaak heeft m'n oude huisgenoot dan voor de grap een topic gemaakt van ''Ik De_Ananas ben homo''!
Ivanovicquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zat te zeuren om de tieten van Ana Ivanovic in een tennistopic.
Nogmaals: dit is het internet. En jij neemt het serieus. Maar ja, als jij daar blij van wordt, go your gang.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij geeft echt altijd antwoorden als een gehandicapte zak hooi.
Geen toegevoegde waarde dus. Ik probeer tenminste nog een rel op gang te brengen.
"Ohohohh I'm on fire"
Het is Damsko met een k, g.quote:
Hoezo neem ik het serieus als ik een rel op gang probeer te brengenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nogmaals: dit is het internet. En jij neemt het serieus. Maar ja, als jij daar blij van wordt, go your gang.
[ afbeelding ]
Go your gang, goed gevonden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nogmaals: dit is het internet. En jij neemt het serieus. Maar ja, als jij daar blij van wordt, go your gang.
[ afbeelding ]
LOL, laffing out laut.quote:
Welke rel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo neem ik het serieus als ik een rel op gang probeer te brengen?
.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:56 schreef Lakitu het volgende:
Weet je wat pas gay is: mensen die Masterdam zeggen.
KOTS
Lezen, liefje. Er staat 'probeer' in mijn post. Wat betekent dat de rel nog niet op gang is gebracht.quote:
Was jij nog maar 17, he?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lezen, liefje. Er staat 'probeer' in mijn post. Wat betekent dat de rel nog niet op gang is gebracht.
Laat maar, je bent 17. Hier, 10 kudos voor je, nu stil graag.
Ja. Maar niet dagelijks, je moeder kan niet elke dag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
IS LAKITU 17? HAHA
Drink je nog moedermelk?
Welkom in m'n leven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, lekker achter veertienjarige meisjes aan zonder gezeur van ouders.![]()
Ik vind het wel chill, eigenlijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou hé! Volgens mij mis ik echt een heleboel. Overal net te jong voor zijn, bummer.
''je moeder'' grapjes.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Maar niet dagelijks, je moeder kan niet elke dag.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''je moeder'' grapjes.
Heet je soms Ahmet, Achmet, of Abdullah?
Je moeder heet Achmet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''je moeder'' grapjes.
Heet je soms Ahmet, Achmet, of Abdullah?
Ik ben die moppentapper, jeweets.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je laat je echt van je beste kant zien, hé?
NIETquote:
NIET. Als je nog 1 keer wel zegt, ga ik het aan de meester admin vertellen.quote:
HIHIHI!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een grote vlek.
.
.
Oh nee, dat ben jij
Je vader is een shemale.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
NIET. Als je nog 1 keer wel zegt, ga ik het aan de meester admin vertellen.
jaaaaquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HIHIHI!
Gaan we op de meet matten?
Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot;quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Laat dan eens wat leuks horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ja whutquote:
Dan doe ik wel m'n pauperschoenen aan hoor. En pauperkleding. Anders is het zonde.quote:
Niceeee.quote:
Ik doe gewoon m'n normale kleding aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan doe ik wel m'n pauperschoenen aan hoor. En pauperkleding. Anders is het zonde.
Dat hoor ik vakerquote:
Wat is normale kleding?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe gewoon m'n normale kleding aan_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een man thuis met een kip onder zn arm,
Zegt hij ineens "kijk dit is t varken waarmee ik altijd neuk"
Zegt zn vrouw "maar je hebt een kip onder je arm"
Zegt die man, ik heb t toch ook niet tegen jou!!!111EINZWEIHEINZKETCHUPOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Hoezo dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
Lakitu, ben jij een allochtonie?
Watskeburt tussen jou en ons aller Adelantequote:
Nette jeans, overhemd, truiquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is normale kleding?
Voor mij is dat toch al snel een overhemd en een nette broek.
Ik heb maar 1 paar gympen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
MEER GRAPPEN OP JE BEELDSCHERM:
Overeenkomst tussen vrouwen en een werkoverall?Ik weet dat jullie dit grappig vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een man thuis met een kip onder zn arm,
Zegt hij ineens "kijk dit is t varken waarmee ik altijd neuk"
Zegt zn vrouw "maar je hebt een kip onder je arm"
Zegt die man, ik heb t toch ook niet tegen jou!!!111EINZWEIHEINZKETCHUPOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Dan moet ik maar een keer naar jeans op zoek gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nette jeans, overhemd, trui
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:21 schreef De_Joswachter het volgende:
DJ wil een plaat niet draaien voordat
Haha. Nee ik weet niet. Ik ging een keer overdreven lachen om een van z'n "grapjes" om aan te geven dat ik 't niet grappig vond en toen kreeg ik een doodsverwensing naar m'n hoofd geslingerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Watskeburt tussen jou en ons aller Adelante? Of is het gewoon een 'ik kies een user aan wie ik me irriteer' actie, zoals ik vaker heb
?
Uitgaan op woensdag? In welk parallel universum zit ik, verdomme?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Oehh ik duik 't café indaaag schatjes, fijne avond
!
Jooooquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga naar gitaarles!
Veel plezier Bt, Fas, NG, Jos en D_A.
En gersje natuurlijk.
Alsof hij hoort hoe jij lacht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Nee ik weet niet. Ik ging een keer overdreven lachen om een van z'n "grapjes" om aan te geven dat ik 't niet grappig vond en toen kreeg ik een doodsverwensing naar m'n hoofd geslingerd.
Heel apart.
Eerste stap: smatje ipv smaatje gebruiken. Daarna gaat het allemaal vanzelf.quote:
Hmm oke, very strange indeedquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Nee ik weet niet. Ik ging een keer overdreven lachen om een van z'n "grapjes" om aan te geven dat ik 't niet grappig vond en toen kreeg ik een doodsverwensing naar m'n hoofd geslingerd.
Heel apart.
HAHAH, jaa. Daar heb jij ervaring mee hequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerste stap: smatje ipv smaatje gebruiken. Daarna gaat het allemaal vanzelf.
Gewoon.quote:
Sorry, ik kan je post moeilijk lezen. Je zusje haar kut staat in de weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAH, jaa. Daar heb jij ervaring mee heEeuwige maagd.
Shut upquote:
Hij is gewoon een jenkie in de koelkastquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm oke, very strange indeed. Volgens mij is hij gewoon een nep mod.
Gelukkig ben ik enig kind, dus je faalt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je post moeilijk lezen. Je zusje haar kut staat in de weg. [ afbeelding ]
Mwoah, wat is uitgaan, een drankje doen met wat vriendinnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Uitgaan op woensdag? In welk parallel universum zit ik, verdomme? [ afbeelding ]
Hoe zijn ze ooit op de clip gekomen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet nog steeds gieren om die clip. Kankerlelijk kind
!
Godver, wie is dat meisje dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik enig kind, dus je faalt.
Heb je geen school ofsow?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, wat is uitgaan, een drankje doen met wat vriendinnen.
Waarschijnlijk is dat je moeder.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Godver, wie is dat meisje dan? [ afbeelding ]
[..]
Heb je geen school ofsow?
Is die 12?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat je moeder.
Ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet nog steeds gieren om die clip. Kankerlelijk kind
!
Gezien jij jezelf gedraagt als een 2 jarige en je moeder op 10 jarige leeftijd bezwangerd is door Lammert Grofsmid? Ja.quote:
Wie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gezien jij jezelf gedraagt als een 2 jarige en je moeder op 10 jarige leeftijd bezwangerd is door Lammert Grofsmid? Ja.
AND YOU'REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OUT.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:37 schreef Lakitu het volgende:
Weg, doei
Hehe, jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook![]()
. Dat ie zo pimperig op z'n fiets staat
. Geniaal.
Jawel, morgenochtend vanaf kwart over 9. Maar ik ga toch ook niet tot diep in de nacht door ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Godver, wie is dat meisje dan? [ afbeelding ]
[..]
Heb je geen school ofsow?
LAMMERTquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gezien jij jezelf gedraagt als een 2 jarige en je moeder op 10 jarige leeftijd bezwangerd is door Lammert Grofsmid? Ja.
Mietje, vorige week kwamen NG en Skaff-a bij mij en sliep ik om 5 uur terwijl ik om 9 uur moest werkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel, morgenochtend vanaf kwart over 9. Maar ik ga toch ook niet tot diep in de nacht door ofzo!
En nu ben ik weg![]()
Ik sliep anderhalf uur en had de volgende dag tentamenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mietje, vorige week kwamen NG en Skaff-a bij mij en sliep ik om 5 uur terwijl ik om 9 uur moest werken
Was je nog naar die breezers gegaan of?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik sliep anderhalf uur en had de volgende dag tentamen
neequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was je nog naar die breezers gegaan of?
Hij is druk met liefdesverklaringen bedenken voor mij.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
Waar is IQM trouwens, die is er normaal elke dag.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, wat is uitgaan, een drankje doen met wat vriendinnen.
IQM is dus een vriendin van BT kan niet anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:43 schreef Fascination het volgende:
Waar is IQM trouwens, die is er normaal elke dag.
Kut, concurrentiequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is druk met liefdesverklaringen bedenken voor mij.
ook alquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zal 't wezen jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omgquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
IQM is dus een vriendin van BT kan niet anders.![]()
vastquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb hem zaterdag schoongemaakt
Oh noesquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
GATVERDAMME ANANAS.
Afknapper zeg!
Mijn douche is al maanden niet gebruikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Uittesten dan maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Allure_, mijn douche is heel schoon![]()
En btw, dat hok van De_Ananas is 1 grote puinzooi.
Waarom moet ik altijd lachen om jouquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uittesten dan maar?
Zijn douche is zeker 1 grote frietpan, met aangekoekte kaassoufles.
Joaaaahquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uittesten dan maar?
HEY HEY HYE, EN IK DANNquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd lachen om jou!!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uittesten dan maar?
Je frituurd je sperma en plakt het dan aan de muur.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zijn geen kaassouffles maar stukjes sperma die aan de muur geplakt zitten
Of je lacht me uit, of je lacht me toe, of je lacht om mequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd lachen om jou!!
Mwah, ik vind hem er ook veel beter uit zien idd, die kaaklijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
'Jack' is tegenwoordig echt lekker trouwens. Een genot om naar hem te kijken.
Tegen wie zeg ik dit eigenlijk? Niemand hier die op mannen geilt
. Never mind
.
Ik heb toch al gezegd dat ik ook moet lachen om jouquote:
Ik lach om je. Ik vind je grappig, jwzquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of je lacht me uit, of je lacht me toe, of je lacht om me. So many different reasons
.
Anyways, tijd voor wat entertainment. GTST.
Ja, maar ik wilde het nog een keer horen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik ook moet lachen om jou.
[..]
Ik lach om je. Ik vind je grappig, jwz.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde het nog een keer horen.
Whehequote:
Voor Fas en Luur.quote:sting like a scorp (10x)
sting like a scorpion sting like a scorpion world war 3 begin
sting like a scorpion world war 3 begin (3x)
You fight unfair i declare war time national geographical total world war
i declare war
sting like a scorpion world war 3 begin (4x)
i declare wooh
Wooh wooh
i declare war
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
HEB JE OOK EEN LIEDJE VOOR MIJ
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
HEB JE OOK EEN LIEDJE VOOR MIJ
quote:refrein:
Ik heb 'n toe toe toeter op m'n waterscooter,
daarmee toe toe toeter ik naar jou
Ik heb 'n toe toe toeter op m'n waterscooter,
daarmee toeter ik naar elke vrouw
Ik heb een toe toe
Ik heb een toe toe
Ik heb een toe toe
o ooo
Ik heb een toe toe
Ik heb een toe toe
Ik heb een toe to
o ooooooo
We scheuren langs de meiden
aan de waterkant,
prachtig mooi en bruin gebrand
knallen met m'n waterscooter
Ga maar aan de kant,
want we komen er aan,
en als je niet uit de weg wilt gaan,
oo dan blaas ik op m'n toeter
Ja, wij gaan door de geluidsbarrihre,
op het water gaan we door 't lint
Refrein 1x
En springen op de golven
ja het is zo cool
adrenaline, weet je wat ik bedoel
knallen met m'n waterscooter
Leef je eigen uit en ga met ons mee
op zo'n waterscooter is het echt oke
blazen samen op m'n toeter
Ja, wij gaan door de geluidsbarrihre,
op het water gaan we door 't lint
Refrein 2x
Deze is leukquote:
quote:
1168, de rest wil ik ook wel vertellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze is beter, in Dusseldorf
ZEG NG, HOE WAS OASIS?
Noes, dadelijk weten Fas en Luur waar ik woonquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
1168, de rest wil ik ook wel vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STEEK DIE NOTE MAAR IN JE REET, JA, STOP DIE NOTE MAAR IN JE REET.quote:
Hai kloonquote:
Alles goed?quote:
Roken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga even sigaretten halen, ben zo terug voor de lapo
Ado-twente op rtl7quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef bloodysunday het volgende:
haha, de nationale iq test met gepresenteerd door Valerio
jij weet ook al niet wat je vervolg studie wordtquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
Wie wil me helpen een studie uit te kiezen?
Je blijft dit jaar zitten in 3Vmbo en kunt niet rekenen ???quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
bouwkundequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
Ja, zeg het maar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
NG wanneer gaan we naar Groningen eigenlijk?
present.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef Florian_ het volgende:
Waar zijn alle bazen gebleven? [ afbeelding ]
Joah zeg maar, dan kijk ik wel even of ik kanquote:
SALVIAAAquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joah zeg maar, dan kijk ik wel even of ik kanOver 2 weken kan ik niet want heb ik Spaanse week ofziets
Een kerel die luistert naar di-rect, DAT is pas ernstig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet je wat pas een afknapper is?
Een meisje die luistert naar di-rect![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet je wat pas een afknapper is?
Een meisje die luistert naar di-rect![]()
5 maart, een donderdag. Of anders het weekend erna.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joah zeg maar, dan kijk ik wel even of ik kanOver 2 weken kan ik niet want heb ik Spaanse week ofziets
Post jij nou eerst maar eens een foto van jezelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Kun je er meteen vanuit gaan dat ze zwakzinnig is.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je blijft dit jaar zitten in 3Vmbo en kunt niet rekenen ???
Rechten wil ik niet doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
Ga Rechten doen in Leiden Silentalarm
7/8 feb of de week erna maar dan is het Ajax.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef reetveter het volgende:
Maart? Jezus, ik kijk maar 2 weken vooruit joh
Jaaaa, en 2 weken later zie ik jullie rotkoppen weer op de meetquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
7/8 feb of de week erna maar dan is het Ajax.
Nee, had je maar moeten oplettenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Post jij nou eerst maar eens een foto van jezelf
Daar ben ik niet bijquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaa, en 2 weken later zie ik jullie rotkoppen weer op de meet
en dan ga je maar van school af ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik verkanker mijn wiskunde dit jaar in 5 vwo.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, had je maar moeten opletten.
neeh hoezo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
en dan ga je maar van school af ofzo?
Daar zijn open dagen toch voor? Oriënteren enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
goffedomme ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen. En al die open dagen zijn bijna.
Ja kutjosti waarvoor denk je dat open dagen zijn? om te zoeken naar een studiequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
goffedomme ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen. En al die open dagen zijn bijna.
Zorg maar dat ik komquote:
Oh, heb je al leuke plannen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen. Ik denk dat wij ons maar met z'n tweetjes moeten vermaken
Ja maar ik heb echt helemaal geen idee? Dus ik weet ook niet waar ik me op moet orienteren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar zijn open dagen toch voor? Oriënteren enzo.
ik kom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zorg maar dat ik kom.
[..]
Oh, heb je al leuke plannen dan?
Omdat je zo druk bezig bent met vervolg studie, je hebt nog een jaar. Ik heb over 4 maanden examen, en ik weet zelfs niksquote:
Napoleon Dynamite kijken, en daarna schaken met een lekker glaasje sherry bij de handquote:
Maakt niet uit, dan crash ik wel in een andere container woning in 'damsco', jwt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef De_Ananas het volgende:
Luur je mag bes tlangskomen maar je vindt m'n douche vies denk ik.
Je moet toch wel enig idee hebben wat je wilt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja kutjosti waarvoor denk je dat open dagen zijn? om te zoeken naar een studie
drol
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt helemaal geen idee? Dus ik weet ook niet waar ik me op moet orienteren.
Serieus, volgens mij ben jij kankersaai, of niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Napoleon Dynamite kijken, en daarna schaken met een lekker glaasje sherry bij de hand
Jamaar jonge het is gewoon kut. En jij bent zowiezo toch al niet beister slimquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat je zo druk bezig bent met vervolg studie, je hebt nog een jaar. Ik heb over 4 maanden examen, en ik weet zelfs niks![]()
Oe, gaan we ons eerst vermaken in mijn containerquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan crash ik wel in een andere container woning in 'damsco', jwt.
Die opmerking serieus nemen --->quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij ben jij kankersaai, of niet?
Hij was een keer bij mij geweest en zat te klagen over m'n kaassouffles die ik gemaakt hadquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij ben jij kankersaai, of niet?
Uhm natuurkunde/biologie/economie. Voor zover je het leuk kan noemen zeg maar. Wiskunde en scheikunde vind ik ongelovelijk saai, en daar ben ik ook slecht in.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke vakken op het vwo vind je het leukst dan
wist ik wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die opmerking serieus nemen --->
Serieus?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij was een keer bij mij geweest en zat te klagen over m'n kaassouffles die ik gemaakt had
Geneeskunde of bedrijfskunde/economiequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm natuurkunde/biologie/economie. Voor zover je het leuk kan noemen zeg maar. Wiskunde en scheikunde vind ik ongelovelijk saai, en daar ben ik ook slecht in.
Goh, ik word weer gewaardeerd hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jamaar jonge het is gewoon kut. En jij bent zowiezo toch al niet beister slim
superlang geleden alquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus?Hebben jullie gemeet?
Ga de porno in.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je moet toch wel enig idee hebben wat je wilt?
Geneeskunde niet. bedrijfskunde economie zou nog kunnen. Maar op de een of andere manier lijkt dat me ook niet zo heul boeiend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geneeskunde of bedrijfskunde/economie
Klaarrrrr
Wat ga je doen WO neem ik aan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Geneeskunde niet. bedrijfskunde economie zou nog kunnen. Maar op de een of andere manier lijkt dat me ook niet zo heul boeiend.
zowiezo wel, want dat verbetert iedereen hier altijd. beister is wel een foutje zeg maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
"zowiezo" en "beister" zijn grapjes van je Silentalarm mag ik hopen?
ja, anders had ik al 12x op de havo gezeten. vwo is kut.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat ga je doen WO neem ik aan?
Laat nou net dat je bij die 3 studies wiskunde en/of scheikunde nodig hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm natuurkunde/biologie/economie. Voor zover je het leuk kan noemen zeg maar. Wiskunde en scheikunde vind ik ongelovelijk saai, en daar ben ik ook slecht in.
Europese Studies moet je doen, je kan 100 varianten kiezen dus je vindt het echt wel leuk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zowiezo wel, want dat verbetert iedereen hier altijd. beister is wel een foutje zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |