Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker. En weet je ik heb al 10 jaar lang geen weegschaal in huis. Ik weet wat ik weeg omdat ik bij de fysio erop stond. Anders wist ik het niet eens... Ik meet me aan mijn kledingquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor jou niet?
Ja, tis ook niet voor iedereen weggelegd he
misschien nog een verdwaalde zwarte Piet die de schoorsteen zoekt !quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:35 schreef Smash-it het volgende:
Getver. Nieuw huis, ik hoor allemaal dingen. Ik zweer je, er liep net iemand over het dak. En ik ben echt zoooo'n schijtluis. Stomme huisgenoten die allemaal bij hun vriendje slapen..
Ik hou het daar maar op. Ik kan me alleen verschrikkelijk aanstellen en dan word ik altijd een beetje moe van mezelf. Ik was The Office aan het kijken en die staat al ruim een kwartier op pauze omdat ik 'luister' naar enge dingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
misschien nog een verdwaalde zwarte Piet die de schoorsteen zoekt !
Precies dan ga ik denkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook.. en die broeken gingen dus niet meer dicht ...
dus toen vond ik het wel tijd........
Als je hard schreeuwd hoor ik jequote:Op donderdag 29 januari 2009 00:35 schreef Smash-it het volgende:
Getver. Nieuw huis, ik hoor allemaal dingen. Ik zweer je, er liep net iemand over het dak. En ik ben echt zoooo'n schijtluis. Stomme huisgenoten die allemaal bij hun vriendje slapen..
Ohw dat herken ik wel een beetje, en dan jezelf steeds gekker maken! Dat je dan gewoon gaat zitten wachten tot je weer iets hoort.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:35 schreef Smash-it het volgende:
Ja maar als het zo simpel lag, denk je niet dat ik dat dan allang had gedaan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker. En weet je ik heb al 10 jaar lang geen weegschaal in huis. Ik weet wat ik weeg omdat ik bij de fysio erop stond. Anders wist ik het niet eens... Ik meet me aan mijn kleding
dit is de uitslag van mijn test.........quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Doe hier de beroepentest!
Even kijken of ik wel het goede beroep heb.
Dan zuip ik aleen maar wijn. En ben de hele dag aan de schijt.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de uitslag van mijn test.........
Uitslag mini beroepskeuzetest
Je bent te typeren als een dokter.
Hallo collega . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de uitslag van mijn test.........
Je bent te typeren als een dokter.
Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.
Hoi SJ!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
Je bent te typeren als een dokter.Goedenavond allemaal . . .
Ik een dokter . . .
Anders komen ze niet aan hun trekken . . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig.
Ik had al angst voor vliegenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
Piloot![]()
Je bent te typeren als een piloot.
Piloten staan bekend als realistische types. Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig. Ze zijn graag buiten en houden vaak van de natuur of dieren. Realistische mensen zijn ook vaak geļnteresseerd in machines of mechanische dingen. Naast piloot kan je ook denken aan beroepen als koerier of monteur bij de wegenwacht. Maar ook boswachter, bioloog, medewerker bij een energiecentrale of dierenarts.
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ik gisteravond net wat gepost naar u allen, lag heel Ziggo op z'n gat.Wegens ondehoud aan het netwerk. WTF, doe dat dan als ik niet FOK!
Helemaal mee eensch!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker.
Hier net ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ik gisteravond net wat gepost naar u allen, lag heel Ziggo op z'n gat.Wegens ondehoud aan het netwerk. WTF, doe dat dan als ik niet FOK!
Ik heb een vliegenmeppāh.quote:
En het was niet eens lekker.. Maar Coos ik heb niet zo veel zin meer na een dag werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Met het lezen van de gebruiksaanwijzing van je impulsieve aankoop ben je al langer bezig.
Nou Peter daar ga ik niet in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.
psycholoog zou wel kunnen.......quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige van die beroepen zie ik je niet zo doen eigenlijk.
![]()
Of ben jij stiekem heel handig met reageerbuisjes en chemische goedjes?
Ik eet heel laat warmquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is eigenlijk gezonder? Tussen de middag of 's avonds warm eten?
's nachts..........quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is eigenlijk gezonder? Tussen de middag of 's avonds warm eten?
Onderhoud moeten ze gewoon tussen 4 en 6 doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou Peter daar ga ik niet in.
Niets werkt goed bij Ziggo!
Ik kreeg vandaag een brief van Ziggo, dat ze vannacht het netwerk zouden verbeteren van 01:00 tot 06:00. Mooi niet. Tot 16:00 geen internet te bekennen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.
Overdag ja!quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onderhoud moeten ze gewoon tussen 4 en 6 doen
Wie weet komt Radiohead volgend jaar wel naar het Ziggodome.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief van Ziggo, dat ze vannacht het netwerk zouden verbeteren van 01:00 tot 06:00. Mooi niet. Tot 16:00 geen internet te bekennen.En dan bel je met ZIggo . . . Hoelang gaat dat nog duren? Meneer u moet even uw modem resetten . . . Ja dat doe ik al vanaf 06:30 sokkenbult . . .
![]()
Ooowh wacht, uw blok is nog niet geactiveerd. . ! Sorry hoor, maar wilt u nog een keer resetten want ik heb uw blok nu weer op actief staan . . . .
Tussen 07:15 en 07:16 . . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onderhoud moeten ze gewoon tussen 4 en 6 doen
Dat snap ik, maar die z.g. kant een klaar is vaak niet zo snel klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En het was niet eens lekker.. Maar Coos ik heb niet zo veel zin meer na een dag werken
No way Peet. Dat lijnen is gedoe .... Jij sport toch veel?? Dan zou je beter moeten weten. Ik laat mijn leven niet beinvloeden door een dieet. Je leeft maar 1 keer. Dan huppel ik wel wat harderquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een cynisme bij Soury over mensen die proberen wat gewicht te verliezen.
Aardappels spoelen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar die z.g. kant een klaar is vaak niet zo snel klaar.
Tijdschema:
Pakje zuurkool openritsen en in de pan pleuren en zachtjes opzetten 2 minuten
Onderwijl aardappels schillen, spoelen, snijden en in de pan pleuren 4 minuten
Worst in het water pleuren en opzetten 1 minuut
15 minuten pauze dus naar eigen inzicht in te delen![]()
Afgieten stampen, worst snijden 3 minuten
Dus met 8 minuten daadwerkelijke actie zet je een verse maaltijd op tafel.![]()
Dan zijn ze een jaar te vroeg, want het gaat pas in 2011 open toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wie weet komt Radiohead volgend jaar wel naar het Ziggodome.
Ziggoquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zijn ze een jaar te vroeg, want het gaat pas in 2011 open toch?
Ik eet ook altijd laat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik dus ook, regelmatig rond een uur of 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |