abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65514231
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:24 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Waarom niet? Voor jou niet?
Ja, tis ook niet voor iedereen weggelegd he
Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker. En weet je ik heb al 10 jaar lang geen weegschaal in huis. Ik weet wat ik weeg omdat ik bij de fysio erop stond. Anders wist ik het niet eens... Ik meet me aan mijn kleding
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_65514261
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:

[..]
.. Ik meet me aan mijn kleding
ik ook.. en die broeken gingen dus niet meer dicht ...

dus toen vond ik het wel tijd........

donderdag 29 januari 2009 @ 00:35:06 #153
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_65514271
Getver. Nieuw huis, ik hoor allemaal dingen. Ik zweer je, er liep net iemand over het dak. En ik ben echt zoooo'n schijtluis. Stomme huisgenoten die allemaal bij hun vriendje slapen..
pi_65514293
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:35 schreef Smash-it het volgende:
Getver. Nieuw huis, ik hoor allemaal dingen. Ik zweer je, er liep net iemand over het dak. En ik ben echt zoooo'n schijtluis. Stomme huisgenoten die allemaal bij hun vriendje slapen..
misschien nog een verdwaalde zwarte Piet die de schoorsteen zoekt !
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:37:52 #155
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_65514329
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:36 schreef FANN het volgende:
misschien nog een verdwaalde zwarte Piet die de schoorsteen zoekt !
Ik hou het daar maar op. Ik kan me alleen verschrikkelijk aanstellen en dan word ik altijd een beetje moe van mezelf. Ik was The Office aan het kijken en die staat al ruim een kwartier op pauze omdat ik 'luister' naar enge dingen.

*zoekt schop onder kont
pi_65514331
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:34 schreef FANN het volgende:

[..]

ik ook.. en die broeken gingen dus niet meer dicht ...

dus toen vond ik het wel tijd........

Precies dan ga ik denken
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_65514353
quote:
Als je hard schreeuwd hoor ik je
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 00:40:12 #158
169210 liesje1979
pi_65514371
quote:
Ohw dat herken ik wel een beetje, en dan jezelf steeds gekker maken! Dat je dan gewoon gaat zitten wachten tot je weer iets hoort.
Zoals je al zegt elk huis heeft zijn eigen geluiden, alleen herken je ze nog niet.
pi_65514397
quote:

[..]

Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker. En weet je ik heb al 10 jaar lang geen weegschaal in huis. Ik weet wat ik weeg omdat ik bij de fysio erop stond. Anders wist ik het niet eens... Ik meet me aan mijn kleding
Ja maar als het zo simpel lag, denk je niet dat ik dat dan allang had gedaan?
En het wordt geen obsessie. Dat is het al lang. Ik weet niet eens anders meer
Screw them.
We're going home.
pi_65514410
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Precies dan ga ik denken
Ja, en wat doe je dan?
Screw them.
We're going home.
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 00:42:18 #161
169210 liesje1979
pi_65514421
Doe hier de beroepentest!

Even kijken of ik wel het goede beroep heb.
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 00:45:09 #162
169210 liesje1979
pi_65514488
Uitslag mini beroepskeuzetest
Je bent te typeren als een leraar.

Een leraar is een mensgericht persoon. Iemand die mensgericht is, wil graag andere mensen helpen. Ze vinden het prettig als andere mensen zich op hun gemak voelen. Mensgerichte personen voelen zich thuis in beroepen waar sociaal contact van belang is. Bijvoorbeeld als advocaat, reisleider of loopbaanadviseur. Andere voorbeelden van contactuele beroepen zijn leraar, verpleegkundige, bejaardenverzorger, kinderrechter en receptionist.
pi_65514551
Je bent te typeren als een zakenman.

Een zakenman is vooral een ondernemend type. Ondernemende mensen willen graag leiding geven. Ondernemers zien vaak veel kansen en mogelijkheden. Ze vinden het fijn om het werk van henzelf en van anderen goed te kunnen regelen. Vaak omdat ze een bepaald doel nastreven en daarom het heft in handen nemen. Ze zijn in staat veel dingen tegelijk af te handelen. Dit type is in veel beroepen en sectoren aanwezig. Van politiek, non-profit tot commerciėle dienstverlening. In grote en kleine organisaties en ook vaak als eigen baas. Stereotiepe beroepen zijn aannemer, manager, freelancer, huisman / -vrouw, makelaar, autoverkoper, steward(ess) en vakbondsbestuurder.

En APK! Autoverkoper! Je had gelijk!
Screw them.
We're going home.
pi_65514614
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Doe hier de beroepentest!

Even kijken of ik wel het goede beroep heb.
dit is de uitslag van mijn test.........

Je bent te typeren als een dokter.

Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.

pi_65514648
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:41 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja, en wat doe je dan?
Dan zuip ik aleen maar wijn. En ben de hele dag aan de schijt. Nee Caro ik doe niks... Ik let dan ff op wat ik eet maar meer of minder niet.. Ik ben een mazzelaar wat dat betreft. Ik heb ook over de 70 gewogen en zelfs toen vond ik het niet zo erg. Ook 54 gewogen das niet zo gezond voor mijn lengte. Ik laat het gewoon op zijn beloop.
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 00:56:33 #166
169210 liesje1979
pi_65514669
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Sommige van die beroepen zie ik je niet zo doen eigenlijk.
Of ben jij stiekem heel handig met reageerbuisjes en chemische goedjes?
pi_65514697

Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.

Goedenavond allemaal . . .

Ik een dokter . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_65514708
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Hallo collega . .
pi_65514727
Je bent te typeren als een zakenman.
Een zakenman is vooral een ondernemend type. Ondernemende mensen willen graag leiding geven. Ondernemers zien vaak veel kansen en mogelijkheden. Ze vinden het fijn om het werk van henzelf en van anderen goed te kunnen regelen. Vaak omdat ze een bepaald doel nastreven en daarom het heft in handen nemen. Ze zijn in staat veel dingen tegelijk af te handelen. Dit type is in veel beroepen en sectoren aanwezig. Van politiek, non-profit tot commerciėle dienstverlening. In grote en kleine organisaties en ook vaak als eigen baas. Stereotiepe beroepen zijn aannemer, manager, freelancer, huisman / -vrouw, makelaar, autoverkoper, steward(ess) en vakbondsbestuurder.

Wat een BS Zakelijk ben ik alles dan
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 01:01:02 #170
169210 liesje1979
pi_65514728
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:

Goedenavond allemaal . . .

Ik een dokter . . .
Hoi SJ!
pi_65514768
Piloot

Je bent te typeren als een piloot.

Piloten staan bekend als realistische types. Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig. Ze zijn graag buiten en houden vaak van de natuur of dieren. Realistische mensen zijn ook vaak geļnteresseerd in machines of mechanische dingen. Naast piloot kan je ook denken aan beroepen als koerier of monteur bij de wegenwacht. Maar ook boswachter, bioloog, medewerker bij een energiecentrale of dierenarts.

pi_65514775
Had ik gisteravond net wat gepost naar u allen, lag heel Ziggo op z'n gat. Wegens ondehoud aan het netwerk. WTF, doe dat dan als ik niet FOK!
pi_65514794
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig.
Anders komen ze niet aan hun trekken . . .
pi_65514795
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
Piloot

Je bent te typeren als een piloot.

Piloten staan bekend als realistische types. Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig. Ze zijn graag buiten en houden vaak van de natuur of dieren. Realistische mensen zijn ook vaak geļnteresseerd in machines of mechanische dingen. Naast piloot kan je ook denken aan beroepen als koerier of monteur bij de wegenwacht. Maar ook boswachter, bioloog, medewerker bij een energiecentrale of dierenarts.

Ik had al angst voor vliegen
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 01:07:49 #175
128220 Peter6000
pi_65514807
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ik gisteravond net wat gepost naar u allen, lag heel Ziggo op z'n gat. Wegens ondehoud aan het netwerk. WTF, doe dat dan als ik niet FOK!
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.
pi_65514832
quote:

[..]

Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker.
Helemaal mee eensch!!

Soury je zou een onecht zusje van me kunnen zijn. Ik snoep ook nooit en eet gezond en ondanks redelijke inactievieteit een mooi BMI.

Maar jij moet wel beter eten hoor en niet van die gekke dingen kopen.
Net als bij de peen en uien laatst, wat is er nu makkelijker en sneller als zelf zuurkool maken?
Met het lezen van de gebruiksaanwijzing van je impulsieve aankoop ben je al langer bezig.
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:10:55 #177
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_65514843
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Hier net ook
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_65514865
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik had al angst voor vliegen
Ik heb een vliegenmeppāh.

Maar over vliegen gesproken, eindelijk m'n vakantievlucht geboekt
Ik ga van 23/7 tot 20/8. Dus Hondjes kan de meet in die periode vallen graag!
pi_65514880
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:10 schreef Coos het volgende:

[..]

Met het lezen van de gebruiksaanwijzing van je impulsieve aankoop ben je al langer bezig.
En het was niet eens lekker.. Maar Coos ik heb niet zo veel zin meer na een dag werken
pi_65514905
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.
Nou Peter daar ga ik niet in.
Niets werkt goed bij Ziggo!
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 01:15:45 #181
169210 liesje1979
pi_65514908
Wat is eigenlijk gezonder? Tussen de middag of 's avonds warm eten?
pi_65514917
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 00:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Sommige van die beroepen zie ik je niet zo doen eigenlijk.
Of ben jij stiekem heel handig met reageerbuisjes en chemische goedjes?
psycholoog zou wel kunnen.......
pi_65514920
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik eet heel laat warm
pi_65514923
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
's nachts..........
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 01:17:45 #185
169210 liesje1979
pi_65514935
Ja ik dus ook, regelmatig rond een uur of 11.
pi_65514937
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:16 schreef FANN het volgende:

[..]

's nachts..........
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 01:19:22 #187
128220 Peter6000
pi_65514952
Wat een cynisme bij Soury over mensen die proberen wat gewicht te verliezen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:19:29 #188
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_65514954
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:15 schreef Coos het volgende:

[..]

Nou Peter daar ga ik niet in.
Niets werkt goed bij Ziggo!
Onderhoud moeten ze gewoon tussen 4 en 6 doen
pi_65514967
quote:

[..]

Ik kreeg vandaag een brief van Ziggo, dat ze vannacht het netwerk zouden verbeteren van 01:00 tot 06:00. Mooi niet. Tot 16:00 geen internet te bekennen. En dan bel je met ZIggo . . . Hoelang gaat dat nog duren? Meneer u moet even uw modem resetten . . . Ja dat doe ik al vanaf 06:30 sokkenbult . . .
Ooowh wacht, uw blok is nog niet geactiveerd. . ! Sorry hoor, maar wilt u nog een keer resetten want ik heb uw blok nu weer op actief staan . . . .
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 01:20:46 #190
169210 liesje1979
pi_65514973
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Overdag ja!
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 01:20:56 #191
128220 Peter6000
pi_65514974
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Ik kreeg vandaag een brief van Ziggo, dat ze vannacht het netwerk zouden verbeteren van 01:00 tot 06:00. Mooi niet. Tot 16:00 geen internet te bekennen. En dan bel je met ZIggo . . . Hoelang gaat dat nog duren? Meneer u moet even uw modem resetten . . . Ja dat doe ik al vanaf 06:30 sokkenbult . . .
Ooowh wacht, uw blok is nog niet geactiveerd. . ! Sorry hoor, maar wilt u nog een keer resetten want ik heb uw blok nu weer op actief staan . . . .
Wie weet komt Radiohead volgend jaar wel naar het Ziggodome.
pi_65514995
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Tussen 07:15 en 07:16 . . .

Dan zit ik op de poepdoos en hebben ze alle tijd van de wereld . . .
pi_65514996
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:13 schreef Soury het volgende:

[..]

En het was niet eens lekker.. Maar Coos ik heb niet zo veel zin meer na een dag werken
Dat snap ik, maar die z.g. kant een klaar is vaak niet zo snel klaar.

Tijdschema:

Pakje zuurkool openritsen en in de pan pleuren en zachtjes opzetten 2 minuten
Onderwijl aardappels schillen, spoelen, snijden en in de pan pleuren 4 minuten
Worst in het water pleuren en opzetten 1 minuut

15 minuten pauze dus naar eigen inzicht in te delen

Afgieten stampen, worst snijden 3 minuten

Dus met 8 minuten daadwerkelijke actie zet je een verse maaltijd op tafel.

donderdag 29 januari 2009 @ 01:23:34 #194
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_65515001
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Overdag ja!
pi_65515004
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een cynisme bij Soury over mensen die proberen wat gewicht te verliezen.
No way Peet. Dat lijnen is gedoe .... Jij sport toch veel?? Dan zou je beter moeten weten. Ik laat mijn leven niet beinvloeden door een dieet. Je leeft maar 1 keer. Dan huppel ik wel wat harder
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 01:24:06 #196
128220 Peter6000
pi_65515007
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar die z.g. kant een klaar is vaak niet zo snel klaar.

Tijdschema:

Pakje zuurkool openritsen en in de pan pleuren en zachtjes opzetten 2 minuten
Onderwijl aardappels schillen, spoelen, snijden en in de pan pleuren 4 minuten
Worst in het water pleuren en opzetten 1 minuut

15 minuten pauze dus naar eigen inzicht in te delen

Afgieten stampen, worst snijden 3 minuten

Dus met 8 minuten daadwerkelijke actie zet je een verse maaltijd op tafel.

Aardappels spoelen?
  One tough cookie donderdag 29 januari 2009 @ 01:24:51 #197
169210 liesje1979
pi_65515013
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:20 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Wie weet komt Radiohead volgend jaar wel naar het Ziggodome.
Dan zijn ze een jaar te vroeg, want het gaat pas in 2011 open toch?
  Moderator donderdag 29 januari 2009 @ 01:24:55 #198
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65515015
quote:

[..]

Ziggo "dome"

Goeie naam man je moet toch wat., naast de Emsterdem Uriena.

De blijmer bierhal zal dus geen artiesten meerdaags meer krijgen waarschijnlijk. Of het gaat zelfs tegen de vlakte.
Maar vooral voor de Gelre.. eh... dome (ja ze zijn zo origineel in hun megalomanie) zal dit een flinke concurrent worden.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 01:25:57 #199
128220 Peter6000
pi_65515029
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dan zijn ze een jaar te vroeg, want het gaat pas in 2011 open toch?
Ja, nu je het zegt.
pi_65515030
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik dus ook, regelmatig rond een uur of 11.
Ik eet ook altijd laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')