Ik mijn FOK! account zeg

Ik was dus afgelopen zaterdag lekker naar de kroeg gegaan om lekkere jonge smatjes te checken

Ik dus zo vantevoren met mijn vrienden zoals altijd eerst thuis inzuipen, lekker kratje bier en op de achtergrond mooie foute jaren '70 en '80 muziek. Ik kreeg al een paar smsjes van 16 jarige meisjes waar we nou bleven, deze avond zou mij dus zeker iets opleveren

Wij zo op de fiets naar de lokale kroeg toe waar we al meteen werden toegejuicht toen we binnenkwamen. De jonge smatjes gingen mij al meteen proberen te versieren maar ik had echter mijn oog laten vallen op die Poolse! Zo'n blond Pools vrouwke wat bij mijn vader op de appelboerderij werkt (hij is appelboer namelijk).
Ik wilde dus indruk op haar maken en hoe doe je dat beter dan ''SChatje mag ik je foto'' vol mee te bléren! Ik liep dus al met een stoel in mijn hand naar de DJ toe om hem aan te vragen, hij had hem echter niet zei die! Maar toen fronse ik mijn unibrow toch ff en hij herkende mij op de één of andere manier. Hij vroeg of ik jos was van het FOK!forum

Dat klopte! Bleek hij de welbekende DJ -Sandstorm- te zijn

Uiteindelijk wilde hij hem dus wel draaien maar het ging niet zonder slag of stoot!
Maar ik heb die Poolse er niet mee kunnen verleiden, ik sloeg haar namelijk per ongeluk met een stoelpoot tegen haar hoofd toen ik helemaal op ging in het nummer! Paar uur later en paar liter bier verder gingen we naar huis. Ik had onderweg mijn fiets tegen een friettent aangeparkeerd dus ging ik maar bij een vriend slapen

Kon ik de volgende ochtend, nadat ik door het jongere zusje werd wakker gemaakt die ik al een keer eerder gepakt had

, snel naar huis toe rennen want die pa was niet blij toen ze 14 jarige dochter vertelde wat ik allemaal met haar had gedaan

(ik dacht serieus dat ze 17 was!)
Klacht: DJ draait nummer niet meteen en ik faalde weer in de kroeg
Subklacht: Fiets nog moeten ophalen
Sub-Subklacht: Pa jaagt mij weg omdat ik een pedo ben
I don't need a tennisracket. The Deckers will kill the baby.