Dat hoor ik vakerquote:
Wat is normale kleding?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe gewoon m'n normale kleding aan_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een man thuis met een kip onder zn arm,
Zegt hij ineens "kijk dit is t varken waarmee ik altijd neuk"
Zegt zn vrouw "maar je hebt een kip onder je arm"
Zegt die man, ik heb t toch ook niet tegen jou!!!111EINZWEIHEINZKETCHUPOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Hoezo dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
Lakitu, ben jij een allochtonie?
Watskeburt tussen jou en ons aller Adelantequote:
Nette jeans, overhemd, truiquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is normale kleding?
Voor mij is dat toch al snel een overhemd en een nette broek.
Ik heb maar 1 paar gympen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef Lakitu het volgende:
MEER GRAPPEN OP JE BEELDSCHERM:
Overeenkomst tussen vrouwen en een werkoverall?Ik weet dat jullie dit grappig vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een man thuis met een kip onder zn arm,
Zegt hij ineens "kijk dit is t varken waarmee ik altijd neuk"
Zegt zn vrouw "maar je hebt een kip onder je arm"
Zegt die man, ik heb t toch ook niet tegen jou!!!111EINZWEIHEINZKETCHUPOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Dan moet ik maar een keer naar jeans op zoek gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nette jeans, overhemd, trui
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:21 schreef De_Joswachter het volgende:
DJ wil een plaat niet draaien voordat
Haha. Nee ik weet niet. Ik ging een keer overdreven lachen om een van z'n "grapjes" om aan te geven dat ik 't niet grappig vond en toen kreeg ik een doodsverwensing naar m'n hoofd geslingerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Watskeburt tussen jou en ons aller Adelante? Of is het gewoon een 'ik kies een user aan wie ik me irriteer' actie, zoals ik vaker heb
?
Uitgaan op woensdag? In welk parallel universum zit ik, verdomme?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Oehh ik duik 't café indaaag schatjes, fijne avond
!
Jooooquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga naar gitaarles!
Veel plezier Bt, Fas, NG, Jos en D_A.
En gersje natuurlijk.
Alsof hij hoort hoe jij lacht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Nee ik weet niet. Ik ging een keer overdreven lachen om een van z'n "grapjes" om aan te geven dat ik 't niet grappig vond en toen kreeg ik een doodsverwensing naar m'n hoofd geslingerd.
Heel apart.
Eerste stap: smatje ipv smaatje gebruiken. Daarna gaat het allemaal vanzelf.quote:
Hmm oke, very strange indeedquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha. Nee ik weet niet. Ik ging een keer overdreven lachen om een van z'n "grapjes" om aan te geven dat ik 't niet grappig vond en toen kreeg ik een doodsverwensing naar m'n hoofd geslingerd.
Heel apart.
HAHAH, jaa. Daar heb jij ervaring mee hequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerste stap: smatje ipv smaatje gebruiken. Daarna gaat het allemaal vanzelf.
Gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |