abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65506265
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

waar?
oh rottedam dus.
pi_65506282
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Allure_ het volgende:
Worden wij niet uitgenodigd ?
Kom maar
pi_65506286
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Post jij nou eerst maar eens een foto van jezelf
Nee, had je maar moeten opletten .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:00:54 #254
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506307
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Allure_ het volgende:
Worden wij niet uitgenodigd ?
Neen. Ik denk dat wij ons maar met z'n tweetjes moeten vermaken
Primum non nocere
pi_65506317
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Jaaaa, en 2 weken later zie ik jullie rotkoppen weer op de meet
Daar ben ik niet bij
pi_65506318
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Nee ik verkanker mijn wiskunde dit jaar in 5 vwo.
en dan ga je maar van school af ofzo ?
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:01:12 #257
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506320
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, had je maar moeten opletten .


Stuur eens in een PM
Primum non nocere
pi_65506328
goffedomme ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen. En al die open dagen zijn bijna.
pi_65506337
Luur je mag bes tlangskomen maar je vindt m'n douche vies denk ik.
pi_65506351
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

en dan ga je maar van school af ofzo ?
neeh hoezo?
pi_65506353
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
goffedomme ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen. En al die open dagen zijn bijna.
Daar zijn open dagen toch voor? Oriėnteren enzo.
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:01:53 #262
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506359
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
goffedomme ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen. En al die open dagen zijn bijna.
Ja kutjosti waarvoor denk je dat open dagen zijn? om te zoeken naar een studie

drol
Primum non nocere
pi_65506375
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Kom maar
Zorg maar dat ik kom .
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Neen. Ik denk dat wij ons maar met z'n tweetjes moeten vermaken
Oh, heb je al leuke plannen dan?
pi_65506400
WAOR IS DE JAILBAIT!
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_65506401
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Daar zijn open dagen toch voor? Oriėnteren enzo.
Ja maar ik heb echt helemaal geen idee? Dus ik weet ook niet waar ik me op moet orienteren.
pi_65506408
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Zorg maar dat ik kom .
[..]

Oh, heb je al leuke plannen dan?
ik kom?
pi_65506421
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

neeh hoezo?
Omdat je zo druk bezig bent met vervolg studie, je hebt nog een jaar. Ik heb over 4 maanden examen, en ik weet zelfs niks
AJAX AMSTERDAM!
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:02:50 #268
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506426
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:


Oh, heb je al leuke plannen dan?
Napoleon Dynamite kijken, en daarna schaken met een lekker glaasje sherry bij de hand
Primum non nocere
pi_65506427
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef De_Ananas het volgende:
Luur je mag bes tlangskomen maar je vindt m'n douche vies denk ik.
Maakt niet uit, dan crash ik wel in een andere container woning in 'damsco', jwt.
pi_65506443
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ja kutjosti waarvoor denk je dat open dagen zijn? om te zoeken naar een studie

drol
Je moet toch wel enig idee hebben wat je wilt?
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:03:13 #271
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506446
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ja maar ik heb echt helemaal geen idee? Dus ik weet ook niet waar ik me op moet orienteren.


Welke vakken op het vwo vind je het leukst dan
Primum non nocere
pi_65506461
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Napoleon Dynamite kijken, en daarna schaken met een lekker glaasje sherry bij de hand
Serieus, volgens mij ben jij kankersaai, of niet?
pi_65506467
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Omdat je zo druk bezig bent met vervolg studie, je hebt nog een jaar. Ik heb over 4 maanden examen, en ik weet zelfs niks
Jamaar jonge het is gewoon kut. En jij bent zowiezo toch al niet beister slim
pi_65506480
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Maakt niet uit, dan crash ik wel in een andere container woning in 'damsco', jwt.
Oe, gaan we ons eerst vermaken in mijn container en dan mag je de volgende ochtend bij m'n buurman douchen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:04:10 #275
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506495
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Serieus, volgens mij ben jij kankersaai, of niet?
Die opmerking serieus nemen --->
Primum non nocere
pi_65506501
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Serieus, volgens mij ben jij kankersaai, of niet?
Hij was een keer bij mij geweest en zat te klagen over m'n kaassouffles die ik gemaakt had
pi_65506514
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef Florian_ het volgende:

[..]



Welke vakken op het vwo vind je het leukst dan
Uhm natuurkunde/biologie/economie. Voor zover je het leuk kan noemen zeg maar. Wiskunde en scheikunde vind ik ongelovelijk saai, en daar ben ik ook slecht in.
pi_65506524
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Die opmerking serieus nemen --->
wist ik wel.
pi_65506534
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij was een keer bij mij geweest en zat te klagen over m'n kaassouffles die ik gemaakt had
Serieus? Hebben jullie gemeet?
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:05:20 #280
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506548
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Uhm natuurkunde/biologie/economie. Voor zover je het leuk kan noemen zeg maar. Wiskunde en scheikunde vind ik ongelovelijk saai, en daar ben ik ook slecht in.
Geneeskunde of bedrijfskunde/economie

Klaarrrrr
Primum non nocere
pi_65506554
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Jamaar jonge het is gewoon kut. En jij bent zowiezo toch al niet beister slim
Goh, ik word weer gewaardeerd hoor maar ik wil ook misschien bouwkunde gaan studeren in amsterdam is die studie wat?
AJAX AMSTERDAM!
pi_65506570
NG je ging je anus wassen .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:05:52 #283
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506579
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Serieus? Hebben jullie gemeet?
superlang geleden al
Primum non nocere
pi_65506586
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Je moet toch wel enig idee hebben wat je wilt?
Ga de porno in.
pi_65506599
IK HEB MIJN CIJFER VOOR WISKUNDE TERUG!!!

hoger dan ik verwacht had.
pi_65506600
Of ga je kontje verkopen achter station Den Haag Centraal.
pi_65506611
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Ga de porno in.
pi_65506630
"zowiezo" en "beister" zijn grapjes van je Silentalarm mag ik hopen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_65506634
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
NG je ging je anus wassen .
Ja, zo, want dan wordt mijn dildo niet vies als ik hem er zo in stop.
pi_65506653
aGD
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:07:24 #291
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506663
Ey maar Maurits je kaassoufles waren opzich prima hoor
Primum non nocere
pi_65506675
LAPO NEE TOCHNIET
pi_65506677
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Geneeskunde of bedrijfskunde/economie

Klaarrrrr
Geneeskunde niet. bedrijfskunde economie zou nog kunnen. Maar op de een of andere manier lijkt dat me ook niet zo heul boeiend.
pi_65506692
omgggg, heet ie maurits?
pi_65506710
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Geneeskunde niet. bedrijfskunde economie zou nog kunnen. Maar op de een of andere manier lijkt dat me ook niet zo heul boeiend.
Wat ga je doen WO neem ik aan?
AJAX AMSTERDAM!
pi_65506713
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
"zowiezo" en "beister" zijn grapjes van je Silentalarm mag ik hopen?
zowiezo wel, want dat verbetert iedereen hier altijd. beister is wel een foutje zeg maar
pi_65506727
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Wat ga je doen WO neem ik aan?
ja, anders had ik al 12x op de havo gezeten. vwo is kut.
pi_65506737
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Uhm natuurkunde/biologie/economie. Voor zover je het leuk kan noemen zeg maar. Wiskunde en scheikunde vind ik ongelovelijk saai, en daar ben ik ook slecht in.
Laat nou net dat je bij die 3 studies wiskunde en/of scheikunde nodig hebt
pi_65506742
hihi
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:09:02 #300
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65506746
bijna lapo tijd jongens!
Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')