M'n schouders graagquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar wilde je gemasseerd worden dan?.
Ik zal er over nadenkenquote:
Nope, die kreeg net een telefoontje van werk enzoquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk een fles Piena Colada
en ben jij het er mee eens zo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef DR34M3R het volgende:
De schoolarts belde me net.. Mijn ex heeft net afgebeld (had om kwart over 3 een afspraak). Omdat hij inmiddels wel de toestemming heeft gegeven voor de verwijzing naar de psycholoog vindt hij dat het geen toegevoegde waarde meer heeft. Hij heeft schrik denk ik.![]()
Nou ja, er is al iets verbeterd aan de andere kant sinds hij weet dat ik de schoolarts heb ingeschakeld, en als hij terugvalt in zijn oude gedrag kan ik altijd nog verdere stappen ondernemen.
oeeeh heb je spannende dingen te verbergen ja?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:22 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga alvast het laatste stukje internetgeschiedenis cleanen... tot straks
Tigduizend posts op FOK!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
oeeeh heb je spannende dingen te verbergen ja?![]()
![]()
Mjah dat dacht ik alquote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |