Neem nou eens een normale fotoquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Soury het volgende:
Nou bedankt voor de hulp ik rag er gewoon gaten in en ik zie wel
waarvanquote:
Je tietuhquote:
Gedaan leek scherpquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)0un%20topo%20nudo%20
Ik Googel welquote:
quote:
En Bonniequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval slimmer dan Kelly
En je EQquote:
Zal daar ook een test van op TV komen?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal daar ook een test van op TV komen?
Dit was wel grappig, je kon het gewoon met je afstandsbediening doen (Als je UPC digitaal hebt)
Ik doe daar niet meer aan sinds ik een bril nodig hebquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef Copycat het volgende:
Mijn moeder sms't: Hoe hoog is jou iq? De mijne 116.
De schat is slimmer dan ik dacht.
Ik heb ook niet meegedaan, maar ik kan wel tot centotretantasei tellen in het italiaans. Telt dat ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe daar niet meer aan sinds ik een bril nodig heb
Voor dit woord ben je al doorquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb ook niet meegedaan, maar ik kan wel tot centotretantasei tellen in het italiaans. Telt dat ook
Cc, taalpuriste van het eerste uur, geef er aan toe en stort je op de taal van je vrienden. Het is leuk. C'è veramente una bella lingua e non è difficile per una donna con amici italiani. Allora...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef Copycat het volgende:
Ik doe ook niet mee. Ik ben te snel afgeleid en dat geeft een vertekend beeld.
Zit nog in het potje.. Ik moet nog etenquote:
Maar ik verwacht van je dat je die Belg een keer meeneemt op vakantie naar Italiaquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn Italiaanse vriend is voortaan een Belg!
Maar het is inderdaad een mooie taal!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit nog in het potje.. Ik moet nog eten
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, loop maar weer weg jullie en stop je maar weer vol![]()
Totdat ik naar mijn nest MOET en dan een run naar de keuken zeker,quote:
Truste Ruud... De zuurkool gaat wel lukkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao a tutti e forse a domani.![]()
Houdoe Fok!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:00 schreef Soury het volgende:Zuurkool in de pan gerot .. Incl worst
Ik heb al een liefhebber voor mijn maatquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het staat iedereen vrij om naar zijn eigen keuken te runnen voor een lekker hapje, daar ga ik niet over, en besef dit: de afmeting van de kont is niet doorslaggevend, er zijn liefhebbers voor alle maten.
(Zit een beetje te slijmen
maar ik meen het echt
)
Je wil zeker niet horen: neem dan een appel, of komkommer?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al een liefhebber voor mijn maat![]()
Gelukkig maar, anders kwam het er nooit meer van.
Zei ze terwijl ze een wit kaiserbroodje in de knoflooksaus doopte![]()
Buuv, deze week win jij. Ik héb me toch honger![]()
Ik ga maar naar bed, lijkt me verstandiger, want ik heb ook al 2 pannekoeken op
Je moet gewoon normaal eten. En niks tussendoor (Daar heb je dan ook geen behoefte aan). Maar wie ben ik ik ben geen snoeperquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb al een liefhebber voor mijn maat![]()
Gelukkig maar, anders kwam het er nooit meer van.
Zei ze terwijl ze een wit kaiserbroodje in de knoflooksaus doopte![]()
Buuv, deze week win jij. Ik héb me toch honger![]()
Ik ga maar naar bed, lijkt me verstandiger, want ik heb ook al 2 pannekoeken op
Juist wel tussendoor. Dat houdt je verbranding hoog. Alleen wel mager he, geen Twix ofzoquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal eten. En niks tussendoor (Daar heb je dan ook geen behoefte aan). Maar wie ben ik ik ben geen snoeper
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:16 schreef CarOnline het volgende:
Dus geen fruit. Tenzij er Haribo op staat.
O.k. Ik bemoei me er maar niet mee. Maar ik vind lijnen zo niet nodig ...quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Juist wel tussendoor. Dat houdt je verbranding hoog. Alleen wel mager he, geen Twix ofzo
En ik eet normaal, ik ben alleen net thuis van mn werk en heb sinds mn pauze om half 6 niets meer gehad maar wel tot half 11 lopen rennen.
Dusch.
En Liesje, nee, geen komkommer ofzo, wat een laffe hap. Bleh.
Maar ik ben er alweer overheen. Nu moest ik gewoon eten, dit was écht honger, met knorrende maag en al
Waarom niet? Voor jou niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
O.k. Ik bemoei me er maar niet mee. Maar ik vind lijnen zo niet nodig ...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:16 schreef CarOnline het volgende:
En ook geen appel. Ik eet nooit fruit.
Fruit is onbetrouwbaar van smaak en ik houd niet van verrassingen.
Dus geen fruit. Tenzij er Haribo op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |