Geen idee, maar ik krijg helemaal niets meer van hem te horen.quote:
Op de bahamas.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:29 schreef Echo99 het volgende:
Waar is Bart nu dan?
Hoe bedoel je? Hij is niet dood in ieder geval als ik diegene mag geloven.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:32 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij is niet dood in ieder geval als ik diegene mag geloven.
Ik ken iemand die hem ook kent dus hij heeft nog niet lang geleden contact met Bart gehad. Het is dat ik zijn achternaam en bedrijf niet meer weet. Anders had ik hem allang weten op te sporen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wie bedoel je met diegene?
Ik denk ook niet dat ie dood is hoor... Maar het houdt me gewoon bezig...
En hoe zit dat dan met overzetten van al je nieuwsitems? Dat gaat dan toch niet neem ik aan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je niet gewoon beginnen met een simpele Wordpress blogtheme? Dat heb ik op dit moment ook en het bevalt me prima. Achter de schermen kun je altijd nog een site (laten) ontwikkelen en als die af is overstappen.
Oh oke. Heeft ie misschien een nieuw nummer dan ofzo? Of probeer em effe op te zoeken op Hyves. Het zou wel tof zijn natuurlijk als je em weer zou vinden...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:36 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Ik ken iemand die hem ook kent dus hij heeft nog niet lang geleden contact met Bart gehad. Het is dat ik zijn achternaam en bedrijf niet meer weet. Anders had ik hem allang weten op te sporen.
Geen idee, maar daar is vast wel wat op te verzinnen. Bovendien zijn er zoveel WP themes dat je misschien niet eens over WIL stappen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met overzetten van al je nieuwsitems? Dat gaat dan toch niet neem ik aan?
Hij deed namelijk alles gratis voor mij en heeft echt de site echt mooi weten te maken. Hoop hem snel te kunnen bereiken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Oh oke. Heeft ie misschien een nieuw nummer dan ofzo? Of probeer em effe op te zoeken op Hyves. Het zou wel tof zijn natuurlijk als je em weer zou vinden...
Ok, waar moet ik dan zijn om even wat info over zo'n Blogsite te vinden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar is vast wel wat op te verzinnen. Bovendien zijn er zoveel WP themes dat je misschien niet eens over WIL stappen.
Hey maar jij bent S.H. toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:46 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Hij deed namelijk alles gratis voor mij en heeft echt de site echt mooi weten te maken. Hoop hem snel te kunnen bereiken.
Via wordpress.com kun je gewoon ***.wordpress.com aanmaken. Als je een eigen url wil ***.nl heb je eerst een host nodig uiteraard en dan kun je daarna de wordpress files downloaden en installeren (zie de FAQs op wordpress.com). Verschillende themes gewoon via Google zoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Ok, waar moet ik dan zijn om even wat info over zo'n Blogsite te vinden?
Ik ken hem niet, wel een Raf van Hoof. En ik ben van Worldracing ipv RacingWorldquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Stefan H. die was toch ook wel eens bezig met racingworld?
Dan snap ik de verwarring...quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, wel een Raf van Hoof. En ik ben van Worldracing ipv RacingWorld
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |