Heb Radiohead al gebeld dat ze er op moeten rekenen dat ze unplugged moeten spelen want Ziggo trekt overal zomaar de stekker uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wie weet komt Radiohead volgend jaar wel naar het Ziggodome.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zijn ze een jaar te vroeg, want het gaat pas in 2011 open toch?
Als je ze geschild heb lijkt mij spoelen handig. Als jij dat nu ook gaat doen en al die aanhangende klei niet opvreet hoef je misschien ook niet meer te lijnen.quote:
Of je ziet ze vliegen . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uitslag mini beroepskeuzetest
Je bent te typeren als een piloot.
Ik ben waarschijnlijk goed uitgeslapen.
Ik spoel ze altijd pas na het koken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je ze geschild heb lijkt mij spoelen handig. Als jij dat nu ook gaat doen en al die aanhangende klei niet opvreet hoef je misschien ook niet meer te lijnen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:26 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb Radiohead al gebeld dat ze er op moeten rekenen dat ze unplugged moeten spelen want Ziggo trekt overal zomaar de stekker uit.
Dan wordt je wel Co-pilootquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uitslag mini beroepskeuzetest
Je bent te typeren als een piloot.
Piloten staan bekend als realistische types. Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig. Ze zijn graag buiten en houden vaak van de natuur of dieren. Realistische mensen zijn ook vaak geïnteresseerd in machines of mechanische dingen. Naast piloot kan je ook denken aan beroepen als koerier of monteur bij de wegenwacht. Maar ook boswachter, bioloog, medewerker bij een energiecentrale of dierenarts.
En al een IQ van 135.
Ik ben waarschijnlijk goed uitgeslapen.
quote:
Afgieten?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik spoel ze altijd pas na het koken.
Laat Stortenquote:
Ja héérlijk!!quote:
Schotland of nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja héérlijk!!
Ieder jaar in de vakantie periode 1500 a 1600 verkeersdoden op de weg naar het zuiden.![]()
Maar jij gaat natuurlijk naar Noorwegen.
De meeste vakantiegangers gaan dan ook over lijken . . . Ik ga gewoon via Parijs . . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja héérlijk!!
Ieder jaar in de vakantie periode 1500 a 1600 verkeersdoden op de weg naar het zuiden.![]()
Maar jij gaat natuurlijk naar Noorwegen.
Helemaal link!! Daar rijden ze aan de verkeerde kant van de weg.quote:
Ik dacht al, wat een hoop spookrijders . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Helemaal link!! Daar rijden ze aan de verkeerde kant van de weg.
Nou nou, bijdehand momentje?quote:
Volgens Paulus Pietsma hebben ze dan net een 3 stedentocht gepland in Barcelona Sants . . .quote:
Dan snap ik die quote niet.quote:
Ben je jarig Lies?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al.![]()
*mompelt iets over verjaardag.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben je jarig Lies?![]()
mucho felicidades dan maar y cumpleano feliz
Neehee, vandaag dus niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Een hele mijlpaal, 30 jaar oud alweer.
De tijd vliegt.
Te laat!!quote:
Nee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Te laat!!
Nu ben je gewoon jarig.
Of je nu wil of niet.
Jezus!! Wat weet jij dat ik niet weet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is nog maar minder dan een half jaar hoor, dan ben je nooit meer twintiger.
Peter!quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is nog maar minder dan een half jaar hoor, dan ben je nooit meer twintiger.
Hey zo kan ie wel weer he? Ik kan toevallig wel veilig landen in de Hudson rivier.quote:
Dan wordt je nooit een echte nachtbraker!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jarig zijn doe je niet voor je lol, dus 1x per jaar is voldoende.
Over dat "rijp" wil ik het nog even met je hebben.quote:
Laten we zeggen dat ik een beetje opzie tegen de "dertiggrens".quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben autistisch, dus dit soort opmerkingen kan je me helaas niet aanrekenen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan wordt je nooit een echte nachtbraker!!![]()
Die zijn vijf keer per jaar jarig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |