Bedankt dat je even uit je kansrijke leven stapt, je pc aan doet en me dat online even komt vertellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een kansloos figuur en zou je geen mod en geen Nederlander moeten zijn.
Een mening die jou niet aanstaat, is wat anders dan trollen. Verder heeft een mod net zo veel recht op een mening als iedere andere user.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Dan ben je gewoon een kansloos figuur en zou je geen mod en geen Nederlander moeten zijn.![]()
Ik was er inmiddels achter dat het idd z'n mening is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een mening die jou niet aanstaat, is wat anders dan trollen. Verder heeft een mod net zo veel recht op een mening als iedere andere user.
Tja, zo af en toe is dat (helaas) even nodig, voordat een heel topic ontaardt in een bash tussen twee users. Geen zin in, zeker niet bij zo'n actueel, vers discussieonderwerp.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:41 schreef Stali het volgende:
Een schoolmeestertje ben je, sneu natellende elfletterig.
Ik heb serieus genoeg gereageerd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, zo af en toe is dat (helaas) even nodig, voordat een heel topic ontaardt in een bash tussen twee users. Geen zin in, zeker niet bij zo'n actueel, vers discussieonderwerp.
Dat was al eerder bekend hoor, alleen wilde ik daar niet aan.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:54 schreef Stali het volgende:
Maar je bent op FOK! een schoolmeestertje die dat zijn users blijkbaar niet kent.
Is wegquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:52 schreef Slappy het volgende:
troll 220 man weg en salaris verlaging voor werknemers van Bentley
Toen ik een edit doorvoerde zag ik dat er ondertussen al meer weg was. Medemod was er dus al mee bezigquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Israël vandaag naar de stembus
Leek me een leuk en interessant topic, maar is uitgelopen op 100% getroll. Ik ben op deze manier niet gemotiveerd om een leuk gesprek te beginnen. Een beetje jammer![]()
Ik heb het nodige gebagger verwijderd en een actueel nieuwsbericht geplaatst, met tevens een link naar achtergronden. Hopelijk helpt dat. Onze collega's van POL hebben er trouwens ook een topic over waar je een kijkje kunt nemen: Israëliërs stemmen morgen rechtsquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Israël stemt, uitslag nog onbekend
Leek me een leuk en interessant topic, maar is uitgelopen op 100% getroll. Ik ben op deze manier niet gemotiveerd om een leuk gesprek te beginnen. Een beetje jammer![]()
Al zijn tweede doodsverwensing vandaag.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:48 schreef PDOA het volgende:
Hopelijk zijn de Engelse moslims wat daadkrachtiger en pompen ze die haatzaaier vol met lood wanneer hij voet aan de grond zet. Maar getuige de aanslagen in Londen een paar jaar geleden moet dat geen enkel probleem zijn voor mijn moslimbroeders.
Is dit wat we willen op Fok?quote:PDOA 12-02-2009 @ 11:45 pm fotoboek homepage edit quote
userIcon
Heel goed dat die vuige nazi wordt geweigerd met zijn haatzaaifilmpje. Dat Allah hem snel een mes in de borst mag steken zoals bij Theo van Gogh.
Nee, het is verwijderd en gerapporteerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:16 schreef Refragmental het volgende:
Al zijn tweede doodsverwensing vandaag.
Zie ook [FP] Centraal topic voor FP-moderaties
Is dit wat we willen op Fok?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat het in die cultuur een stel terroristen zijn (dat zit gewoon in hun genen) en dat was op dat moment de beste oplossing om die lui onder de duim te houden.
Jammer dat dat topic dicht is.quote:
jij ziet wel vaker filmpjes en herhaalt teksten waarvan de herkomst op zijn minst dubieus te noemen is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jammer dat dat topic dicht is.
Hij had een opmerking over Romeinen die de islam gesticht hadden.
Ik heb, toen ik nog niet lang op FOK! kwam, eens een serie filmpjes gezien, waarin betoogd werd dat de Rooms-Katholieke kerk de islam gesticht had om Jeruzalem te veroveren.
Het zijn dus niet de Romeinen, maar de Roomsen. En verder is het natuurlijk volkomen kul.
Wat een huilebalk ben je ook, bij een FM gaan klagen en niet eerst zelf de discussie aangaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:46 schreef SCH het volgende:
Extremisten bekladden privé-woning architect
TT en OP bevatten info die nergens uit blijkt en bovendien verwordt het topic nu direct tot een links/rechts strijd terwijl het over andere dingen zou kunnen gaan.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:07 schreef SCH het volgende:
Discussie waarover? Wat heeft zo'n topic voor zin verder. Wat een relnicht ben je toch?
Ga toch ook niet over iedere extreem-rechtse actie een topic openen?
Nee, wen er maar aan daar je stelselmatig een andere mening dan de gemiddelde linkse eenheidsworstfokker hebt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:23 schreef Lemmeb het volgende:
Flamebait?
Mag de waarheid soms niet gezegd worden, hoe vervelend die ook kan zijn? Die post was van algemene aard en niet gericht tegen andere forumusers.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef TheGuy het volgende:
[..]
VMBO'ers op Fok! zijn nog wel de grootste plaag he, kuthoer
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:56 schreef Nielsch het volgende:
De Joden in de schurkenstaat Israel zijn een van de grootste bedreigingen voor de wereldvrede.
Wat een kutvolk zeg![]()
![]()
En al die achterlijke Christenen zoals Obama, Bush, Balkenende en Wilders die zich maar blijven inzetten voor dat stelletje moordenaars, terwijl er gewoon op ze gekotst wordt![]()
![]()
Who cares.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Corporatie betaald SS Rotterdam
Iemand die ziet wat hier mis mee is? Nou? Iemand? De modjes in elk geval niet, want deze TT staat er al maanden.
SS is een algemene afkorting voor StoomSchip.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Corporatie betaald SS Rotterdam
Iemand die ziet wat hier mis mee is? Nou? Iemand? De modjes in elk geval niet, want deze TT staat er al maanden.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
SS is een algemene afkorting voor StoomSchip.
Of bedoel je dat niet.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Corporatie betaalt SS Rotterdam
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Een d/t fout in een TT die wordt aangepast. Hilarisch idd.
Eisen? Je zit gewoon fout.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:59 schreef fortisstemming het volgende:
ik eis dat hier: Israel - Hamas de oorlog nr.55 Waar er geen stakend vuren is stakend vuren worden erkend als nederlands woord en dat dat wheel geval de deur word gewezen.
Geloof het of niet, maar sommige dingen kunnen we ook nog zonder ons alwetende orakel af. Er bestaat namelijk zoiets als een officiële woordenlijst. Daarin komt staakt-het-vuren voor, in tegenstelling tot "stakend vuren"..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef sp3c het volgende:
ik wacht Lord_Vetinari zijn commentaar even af voor ik wat doen want die weet het wel
Ja, ga dat maar eens doen, vrouwtje.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar sommige dingen kunnen we ook nog zonder ons alwetende orakel af. Er bestaat namelijk zoiets als een officiële woordenlijst. Daarin komt staakt-het-vuren voor, in tegenstelling tot "stakend vuren"..
http://woordenlijst.org/zoek/?q=staakt-het-vuren&w=w
Verder ga ik nu eerst het topic opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |