quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
Fha
Mijn ex zit nu bij de schoolarts... ben benieuwd. Ik sta standby, klaar om me bij het gesprek te voegen indien gewenst...
Dat forum zal een standaardpakket waar je wat kan configureren(Joomla?) zijn en domeinnamen heeft weinig met scripten te makenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Alleen in een forum. Nu helemaal niets meer. Moet mijn domeinnaam ook nameijk nog veranderen.
Met andere woorden: je wil gewoon een hele nieuwe site hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Alleen in een forum. Nu helemaal niets meer. Moet mijn domeinnaam ook nameijk nog veranderen.
Of gewoon een nieuwe domeinnaam aan zijn hostingpakket koppelen, phpBB-database leegmaken en helemaal opnieuw opbouwen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef MPG het volgende:
Conclusie:
AC JW moet phpBB deïnstalleren en opnieuw installeren, dan nieuwe domeinnaam eraan hangen, en klaar is AC JW .
Ik bedoelde er dus mee dat ik een forum had en dat ik nu uiteindelijk een nieuwssite wil maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat forum zal een standaardpakket waar je wat kan configureren(Joomla?) zijn en domeinnamen heeft weinig met scripten te maken
Zie ik eruit als een miljonair?quote:
Ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een miljonair?
Trouwens jouw reactie in mijn topic.
En waar wilde je gemasseerd worden dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een massage nodig... Iemand die zich aan biedt om mij die massage te geven?
Ben ik goed genoegquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb een massage nodig... Iemand die zich aan biedt om mij die massage te geven?
Kwam Fles niet jouw kant opquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik krijg nu echt hele ranzige beelden. Bedankt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een fles massageolie?
Of een fles yoghurtdressing?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een fles massageolie?
Een fles roomsaus natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een fles massageolie?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of was het toch een fles barbecuesaus?
Wat een gezeik weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef DR34M3R het volgende:
De schoolarts belde me net.. Mijn ex heeft net afgebeld (had om kwart over 3 een afspraak). Omdat hij inmiddels wel de toestemming heeft gegeven voor de verwijzing naar de psycholoog vindt hij dat het geen toegevoegde waarde meer heeft. Hij heeft schrik denk ik.![]()
Nou ja, er is al iets verbeterd aan de andere kant sinds hij weet dat ik de schoolarts heb ingeschakeld, en als hij terugvalt in zijn oude gedrag kan ik altijd nog verdere stappen ondernemen.
Chocoladesausquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of was het toch een fles barbecuesaus?
Och, het verrast me niet eens.... hij zal denken dat hij hier niet mee weggemanipuleerd komt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |