Ja, zeg het maar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
NG wanneer gaan we naar Groningen eigenlijk?
present.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef Florian_ het volgende:
Waar zijn alle bazen gebleven? [ afbeelding ]
Joah zeg maar, dan kijk ik wel even of ik kanquote:
SALVIAAAquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joah zeg maar, dan kijk ik wel even of ik kanOver 2 weken kan ik niet want heb ik Spaanse week ofziets
Een kerel die luistert naar di-rect, DAT is pas ernstig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet je wat pas een afknapper is?
Een meisje die luistert naar di-rect![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet je wat pas een afknapper is?
Een meisje die luistert naar di-rect![]()
5 maart, een donderdag. Of anders het weekend erna.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Joah zeg maar, dan kijk ik wel even of ik kanOver 2 weken kan ik niet want heb ik Spaanse week ofziets
Post jij nou eerst maar eens een foto van jezelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Kun je er meteen vanuit gaan dat ze zwakzinnig is.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je blijft dit jaar zitten in 3Vmbo en kunt niet rekenen ???
Rechten wil ik niet doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
Ga Rechten doen in Leiden Silentalarm
7/8 feb of de week erna maar dan is het Ajax.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef reetveter het volgende:
Maart? Jezus, ik kijk maar 2 weken vooruit joh
Jaaaa, en 2 weken later zie ik jullie rotkoppen weer op de meetquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
7/8 feb of de week erna maar dan is het Ajax.
Nee, had je maar moeten oplettenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Post jij nou eerst maar eens een foto van jezelf
Daar ben ik niet bijquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaa, en 2 weken later zie ik jullie rotkoppen weer op de meet
en dan ga je maar van school af ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee ik verkanker mijn wiskunde dit jaar in 5 vwo.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, had je maar moeten opletten.
neeh hoezo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
en dan ga je maar van school af ofzo?
Daar zijn open dagen toch voor? Oriënteren enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
goffedomme ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen. En al die open dagen zijn bijna.
Ja kutjosti waarvoor denk je dat open dagen zijn? om te zoeken naar een studiequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Silentalarm het volgende:
goffedomme ik heb echt geen idee wat ik moet gaan doen. En al die open dagen zijn bijna.
Zorg maar dat ik komquote:
Oh, heb je al leuke plannen dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen. Ik denk dat wij ons maar met z'n tweetjes moeten vermaken
Ja maar ik heb echt helemaal geen idee? Dus ik weet ook niet waar ik me op moet orienteren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar zijn open dagen toch voor? Oriënteren enzo.
ik kom?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zorg maar dat ik kom.
[..]
Oh, heb je al leuke plannen dan?
Omdat je zo druk bezig bent met vervolg studie, je hebt nog een jaar. Ik heb over 4 maanden examen, en ik weet zelfs niksquote:
Napoleon Dynamite kijken, en daarna schaken met een lekker glaasje sherry bij de handquote:
Maakt niet uit, dan crash ik wel in een andere container woning in 'damsco', jwt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef De_Ananas het volgende:
Luur je mag bes tlangskomen maar je vindt m'n douche vies denk ik.
Je moet toch wel enig idee hebben wat je wilt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja kutjosti waarvoor denk je dat open dagen zijn? om te zoeken naar een studie
drol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |