Kneus.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Mr_Loen zegt:
`wat is lappo time?
Mr_Loen zegt:
?>
NG 181129 zegt:
NG 181129 zegt:
Je wilt niet weten hoe erg ik hiervan kan genieten.
quote:
Er zit een twijfelachtige tussenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Adelante, mijn notes he, hoeveel % daarvan is ongeveer positief?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er zit een twijfelachtige tussen
Trainenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij ruikt altijd naar zweet?
Bedreiging jegens een mod, extra ban Adelante!!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Mr_Loen zegt:
waarom kan ik niks zeggen op fok?
NG 181129 zegt:
Huh, kun je niks zeggen? Dat is raar.
Mr_Loen zegt:
hoe tik jij niets want normaal zie je zo tekst balk onder in die zien ik oop niet meer
NG 181129 zegt:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
NG 181129 zegt:
Huh, je bent gebanned, vet raar .
Mr_Loen zegt:
gvd
Mr_Loen zegt:
voor hoe lang
NG 181129 zegt:
48 uur
NG 181129 zegt:
2 dagen dus.
Mr_Loen zegt:
door wie
NG 181129 zegt:
Snakey.
Mr_Loen zegt:
ik pak die kk hoere kind nog wel
Ik heb 2 positieve notes. Denk ik.. Ik weet het eigenlijk niet zeker van mn laatste notequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Adelante, mijn notes he, hoeveel % daarvan is ongeveer positief?
Doe eens een wilde gooi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bedreiging jegens een mod, extra ban Adelante!!!!
En door wie komt het dat Mr_Loen een tubgirl ging posten dan?
Prachtig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zie ik hier nog steeds een verdwaalde modje? Ik heb een mooi stukje tekst gevonden, dus lees en huiver:
Als moderator draagt u meer verantwoordelijkheid en heeft u een voorbeeldfunctie tegenover de andere medewerkers. Dit is dan wel niet formeel zo, maar als moderator zal men van u verwachten dat u, als moderator, zich redelijk gedraagt, reageert op vragen van andere gebruikers en zich in het algemeen diplomatiek uitdrukt bij het geven van commentaar, antwoorden en waarschuwingen. Eigenlijk een kwestie van soms de woorden wat te verbloemen. Dit zijn eigenlijk zaken die best elke gebruiker kan doen, maar als moderator is het belangrijk er extra op te letten. Moderator zijn wil niet zeggen dat u meer bent dan een ander, enkel dat u meer kan.
Waar doel je nou op?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zie ik hier nog steeds een verdwaalde modje? Ik heb een mooi stukje tekst gevonden, dus lees en huiver:
Als moderator draagt u meer verantwoordelijkheid en heeft u een voorbeeldfunctie tegenover de andere medewerkers. Dit is dan wel niet formeel zo, maar als moderator zal men van u verwachten dat u, als moderator, zich redelijk gedraagt, reageert op vragen van andere gebruikers en zich in het algemeen diplomatiek uitdrukt bij het geven van commentaar, antwoorden en waarschuwingen. Eigenlijk een kwestie van soms de woorden wat te verbloemen. Dit zijn eigenlijk zaken die best elke gebruiker kan doen, maar als moderator is het belangrijk er extra op te letten. Moderator zijn wil niet zeggen dat u meer bent dan een ander, enkel dat u meer kan.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Mr_Loen zegt:
waarom kan ik niks zeggen op fok?
NG 181129 zegt:
Huh, kun je niks zeggen? Dat is raar.
Mr_Loen zegt:
hoe tik jij niets want normaal zie je zo tekst balk onder in die zien ik oop niet meer
NG 181129 zegt:
[Forum] Banmeldtopic. Bekijk hier je banduur.
NG 181129 zegt:
Huh, je bent gebanned, vet raar .
Mr_Loen zegt:
gvd
Mr_Loen zegt:
voor hoe lang
NG 181129 zegt:
48 uur
NG 181129 zegt:
2 dagen dus.
Mr_Loen zegt:
door wie
NG 181129 zegt:
Snakey.
Mr_Loen zegt:
ik pak die kk hoere kind nog wel
Uitlokking is strafbaar volgens de wetquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die tubgirl was uitgelokt toch?
Mods horen te rellenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Allure_ het volgende:
Ligt eraan wat je uitlokt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uitlokking is strafbaar volgens de wet
Moet je maar niet zo stom zijn om erin te trappenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Uitlokking is strafbaar volgens de wet
Dat jij je verre van aan deze regels houdt. Vooralsnog vind ik het sneu dat je kansloze puberige fokkertjes op de kast jaagt, omdat je weet dat dat grut toch wel hapt. En vooral omdat je een moderator bent, is het wel erg makkelijk om met notes e.d. te dreigenquote:
MENSEN, DIT IS HET FUCKING INTERNET. Anders maak je je even druk om wat bullshit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat jij je verre van aan deze regels houdt. Vooralsnog vind ik het sneu dat je kansloze puberige fokkertjes op de kast jaagt, omdat je weet dat dat grut toch wel hapt. En vooral omdat je een moderator bent, is het wel erg makkelijk om met notes e.d. te dreigen.
Kortom, je bent geen voorbeeldfunctie, je geeft geen zakelijke antwoorden en je verlaagt je tot het niveau van de 'gewone' fokker. Not done dus.
Bossie wel vaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie mods anders nooit rellen.
Ga jij jezelf even aftrekken op wat jailbait, geek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
MENSEN, DIT IS HET FUCKING INTERNET. Anders maak je je even druk om wat bullshit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harde diss, mang.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga jij jezelf even aftrekken op wat jailbait, geek.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
LAAT ALLURE_ GVD MET RUST JAAAAAA
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:51 schreef McFearless het volgende:
Ananas!![]()
Ik heb vijf notes gekregen zondagnacht.. Ik denk dat ik dronken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |