Ja, nee, ho eens even....quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon weer Wollie de schuld geven joh![]()
dat is best lief denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ho eens even....
Dan worden het wollige minimuckies.
ZOMG!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ho eens even....
Dan worden het wollige minimuckies.
ZOMG!
Kost wel een godsvermogen aan koekjesquote:
Welk boek?quote:
GMTAquote:
Wehehe ja nouja je kunt niet alles hebben natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost wel een godsvermogen aan koekjes.
We leren ze gewoon zelf koekjes te bakkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe ja nouja je kunt niet alles hebben natuurlijk
quote:
Vrijages van Pia Frausquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Vrijages van Pia Fraus
Wilde m persé met deze kaft, maar die is niet meer in de winkel te koop
[ afbeelding ]
Ah dus toch gevonden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Vrijages van Pia Fraus
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Vrijages van Pia Fraus
[ afbeelding ]
goede postquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:27 schreef Klonk het volgende:
zwakzinnige TT en slecht bijgewerkte OP
Jep, had al een tijdje een advertentie op marktplaats staan, en kreeg gisteren opeens een mailtje van iemand die het boek had en er vanaf wilde. Super snel afgehandeld ook, en er zat een leuk kaartje bij ook nog! Super dat soort mensen!quote:
Wel een elite post trouwens.quote:
Dat is niet vervelend inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, had al een tijdje een advertentie op marktplaats staan, en kreeg gisteren opeens een mailtje van iemand die het boek had en er vanaf wilde. Super snel afgehandeld ook, en er zat een leuk kaartje bij ook nog! Super dat soort mensen!
Ik ben ook happy for mequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet vervelend inderdaadajm heppy for joew
![]()
quote:
quote:
Volg de TT...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
Want zo ben ik, niet dat koffiemodverzaakMPG gedoe
Pringlesquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
is Pringles 'Sour Cream en Onion' en een liter magere melk een goede bodem voor een avond zuipen?
quote:
Bij gebrek aan goede chips is Pringles wel te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pringles
Nee, ik zou die bodem weer uitkotsen
Ja, Muck zwanger van een tweeling.quote:
Het waren er toch meer?quote:
Twee?????quote:
goed zaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Twee?????
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
van Wolliequote:
Ja. Ons schaap.quote:
Niet geschoten is altijd mis.quote:
En, was t aangekomen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, mensen die na 2 weken bellen of hun e-mail aan een algemeen mailadres is aangekomen!.
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zatquote:
D'r zit toch een zoekfunctie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, mensen die na 2 weken bellen of hun e-mail aan een algemeen mailadres is aangekomen!.
Lange leve de archivering!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zat.
Het is eens wat anders dan een trein koppen!quote:
Handigquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zat.
Mja, ik kan niet zoeken in mailboxen van anderen, want daar komen die verzonden items in terechtquote:
Archivering is voor degene die de mail afhandelt, niet voor degene die hem doorstuurtquote:
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet zoeken in mailboxen van anderen, want daar komen die verzonden items in terecht.
[..]
Archivering is voor degene die de mail afhandelt, niet voor degene die hem doorstuurt.
Dat kan, maar dat doen we niet. Is gewoon de verantwoordelijkheid van degene die de mail uiteindelijk afhandelt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vinden
Ik kan mailtjes tot zo'n 8 jaar terug hier in het bedrijf nog terugzoeken, kost me echt geen mailboxruimte hoor
Mja, die ooit het bedrijf verlaat, het zelf wegpleurt, etc etc. Zonde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef DaMart het volgende:
En hij wordt alleen verwijderd uit de algemene mailbox dus, en doorgestuurd naar een specifiek persoon.
Belangrijke mail wordt dan wel overgedragen hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die ooit het bedrijf verlaat, het zelf wegpleurt, etc etc. Zonde.
Zo werkt dat bij ons ook, alleen houdt niet iedereen zich er aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vinden
Ik kan mailtjes tot zo'n 8 jaar terug hier in het bedrijf nog terugzoeken, kost me echt geen mailboxruimte hoor
Of neem een fatsoenlijk CRM systeemquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze vrolijk worden van bugzillaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Of neem een fatsoenlijk CRM systeem
Danny kan dat wel goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef JeffreyW het volgende:
Is er iemand die hier goed kan scripten? Ik wil namelijk mijn site verbouwen naar een ander onderwerp.
* Fha proest thee uit over schermquote:
quote:
Waar is je site in gemaakt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef JeffreyW het volgende:
Hey marcb1974.
Maar even serieus, weet iemand iemand die dat goed kan, buiten Danny en Breuls.
JortKquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef JeffreyW het volgende:
Hey marcb1974.
Iets zegt me dat er veel achterdeurtjes in komenquote:
Je kent me te goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er veel achterdeurtjes in komen
--> DIG ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef JeffreyW het volgende:
Hey marcb1974.
ZUllen we weer een BBQ'te doen?quote:
--> GoT?quote:
BEP?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
Waar is de liefde!
--> WAT?quote:
Hebben?quote:
Nee, ik doe niet aan exxen.quote:
sexxen met exxen? ik ook nietquote:
Hier krijg je geld bij van me hoor, als je hem overneemt van me. Maar dan wel helemaal, en zonder terugbrenggarantiequote:
Alleen in een forum. Nu helemaal niets meer. Moet mijn domeinnaam ook nameijk nog veranderen.quote:
Huh wat is er gebeurt dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
Fha
Mijn ex zit nu bij de schoolarts... ben benieuwd. Ik sta standby, klaar om me bij het gesprek te voegen indien gewenst...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
Fha
Mijn ex zit nu bij de schoolarts... ben benieuwd. Ik sta standby, klaar om me bij het gesprek te voegen indien gewenst...
Dat forum zal een standaardpakket waar je wat kan configureren(Joomla?) zijn en domeinnamen heeft weinig met scripten te makenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Alleen in een forum. Nu helemaal niets meer. Moet mijn domeinnaam ook nameijk nog veranderen.
Met andere woorden: je wil gewoon een hele nieuwe site hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Alleen in een forum. Nu helemaal niets meer. Moet mijn domeinnaam ook nameijk nog veranderen.
Of gewoon een nieuwe domeinnaam aan zijn hostingpakket koppelen, phpBB-database leegmaken en helemaal opnieuw opbouwen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef MPG het volgende:
Conclusie:
AC JW moet phpBB deïnstalleren en opnieuw installeren, dan nieuwe domeinnaam eraan hangen, en klaar is AC JW .
Ik bedoelde er dus mee dat ik een forum had en dat ik nu uiteindelijk een nieuwssite wil maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat forum zal een standaardpakket waar je wat kan configureren(Joomla?) zijn en domeinnamen heeft weinig met scripten te maken
Zie ik eruit als een miljonair?quote:
Ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een miljonair?
Trouwens jouw reactie in mijn topic.
En waar wilde je gemasseerd worden dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een massage nodig... Iemand die zich aan biedt om mij die massage te geven?
Ben ik goed genoegquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een massage nodig... Iemand die zich aan biedt om mij die massage te geven?
Kwam Fles niet jouw kant opquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik krijg nu echt hele ranzige beelden. Bedankt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een fles massageolie?
Of een fles yoghurtdressing?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een fles massageolie?
Een fles roomsaus natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een fles massageolie?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of was het toch een fles barbecuesaus?
Wat een gezeik weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef DR34M3R het volgende:
De schoolarts belde me net.. Mijn ex heeft net afgebeld (had om kwart over 3 een afspraak). Omdat hij inmiddels wel de toestemming heeft gegeven voor de verwijzing naar de psycholoog vindt hij dat het geen toegevoegde waarde meer heeft. Hij heeft schrik denk ik.![]()
Nou ja, er is al iets verbeterd aan de andere kant sinds hij weet dat ik de schoolarts heb ingeschakeld, en als hij terugvalt in zijn oude gedrag kan ik altijd nog verdere stappen ondernemen.
Chocoladesausquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of was het toch een fles barbecuesaus?
Och, het verrast me niet eens.... hij zal denken dat hij hier niet mee weggemanipuleerd komt...quote:
M'n schouders graagquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar wilde je gemasseerd worden dan?.
Ik zal er over nadenkenquote:
Nope, die kreeg net een telefoontje van werk enzoquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk een fles Piena Colada
en ben jij het er mee eens zo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef DR34M3R het volgende:
De schoolarts belde me net.. Mijn ex heeft net afgebeld (had om kwart over 3 een afspraak). Omdat hij inmiddels wel de toestemming heeft gegeven voor de verwijzing naar de psycholoog vindt hij dat het geen toegevoegde waarde meer heeft. Hij heeft schrik denk ik.![]()
Nou ja, er is al iets verbeterd aan de andere kant sinds hij weet dat ik de schoolarts heb ingeschakeld, en als hij terugvalt in zijn oude gedrag kan ik altijd nog verdere stappen ondernemen.
oeeeh heb je spannende dingen te verbergen ja?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga alvast het laatste stukje internetgeschiedenis cleanen... tot straks
Tigduizend posts op FOK!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
oeeeh heb je spannende dingen te verbergen ja?![]()
![]()
Mjah dat dacht ik alquote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Martquote:
CGMquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damart! Muck! MPG! OA!Fha! Marcb1974!
en JeffreyW!
Dr34m3r en Pien85
![]()
Goeiemiddag![]()
Hoi, ik ken jou niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
en JeffreyW!
Dr34m3r en Pien85
![]()
Goeiemiddag![]()
quote:
CGM is CGMquote:
jongen toch...quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik bleef te lang in onzin![]()
Kutplek... Paul is btw een klootzak! hij haat me en ik vind hem eng.
Nee, Pien is nieuwquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel alleen je bent het alweer vergeten zo gaat dat. op Fok!
Hoiquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
en JeffreyW!
Dr34m3r en Pien85
![]()
Goeiemiddag![]()
neerknuppelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik bleef te lang in onzin![]()
Kutplek... Paul is btw een klootzak! hij haat me en ik vind hem eng.
wil je mij even een denkbeeldige ananas brengen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Was bezig met school
http://dgb.clanslayers.com/
current project maak een Winkel waar je fruit kan kopen !
en dan ook echt fruit :p alleen het komt nooit naar jouwn kant op
werkende functies : je kan je registreren :p en ik ben een bezorger in het bedrijf. :p
* denkbeeldig lever ik dingen af en zet ik status van de order op verkopen en ieder in onze projectgroep doet een stukje*
Zo komt deze winkel volgende week tot levenop internats!
* Hierbij disclaimer geen enkel fruit zal u kant op worden gestuurd mocht deze winkel werken ! * :p
het gedeelte klant is nog niet afquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
wil je mij even een denkbeeldige ananas brengen?
Nietus!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel alleen je bent het alweer vergeten zo gaat dat. op Fok!
Dat hopen we!quote:
Ik merk het jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het gedeelte klant is nog niet af!
en het plaatje boven de banner is nog poep
dat kriebelt jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:08 schreef Fha het volgende:
Ik heb een zenuwtic in mn oog en het kietelt
wel een duidelijk teken dat ik vandaag niks meer voor mn studie mag doenquote:
ff met een schaar in je oog prikken, gaat het gekriebel wel wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:08 schreef Fha het volgende:
Ik heb een zenuwtic in mn oog en het kietelt
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef Aarti het volgende:
of met een hamer op je wijsvinger slaan. dan voel je niks meer van je oog.
Vind ik beide niet heel goeie ideeën eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff met een schaar in je oog prikken, gaat het gekriebel wel weg
ik doe ook niks meer, ik ben klaar met mijn tentamensquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
wel een duidelijk teken dat ik vandaag niks meer voor mn studie mag doen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff met een schaar in je oog prikken, gaat het gekriebel wel weg
wat een geweldige ideeën hebben jullie vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef Aarti het volgende:
of met een hamer op je wijsvinger slaan. dan voel je niks meer van je oog.
Je hebt een goeie dag vandaag heh?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
dan met een kettingzaag je hoofd open zagen, je hersens even op een bordje, wel ff een verlengsnoertje gebruiken voor je zenuwen, dan kun je ff heel relaxt aan de achterkant van je ogen krabbelen
Waarom meteen zo grofquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:14 schreef Klonk het volgende:
dan met een kettingzaag je hoofd open zagen, je hersens even op een bordje, wel ff een verlengsnoertje gebruiken voor je zenuwen, dan kun je ff heel relaxt aan de achterkant van je ogen krabbelen
ik, altijdquote:
je bent geen meisje?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat subtiel en lief voor meisjes is
Die vind ik dan nog wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
Fha, Fha, ik heb iets bedacht, met een stukje ijzerdraad via je oren naar binnen gaan en dan een beetje rondporren tot je iets achter je ogen voelt
ff voelen,quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
Fha, Fha, ik heb iets bedacht, met een stukje ijzerdraad via je oren naar binnen gaan en dan een beetje rondporren tot je iets achter je ogen voelt
te subtiel dus...quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vind ik dan nog wel leuk eigenlijk![]()
Subtiel maar toch heel bloederig en destructiefquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ff voelen,
aaaaaaaaaaaah, lekker, hmmmm
nee, sorry...
wooooehquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:19 schreef cablegunmaster het volgende:
btw muck je bent admin op die sitenietdat het veel voorstelt!!!!!!!!
als je maar geen klanten verwijdert
Kuukquote:
Ja, Kuukske pakt'ie niet. Hij mutst over een IP en telkens opnieuw inloggen.quote:
Maar een kettingzaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat subtiel en lief voor meisjes is
Hoiquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:24 schreef Kuuks het volgende:
[..]
Ja, Kuukske pakt'ie niet. Hij mutst over een IP en telkens opnieuw inloggen.
Neuh, ik kom ze vanzelf wel tegenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:23 schreef Aarti het volgende:
ja verdiep je dan ook eens in de users!
Nou, ik ken jou wel anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Pien85 het volgende:
Neuh, ik kom ze vanzelf wel tegen
Oh en hoi Fles
ja maar ja maar ja maar over mij weet je ook niks!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh en hoi Fles
Jij wel over mij dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar over mij weet je ook niks!
Neequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar over mij weet je ook niks!
ja nee ja precies daar heb je het al. ik wil initiatief zien! assertiviteit!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeEn zo zijn er hier wel meer mensen waar ik niks over weet
Maar als je graag van alles over jezelf wilt vertellen tegen me dan hou ik je niet tegen hoor
Nou vertel s wat over jezelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja nee ja precies daar heb je het al. ik wil initiatief zien! assertiviteit!
ik heb honger, en ik wil naar huis.
Hoi Pienquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh en hoi Fles
Ik kan t niet aan, zoveel nieuwe mensen in 1 keerquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ken ze allemaal behalve die vage bever !!!!!
Wat voor ding?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:48 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Deze reeks gaat over koffie?
Wat vinden jullie van dat Gusto apparaat?
Daar wil ik een filmpje vanquote:
Gewoon een dinges van lego zo snel mogelijk in elkaar zettenquote:
Kom je dan ook in het bier boek van records?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een dinges van lego zo snel mogelijk in elkaar zetten
Nou dat vink niet lief van je pien..quote:
Eet smakelijkquote:
indah garpje.quote:
Ik weet hetquote:
Welnee zo goed kan ik het heul nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom je dan ook in het bier boek van records?
Nee, een heel echt mama-van-pien garpjequote:
nou dan weet je niet hoe een kip of een bever eruit zietquote:
Oefenen!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee zo goed kan ik het heul niet
haaaaai ik ben aartiquote:
Allebei grijsquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou dan weet je niet hoe een kip of een bever eruit ziet
dit is een kip
[ afbeelding ]
en dit een bever
[ afbeelding ]
Je moet dus echt wel heel blind zijn om het verschil niet te zien...
Hoi! Nu weet ik nog niksquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
haaaaai ik ben aarti
en ik werk te hard.
Bevers, dammen bouwen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:04 schreef Klonk het volgende:
huh ?
Hoi Evert, van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:06 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
Hoi, ik ben Evert en ik werk in Madurodam.
Dat ding is zo lek als een mandje als ik het zo hoor, dus dat wordt leuk straksquote:
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.quote:
oh ja ik hou van chocola, luxe en dansen.quote:
Van Bassie denk ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoi Evert, van wie ben jij een kloon?
ik ga niet met de bus...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.
Nou ja, dan hebben we wel ons gratis vervoer. Handig! Dan wordt de trein wel erg interessant als het daar ingevoerd wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals iedereen dat straks doet. Maar men ziet nog geen reden om eens na te gaan denken.
Ik hou niet zo van chocola...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh ja ik hou van chocola, luxe en dansen.
I know, was al aan het kijken. Daarom postte ik zo weinigquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:13 schreef Klonk het volgende:
Pheno: http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
ziet er goed uit, ben helaas PS3 loosquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know, was al aan het kijken. Daarom postte ik zo weinig
Daarom, volgend jaar maar bij de BTW vrije dagen een spelconsole aanschaffenquote:
Ze vroegen voetbalkaartjes?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zit op tv te kijken naar kinderen die nog erger dan Hitler zijn....
Je kijkt hetzelfde , nu jurken voor mannenquote:
Zitten wel erge nichten bij zeg...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kijkt hetzelfde , nu jurken voor mannen
Eerst die kakkerlak, en nou dit weer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
Voetbalplaatjes sparen door bij de Appie te gaan staan en oude mensen te gaan terroriseren om de kaartjes.
Die journaalvrouwenquote:
Ik spaar ze niet, vraag het mij nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst die kakkerlak, en nou dit weer?T is wat met die voetbalplaatjes
alle kinderen toch ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zit op tv te kijken naar kinderen die nog erger dan Hitler zijn....
Je vriendin heeft een badeend in de douche!quote:
snel veranderenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vriendin heeft een badeend in de douche!
transformersquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spaar ze niet, vraag het mij niet
Vroeger spaarde ik ze van de smurfen en later van de transformers
A-Teamquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spaar ze niet, vraag het mij niet
Vroeger spaarde ik ze van de smurfen en later van de transformers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |