Ja, nee, ho eens even....quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon weer Wollie de schuld geven joh![]()
dat is best lief denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ho eens even....
Dan worden het wollige minimuckies.
ZOMG!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ho eens even....
Dan worden het wollige minimuckies.
ZOMG!
Kost wel een godsvermogen aan koekjesquote:
Welk boek?quote:
GMTAquote:
Wehehe ja nouja je kunt niet alles hebben natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost wel een godsvermogen aan koekjes.
We leren ze gewoon zelf koekjes te bakkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe ja nouja je kunt niet alles hebben natuurlijk
quote:
Vrijages van Pia Frausquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Vrijages van Pia Fraus
Wilde m persé met deze kaft, maar die is niet meer in de winkel te koop
[ afbeelding ]
Ah dus toch gevonden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Vrijages van Pia Fraus
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Vrijages van Pia Fraus
[ afbeelding ]
goede postquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:27 schreef Klonk het volgende:
zwakzinnige TT en slecht bijgewerkte OP
Jep, had al een tijdje een advertentie op marktplaats staan, en kreeg gisteren opeens een mailtje van iemand die het boek had en er vanaf wilde. Super snel afgehandeld ook, en er zat een leuk kaartje bij ook nog! Super dat soort mensen!quote:
Wel een elite post trouwens.quote:
Dat is niet vervelend inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, had al een tijdje een advertentie op marktplaats staan, en kreeg gisteren opeens een mailtje van iemand die het boek had en er vanaf wilde. Super snel afgehandeld ook, en er zat een leuk kaartje bij ook nog! Super dat soort mensen!
Ik ben ook happy for mequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet vervelend inderdaadajm heppy for joew
![]()
quote:
quote:
Volg de TT...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
Want zo ben ik, niet dat koffiemodverzaakMPG gedoe
Pringlesquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
is Pringles 'Sour Cream en Onion' en een liter magere melk een goede bodem voor een avond zuipen?
quote:
Bij gebrek aan goede chips is Pringles wel te doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pringles
Nee, ik zou die bodem weer uitkotsen
Ja, Muck zwanger van een tweeling.quote:
Het waren er toch meer?quote:
Twee?????quote:
goed zaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Twee?????
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
van Wolliequote:
Ja. Ons schaap.quote:
Niet geschoten is altijd mis.quote:
En, was t aangekomen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, mensen die na 2 weken bellen of hun e-mail aan een algemeen mailadres is aangekomen!.
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zatquote:
D'r zit toch een zoekfunctie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, mensen die na 2 weken bellen of hun e-mail aan een algemeen mailadres is aangekomen!.
Lange leve de archivering!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zat.
Het is eens wat anders dan een trein koppen!quote:
Handigquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Er zijn meerdere mensen die die mailbox lezen en mail doorsturen en afhandelen. En daarna wordt het meteen weggegooid. En na 2 weken weet niemand meer wat er in die mailbox zat.
Mja, ik kan niet zoeken in mailboxen van anderen, want daar komen die verzonden items in terechtquote:
Archivering is voor degene die de mail afhandelt, niet voor degene die hem doorstuurtquote:
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet zoeken in mailboxen van anderen, want daar komen die verzonden items in terecht.
[..]
Archivering is voor degene die de mail afhandelt, niet voor degene die hem doorstuurt.
Dat kan, maar dat doen we niet. Is gewoon de verantwoordelijkheid van degene die de mail uiteindelijk afhandelt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vinden
Ik kan mailtjes tot zo'n 8 jaar terug hier in het bedrijf nog terugzoeken, kost me echt geen mailboxruimte hoor
Mja, die ooit het bedrijf verlaat, het zelf wegpleurt, etc etc. Zonde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef DaMart het volgende:
En hij wordt alleen verwijderd uit de algemene mailbox dus, en doorgestuurd naar een specifiek persoon.
Belangrijke mail wordt dan wel overgedragen hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die ooit het bedrijf verlaat, het zelf wegpleurt, etc etc. Zonde.
Zo werkt dat bij ons ook, alleen houdt niet iedereen zich er aanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt toch autoarchiveren in de algemene mailbox? Hoe lui wil je het hebben? Belachelijk dat er mailtjes weg worden gegooid, zo kun je nooit wat terug vinden
Ik kan mailtjes tot zo'n 8 jaar terug hier in het bedrijf nog terugzoeken, kost me echt geen mailboxruimte hoor
Of neem een fatsoenlijk CRM systeemquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze vrolijk worden van bugzillaquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Of neem een fatsoenlijk CRM systeem
Danny kan dat wel goed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:47 schreef JeffreyW het volgende:
Is er iemand die hier goed kan scripten? Ik wil namelijk mijn site verbouwen naar een ander onderwerp.
* Fha proest thee uit over schermquote:
quote:
Waar is je site in gemaakt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef JeffreyW het volgende:
Hey marcb1974.
Maar even serieus, weet iemand iemand die dat goed kan, buiten Danny en Breuls.
JortKquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef JeffreyW het volgende:
Hey marcb1974.
Iets zegt me dat er veel achterdeurtjes in komenquote:
Je kent me te goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er veel achterdeurtjes in komen
--> DIG ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:00 schreef JeffreyW het volgende:
Hey marcb1974.
ZUllen we weer een BBQ'te doen?quote:
--> GoT?quote:
BEP?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
Waar is de liefde!
--> WAT?quote:
Hebben?quote:
Nee, ik doe niet aan exxen.quote:
sexxen met exxen? ik ook nietquote:
Hier krijg je geld bij van me hoor, als je hem overneemt van me. Maar dan wel helemaal, en zonder terugbrenggarantiequote:
Alleen in een forum. Nu helemaal niets meer. Moet mijn domeinnaam ook nameijk nog veranderen.quote:
Huh wat is er gebeurt dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
Fha
Mijn ex zit nu bij de schoolarts... ben benieuwd. Ik sta standby, klaar om me bij het gesprek te voegen indien gewenst...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
Fha
Mijn ex zit nu bij de schoolarts... ben benieuwd. Ik sta standby, klaar om me bij het gesprek te voegen indien gewenst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |