quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de uitslag van mijn test.........
Uitslag mini beroepskeuzetest
Je bent te typeren als een dokter.
Hallo collega . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de uitslag van mijn test.........
Je bent te typeren als een dokter.
Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.
Hoi SJ!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:
Je bent te typeren als een dokter.Goedenavond allemaal . . .
Ik een dokter . . .
Anders komen ze niet aan hun trekken . . .quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig.
Ik had al angst voor vliegenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:04 schreef Coos het volgende:
Piloot![]()
Je bent te typeren als een piloot.
Piloten staan bekend als realistische types. Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig. Ze zijn graag buiten en houden vaak van de natuur of dieren. Realistische mensen zijn ook vaak geïnteresseerd in machines of mechanische dingen. Naast piloot kan je ook denken aan beroepen als koerier of monteur bij de wegenwacht. Maar ook boswachter, bioloog, medewerker bij een energiecentrale of dierenarts.
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ik gisteravond net wat gepost naar u allen, lag heel Ziggo op z'n gat.Wegens ondehoud aan het netwerk. WTF, doe dat dan als ik niet FOK!
Helemaal mee eensch!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.. Het op eten letten calorien tellen. Obsessie word dat. Gewoon normaal 3x per dag eten en je lekker voelen is belangrijker.
Hier net ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Had ik gisteravond net wat gepost naar u allen, lag heel Ziggo op z'n gat.Wegens ondehoud aan het netwerk. WTF, doe dat dan als ik niet FOK!
Ik heb een vliegenmeppâh.quote:
En het was niet eens lekker.. Maar Coos ik heb niet zo veel zin meer na een dag werkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Met het lezen van de gebruiksaanwijzing van je impulsieve aankoop ben je al langer bezig.
Nou Peter daar ga ik niet in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe popzaal in Amsterdam, met een capaciteit van ruim 15.000 mensen: Het Ziggodome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |