Yepquote:
Loop maar weer wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ik ga wat doen.
Veel plezier met mn topic
Que is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Que?
Gewoon je hand in de lucht doen, zwaaien en zeggen: Goedemorgen liesje?
Goedemorgen Liesjequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Que?
Gewoon je hand in de lucht doen, zwaaien en zeggen: Goedemorgen liesje?
Ik doe aan gevoelsmatige tijden, dingen als biologisch ritme enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goedemorgen Liesje![]()
(ondanks dat het middag is, natuurlijk)
Was vandaag die "zakelijke afspreek?" Of loop ik alweer een paar dagen achter/voor?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
Leuk. Tien minuten in de file staan op een stukje dat normaliter tien minuten rijden is.
Gelukkig kon ik binnensneaken zonder dat iemand in de gaten had dat mijn pauze anderhalf uur duurde.
Ja. Ging goed, maar ze moeten eerst nog de pitch winnen voordat er überhaupt een opdracht komt. Maar als ze die pitch winnen, dan ligt er meteen flink wat werk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Was vandaag die "zakelijke afspreek?" Of loop ik alweer een paar dagen achter/voor?
Als het wel vandaag was, hoe ging het?
Ik denk dat mijn broer op dit moment de polonaise loopt op de bouw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
![]()
Stevens ook de laan uit. Gaat lekker. ( <--- voetbal).
Loop maar weer weg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Gert het volgende:![]()
Dat doen ze daar elke dag toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn broer op dit moment de polonaise loopt op de bouw.
Doet Barry tegenwoordig voetbal?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
![]()
Oh dit is mijn topic en in mijn topic mag er niet over voetbal gepraat worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Gert het volgende:![]()
Goeie choreogrrafiee! Let op die baine.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doet Barry tegenwoordig voetbal?
Misschien is het wel gewoon het antwoord op alle problemen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goeie choreogrrafiee! Let op die baine.
Voorraal doorrgaan!
Warum nicht?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef CarOnline het volgende:
En dan ga ik nu echt. Even naar de Volksbank.
En dan moet ik vragen waarom ik geen internetbankieren nog heb. Hoe zeg je zoiets in het duits?
Online banking, maar dan de rest nog.
Ja, ik geef zelf het antwoord maar dat komt omdat me dat precies op dat moment te binnen schoot.
Dag!![]()
Ja pcies.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Misschien is dat wel gewoon het antwoord op alle problemen!
quote:
Ja loop maar weer weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn broer op dit moment de polonaise loopt op de bouw.
Ik overweeg een T-shirt nu.quote:
Ja! Én de beveiligingscamera-beelden van Der Volksbank:quote:
Daar was ze gister toch al? En die de groeten aan m'n stadtjie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
En nu naar Utreg, effe SHE spotten in de Appie.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef dieenebart het volgende:
Onwijs de groeten allemaal, ik ben ff interviewtje doen met Shownieuws![]()
vanavond op Tv. Had ik dat al gezegd? niet meer zoveel blowen, overdag...
Succes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef dieenebart het volgende:
Volgend meetje: 10 kilo eraf en naar Utrecht!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar was ze gister toch al? En die de groeten aan m'n stadtjie.
Is goed! al is het midden-principe dan wat overboord.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgend meetje: 10 kilo eraf en naar Utrecht!![]()
Zit een heel fijn pannekoekenhuisje
Ja, best lastig soms, nee zeggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
Damn. Ik moet ook niet tijdens een telefonisch interview liegen dat ik iets héééél erg interessant vind klinken.
"Oh, nou volgende maand hebben we een tweede bijeenkomst over dit onderwerp en daar nodig ik je bij deze dan graag voor uit."
"Oh, dat vind ik erg fijn!"
Leuk! volgens mij ga jij zoooooooooo de griep krijgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
Damn. Ik moet ook niet tijdens een telefonisch interview liegen dat ik iets héééél erg interessant vind klinken.
"Oh, nou volgende maand hebben we een tweede bijeenkomst over dit onderwerp en daar nodig ik je bij deze dan graag voor uit."
"Oh, dat vind ik erg fijn!"
Ben je ziek dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, best lastig soms, nee zeggen.
Zo, nu ga ik 112 bellen of ze me naar buiten willen rijden. Ik wil roken.
Wist je dat niet?quote:
En dat had ik kunnen weten?quote:
Das bijzonder wijs, zat je trouwens in een andere topic te beantwoorden, heb ik weer, de weg kwijt en zonder blowtje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef dieenebart het volgende:
Kweenie of jij dat soort dingen van een afstand aan kan voelen maar ik denk het niet eigenlijk.quote:
Ik heb mijn Jomandazender niet aan vandaag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie of jij dat soort dingen van een afstand aan kan voelen maar ik denk het niet eigenlijk.
Voordeel is weer wel dat het op een doordeweekse dag is. En ergens in het midden van het land, dus dan ben ik er een dag zoet mee. Een dag die ik niet op kantoor hoef door te brengen.quote:
Tja het is wat, eerst in Amerika en dan pas bij onsquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:06 schreef Dementor het volgende:
De Mol verkoopt TV show aan ABC.
LAREN - Talpa Content, het tv-productiebedrijf van John de Mol, heeft een programma-idee verkocht aan de grote Amerikaanse zender ABC. Het gaat om de nieuwe realityshow Dating In The Dark, meldde een Talpa-woordvoerder woensdag. Die nieuwe show is vanaf maart ook op RTL5 te zien.
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_ABC__.html?p=24,1
Zit ik verdomme SBS6 te kijken ??? Waar is dat Bart ding ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja het is wat, eerst in Amerika en dan pas bij ons
Hij komt toch in shownieuws?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit ik verdomme SBS6 te kijken ??? Waar is dat Bart ding ...
Ik denk dat het in de late uitzending komt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef Soury het volgende:
Zit ik verdomme SBS6 te kijken ??? Waar is dat Bart ding ...
Ja ok... Heb die video van Dido en Roel gezien .. Wat een leuk stelquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de late uitzending komt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
Ja ok... Heb die video van Dido en Roel gezien .. Wat een leuk stel![]()
Ik mocht Dido niet
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok... Heb die video van Dido en Roel gezien .. Wat een leuk stel![]()
Ik mocht Dido niet
Een aangename tante. En met brains. Ik vond haar altijd een kouwe trut. De uitleg over alles was eerlijk en gemeend. Ik had in die tijd niet echt het gevoel dat ze werkelijk iets voelde voor Roel. Daarom mocht ik haar ook niet. Tis allemaal TV hequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Die zijn echt nog smoorverliefd op elkaar, zo te zien.
Ik vond Dido altijd zo'n tutje. Dat vind ik d'r ergens nog wel, maar buiten de BBsetting wel te handelen. En ze kwam een stuk intelligenter over dan in mijn beleving van toen. Maar dat kan ook mijn typisch vrouwelijke beleving zijn.
Alleen heb ik niet echt het idee dat je enorm met ze kan lachen. In mijn beleving dan.
Leuke kerelquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Roel werkt bij mij op de uni, avond
.
quote:
Oh fuck je bent blauw nuquote:
Kweet nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Portfolio, waar heb je NZ gelaten trouwens
?
Ja he ??? Ik geniet ervanquote:
En daar kom je nú al achter?quote:
Zwijgplichtquote:
Nee dat was een verkapte tvpquote:
Kan je hem niet overtuigen dat Dido niks waard is.. Optieven met die snolquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat was een verkapte tvp.
Mutsquote:
Oh, heb wat van de iq- test laten schieten omdat ik het intervieuw van Bart wilde zien. Prachtig intervieuwquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat was om je af te leiden bij de IQ-test, dat er zogenaamd bij een zwangere vrouw haar vliezen braken.
Komt vast een vraag hoe ze heet.
Neee echt waarquote:
Lees de kleine lettertjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
Iemand ervaring hier mee.. Ik kan het niet lezen (wat ik moet doen)
[ afbeelding ]
Van AH
Dat is nou godverdomme het probleemquote:
Denk dat de worst wel in marie gaatquote:
Hoe is het met de oogjes, min of plus?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou godverdomme het probleem
Ik wou net zeggen; zo kan ik het ook niet lezenquote:
Min alles met kleine letters is MINquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe is het met de oogjes, min of plus?
GMTAquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Copycat het volgende:
Kan je een betere foto maken van de kleine letters op de verpakking?
Heb ik geprobeerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Copycat het volgende:
Kan je een betere foto maken van de kleine letters op de verpakking?
Plus dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Min alles met kleine letters is MIN
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:45 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de instructies aan de andere kant staan.
30 min later sudderen, dan ben je wel gaarquote:
Neem nou eens een normale fotoquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
Nou bedankt voor de hulp ik rag er gewoon gaten in en ik zie wel
waarvanquote:
Je tietuhquote:
Gedaan leek scherpquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)0un%20topo%20nudo%20
Ik Googel welquote:
quote:
En Bonniequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval slimmer dan Kelly
En je EQquote:
Zal daar ook een test van op TV komen?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal daar ook een test van op TV komen?
Dit was wel grappig, je kon het gewoon met je afstandsbediening doen (Als je UPC digitaal hebt)
Ik doe daar niet meer aan sinds ik een bril nodig hebquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder sms't: Hoe hoog is jou iq? De mijne 116.
De schat is slimmer dan ik dacht.
Ik heb ook niet meegedaan, maar ik kan wel tot centotretantasei tellen in het italiaans. Telt dat ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe daar niet meer aan sinds ik een bril nodig heb
Voor dit woord ben je al doorquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb ook niet meegedaan, maar ik kan wel tot centotretantasei tellen in het italiaans. Telt dat ook
Cc, taalpuriste van het eerste uur, geef er aan toe en stort je op de taal van je vrienden. Het is leuk. C'è veramente una bella lingua e non è difficile per una donna con amici italiani. Allora...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef Copycat het volgende:
Ik doe ook niet mee. Ik ben te snel afgeleid en dat geeft een vertekend beeld.
Zit nog in het potje.. Ik moet nog etenquote:
Maar ik verwacht van je dat je die Belg een keer meeneemt op vakantie naar Italiaquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn Italiaanse vriend is voortaan een Belg!
Maar het is inderdaad een mooie taal!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit nog in het potje.. Ik moet nog eten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, loop maar weer weg jullie en stop je maar weer vol![]()
Totdat ik naar mijn nest MOET en dan een run naar de keuken zeker,quote:
Truste Ruud... De zuurkool gaat wel lukkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao a tutti e forse a domani.![]()
Houdoe Fok!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:00 schreef Soury het volgende:Zuurkool in de pan gerot .. Incl worst
Ik heb al een liefhebber voor mijn maatquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het staat iedereen vrij om naar zijn eigen keuken te runnen voor een lekker hapje, daar ga ik niet over, en besef dit: de afmeting van de kont is niet doorslaggevend, er zijn liefhebbers voor alle maten.
(Zit een beetje te slijmen
maar ik meen het echt
)
Je wil zeker niet horen: neem dan een appel, of komkommer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al een liefhebber voor mijn maat![]()
Gelukkig maar, anders kwam het er nooit meer van.
Zei ze terwijl ze een wit kaiserbroodje in de knoflooksaus doopte![]()
Buuv, deze week win jij. Ik héb me toch honger![]()
Ik ga maar naar bed, lijkt me verstandiger, want ik heb ook al 2 pannekoeken op
Je moet gewoon normaal eten. En niks tussendoor (Daar heb je dan ook geen behoefte aan). Maar wie ben ik ik ben geen snoeperquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al een liefhebber voor mijn maat![]()
Gelukkig maar, anders kwam het er nooit meer van.
Zei ze terwijl ze een wit kaiserbroodje in de knoflooksaus doopte![]()
Buuv, deze week win jij. Ik héb me toch honger![]()
Ik ga maar naar bed, lijkt me verstandiger, want ik heb ook al 2 pannekoeken op
Juist wel tussendoor. Dat houdt je verbranding hoog. Alleen wel mager he, geen Twix ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal eten. En niks tussendoor (Daar heb je dan ook geen behoefte aan). Maar wie ben ik ik ben geen snoeper
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:16 schreef CarOnline het volgende:
Dus geen fruit. Tenzij er Haribo op staat.
O.k. Ik bemoei me er maar niet mee. Maar ik vind lijnen zo niet nodig ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Juist wel tussendoor. Dat houdt je verbranding hoog. Alleen wel mager he, geen Twix ofzo
En ik eet normaal, ik ben alleen net thuis van mn werk en heb sinds mn pauze om half 6 niets meer gehad maar wel tot half 11 lopen rennen.
Dusch.
En Liesje, nee, geen komkommer ofzo, wat een laffe hap. Bleh.
Maar ik ben er alweer overheen. Nu moest ik gewoon eten, dit was écht honger, met knorrende maag en al
Waarom niet? Voor jou niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. Ik bemoei me er maar niet mee. Maar ik vind lijnen zo niet nodig ...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:16 schreef CarOnline het volgende:
En ook geen appel. Ik eet nooit fruit.
Fruit is onbetrouwbaar van smaak en ik houd niet van verrassingen.
Dus geen fruit. Tenzij er Haribo op staat.
Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker. En weet je ik heb al 10 jaar lang geen weegschaal in huis. Ik weet wat ik weeg omdat ik bij de fysio erop stond. Anders wist ik het niet eens... Ik meet me aan mijn kledingquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor jou niet?
Ja, tis ook niet voor iedereen weggelegd he
misschien nog een verdwaalde zwarte Piet die de schoorsteen zoekt !quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:35 schreef Smash-it het volgende:
Getver. Nieuw huis, ik hoor allemaal dingen. Ik zweer je, er liep net iemand over het dak. En ik ben echt zoooo'n schijtluis. Stomme huisgenoten die allemaal bij hun vriendje slapen..
Ik hou het daar maar op. Ik kan me alleen verschrikkelijk aanstellen en dan word ik altijd een beetje moe van mezelf. Ik was The Office aan het kijken en die staat al ruim een kwartier op pauze omdat ik 'luister' naar enge dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
misschien nog een verdwaalde zwarte Piet die de schoorsteen zoekt !
Precies dan ga ik denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook.. en die broeken gingen dus niet meer dicht ...
dus toen vond ik het wel tijd........
Als je hard schreeuwd hoor ik jequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:35 schreef Smash-it het volgende:
Getver. Nieuw huis, ik hoor allemaal dingen. Ik zweer je, er liep net iemand over het dak. En ik ben echt zoooo'n schijtluis. Stomme huisgenoten die allemaal bij hun vriendje slapen..
Ohw dat herken ik wel een beetje, en dan jezelf steeds gekker maken! Dat je dan gewoon gaat zitten wachten tot je weer iets hoort.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:35 schreef Smash-it het volgende:
Ja maar als het zo simpel lag, denk je niet dat ik dat dan allang had gedaan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker. En weet je ik heb al 10 jaar lang geen weegschaal in huis. Ik weet wat ik weeg omdat ik bij de fysio erop stond. Anders wist ik het niet eens... Ik meet me aan mijn kleding
dit is de uitslag van mijn test.........quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Doe hier de beroepentest!
Even kijken of ik wel het goede beroep heb.
Dan zuip ik aleen maar wijn. En ben de hele dag aan de schijt.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de uitslag van mijn test.........
Uitslag mini beroepskeuzetest
Je bent te typeren als een dokter.
Hallo collega . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de uitslag van mijn test.........
Je bent te typeren als een dokter.
Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.
Hoi SJ!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
Je bent te typeren als een dokter.Goedenavond allemaal . . .
Ik een dokter . . .
Anders komen ze niet aan hun trekken . . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig.
Ik had al angst voor vliegenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
Piloot![]()
Je bent te typeren als een piloot.
Piloten staan bekend als realistische types. Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig. Ze zijn graag buiten en houden vaak van de natuur of dieren. Realistische mensen zijn ook vaak geïnteresseerd in machines of mechanische dingen. Naast piloot kan je ook denken aan beroepen als koerier of monteur bij de wegenwacht. Maar ook boswachter, bioloog, medewerker bij een energiecentrale of dierenarts.
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ik gisteravond net wat gepost naar u allen, lag heel Ziggo op z'n gat.Wegens ondehoud aan het netwerk. WTF, doe dat dan als ik niet FOK!
Helemaal mee eensch!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker.
Hier net ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ik gisteravond net wat gepost naar u allen, lag heel Ziggo op z'n gat.Wegens ondehoud aan het netwerk. WTF, doe dat dan als ik niet FOK!
Ik heb een vliegenmeppâh.quote:
En het was niet eens lekker.. Maar Coos ik heb niet zo veel zin meer na een dag werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Met het lezen van de gebruiksaanwijzing van je impulsieve aankoop ben je al langer bezig.
Nou Peter daar ga ik niet in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.
psycholoog zou wel kunnen.......quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige van die beroepen zie ik je niet zo doen eigenlijk.
![]()
Of ben jij stiekem heel handig met reageerbuisjes en chemische goedjes?
Ik eet heel laat warmquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is eigenlijk gezonder? Tussen de middag of 's avonds warm eten?
's nachts..........quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is eigenlijk gezonder? Tussen de middag of 's avonds warm eten?
Onderhoud moeten ze gewoon tussen 4 en 6 doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou Peter daar ga ik niet in.
Niets werkt goed bij Ziggo!
Ik kreeg vandaag een brief van Ziggo, dat ze vannacht het netwerk zouden verbeteren van 01:00 tot 06:00. Mooi niet. Tot 16:00 geen internet te bekennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.
Overdag ja!quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onderhoud moeten ze gewoon tussen 4 en 6 doen
Wie weet komt Radiohead volgend jaar wel naar het Ziggodome.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief van Ziggo, dat ze vannacht het netwerk zouden verbeteren van 01:00 tot 06:00. Mooi niet. Tot 16:00 geen internet te bekennen.En dan bel je met ZIggo . . . Hoelang gaat dat nog duren? Meneer u moet even uw modem resetten . . . Ja dat doe ik al vanaf 06:30 sokkenbult . . .
![]()
Ooowh wacht, uw blok is nog niet geactiveerd. . ! Sorry hoor, maar wilt u nog een keer resetten want ik heb uw blok nu weer op actief staan . . . .
Tussen 07:15 en 07:16 . . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onderhoud moeten ze gewoon tussen 4 en 6 doen
Dat snap ik, maar die z.g. kant een klaar is vaak niet zo snel klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En het was niet eens lekker.. Maar Coos ik heb niet zo veel zin meer na een dag werken
No way Peet. Dat lijnen is gedoe .... Jij sport toch veel?? Dan zou je beter moeten weten. Ik laat mijn leven niet beinvloeden door een dieet. Je leeft maar 1 keer. Dan huppel ik wel wat harderquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een cynisme bij Soury over mensen die proberen wat gewicht te verliezen.
Aardappels spoelen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar die z.g. kant een klaar is vaak niet zo snel klaar.
Tijdschema:
Pakje zuurkool openritsen en in de pan pleuren en zachtjes opzetten 2 minuten
Onderwijl aardappels schillen, spoelen, snijden en in de pan pleuren 4 minuten
Worst in het water pleuren en opzetten 1 minuut
15 minuten pauze dus naar eigen inzicht in te delen![]()
Afgieten stampen, worst snijden 3 minuten
Dus met 8 minuten daadwerkelijke actie zet je een verse maaltijd op tafel.![]()
Dan zijn ze een jaar te vroeg, want het gaat pas in 2011 open toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wie weet komt Radiohead volgend jaar wel naar het Ziggodome.
Ziggoquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zijn ze een jaar te vroeg, want het gaat pas in 2011 open toch?
Ik eet ook altijd laat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik dus ook, regelmatig rond een uur of 11.
Heb Radiohead al gebeld dat ze er op moeten rekenen dat ze unplugged moeten spelen want Ziggo trekt overal zomaar de stekker uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wie weet komt Radiohead volgend jaar wel naar het Ziggodome.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zijn ze een jaar te vroeg, want het gaat pas in 2011 open toch?
Als je ze geschild heb lijkt mij spoelen handig. Als jij dat nu ook gaat doen en al die aanhangende klei niet opvreet hoef je misschien ook niet meer te lijnen.quote:
Of je ziet ze vliegen . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben waarschijnlijk goed uitgeslapen.
Ik spoel ze altijd pas na het koken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je ze geschild heb lijkt mij spoelen handig. Als jij dat nu ook gaat doen en al die aanhangende klei niet opvreet hoef je misschien ook niet meer te lijnen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:26 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb Radiohead al gebeld dat ze er op moeten rekenen dat ze unplugged moeten spelen want Ziggo trekt overal zomaar de stekker uit.
Dan wordt je wel Co-pilootquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Piloten staan bekend als realistische types. Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig. Ze zijn graag buiten en houden vaak van de natuur of dieren. Realistische mensen zijn ook vaak geïnteresseerd in machines of mechanische dingen. Naast piloot kan je ook denken aan beroepen als koerier of monteur bij de wegenwacht. Maar ook boswachter, bioloog, medewerker bij een energiecentrale of dierenarts.
En al een IQ van 135.
Ik ben waarschijnlijk goed uitgeslapen.
quote:
Afgieten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik spoel ze altijd pas na het koken.
Laat Stortenquote:
Ja héérlijk!!quote:
Schotland of nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja héérlijk!!
Ieder jaar in de vakantie periode 1500 a 1600 verkeersdoden op de weg naar het zuiden.![]()
Maar jij gaat natuurlijk naar Noorwegen.
De meeste vakantiegangers gaan dan ook over lijken . . . Ik ga gewoon via Parijs . . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja héérlijk!!
Ieder jaar in de vakantie periode 1500 a 1600 verkeersdoden op de weg naar het zuiden.![]()
Maar jij gaat natuurlijk naar Noorwegen.
Helemaal link!! Daar rijden ze aan de verkeerde kant van de weg.quote:
Ik dacht al, wat een hoop spookrijders . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal link!! Daar rijden ze aan de verkeerde kant van de weg.
Nou nou, bijdehand momentje?quote:
Volgens Paulus Pietsma hebben ze dan net een 3 stedentocht gepland in Barcelona Sants . . .quote:
Dan snap ik die quote niet.quote:
Ben je jarig Lies?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al.![]()
*mompelt iets over verjaardag.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je jarig Lies?![]()
mucho felicidades dan maar y cumpleano feliz
Neehee, vandaag dus niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Een hele mijlpaal, 30 jaar oud alweer.
De tijd vliegt.
Te laat!!quote:
Nee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Te laat!!
Nu ben je gewoon jarig.
Of je nu wil of niet.
Jezus!! Wat weet jij dat ik niet weet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is nog maar minder dan een half jaar hoor, dan ben je nooit meer twintiger.
Peter!quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is nog maar minder dan een half jaar hoor, dan ben je nooit meer twintiger.
Hey zo kan ie wel weer he? Ik kan toevallig wel veilig landen in de Hudson rivier.quote:
Dan wordt je nooit een echte nachtbraker!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jarig zijn doe je niet voor je lol, dus 1x per jaar is voldoende.
Over dat "rijp" wil ik het nog even met je hebben.quote:
Laten we zeggen dat ik een beetje opzie tegen de "dertiggrens".quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben autistisch, dus dit soort opmerkingen kan je me helaas niet aanrekenen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan wordt je nooit een echte nachtbraker!!![]()
Die zijn vijf keer per jaar jarig!!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Voordat Ziggo weer de stekker eruit trekt . .. . . . . . . . . . .
Weltrusten allen, ik ga een uurtje pitten want morgen is er weer een week . . .
Nouhou........ men schat mij jaren jonger als dat ik ben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Worden ook 5 keer zo snel oud.
Het Sonja Braker dieet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:09 schreef Coos het volgende:
Soury hangt zeker boven de pot om die kant en klaar meuk er weer uit te spugen.
Dan ziet de toekomst er voor mij rooskleurig uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nouhou........ men schat mij jaren jonger als dat ik ben.![]()
Drank en drugs dat conserveert goed.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nouhou........ men schat mij jaren jonger als dat ik ben.![]()
Drank en drugs dat conserveert goed.
Smakelijk eten dan maar . . .quote:
Ik heb het over "men" Annie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat lijkt maar zo........
je gaat er een beetje wazig van zien......... dus dan zie je je spiegelbeeld niet meer zo duidelijk
Ik zit er al 5 minuten naar te kijken, maar de titel zegt me niets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er blijft altijd wel wat over.
Ik zit in het proces van een tweede deel, nog ff geduld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit er al 5 minuten naar te kijken, maar de titel zegt me niets.
Notaris.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw uitslag van de beroepentest!
Er zijn volgens mij 5 uitkomstmogelijkheden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Notaris.![]()
Maar in het topic had ik mijn vondst "Je bent te typeren als een typist." gepost.
Was trouwens echt een lachwekkende test, en dan bieden ze aan het eind voor 12 euro 50 een professionele test aan, die een kwartier duurt.![]()
Nou, dat ik liever een boekenkast inruim dan in elkaar zet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij 5 uitkomstmogelijkheden.
Notaris? Wat hield dat in volgens hun?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, dat ik liever een boekenkast inruim dan in elkaar zet.![]()
Anders was ik misschien wel piloot geworden.
Heugen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:51 schreef Peter6000 het volgende:
De lente lacht in mij, terwijl elkaar de mijne heugen,
Mooiquote:Op donderdag 29 januari 2009 02:53 schreef dgklieke het volgende:
10 jaar reality tv shownieuws sbs6
Big Brother de bus de gouden kooi en sly vs de rest meer 10 jaar reality TV ga naar http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:53 schreef dgklieke het volgende:
10 jaar reality tv shownieuws sbs6
Big Brother de bus de gouden kooi en sly vs de rest meer 10 jaar reality TV ga naar http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw.![]()
(Ik heb geen idee waar je het over hebt)
Ohw ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 04:39 schreef Twerk het volgende:
Pas op he.. We hebben het wel over de King Tubby
discoavond denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 04:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is weer net zo druk als gister!
Via inet bestellen.. het is veelste koud buiten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!
En omdat de boodschappen ook niet vanzelf verschijnen sleep ik mij richting Albert Heijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |