Das bijzonder wijs, zat je trouwens in een andere topic te beantwoorden, heb ik weer, de weg kwijt en zonder blowtje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef dieenebart het volgende:
Onwijs de groeten allemaal, ik ben ff interviewtje doen met Shownieuws![]()
vanavond op Tv. Had ik dat al gezegd? niet meer zoveel blowen, overdag...
Kweenie of jij dat soort dingen van een afstand aan kan voelen maar ik denk het niet eigenlijk.quote:
Ik heb mijn Jomandazender niet aan vandaag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie of jij dat soort dingen van een afstand aan kan voelen maar ik denk het niet eigenlijk.
Voordeel is weer wel dat het op een doordeweekse dag is. En ergens in het midden van het land, dus dan ben ik er een dag zoet mee. Een dag die ik niet op kantoor hoef door te brengen.quote:
Tja het is wat, eerst in Amerika en dan pas bij onsquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:06 schreef Dementor het volgende:
De Mol verkoopt TV show aan ABC.
LAREN - Talpa Content, het tv-productiebedrijf van John de Mol, heeft een programma-idee verkocht aan de grote Amerikaanse zender ABC. Het gaat om de nieuwe realityshow Dating In The Dark, meldde een Talpa-woordvoerder woensdag. Die nieuwe show is vanaf maart ook op RTL5 te zien.
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_ABC__.html?p=24,1
Zit ik verdomme SBS6 te kijken ??? Waar is dat Bart ding ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tja het is wat, eerst in Amerika en dan pas bij ons
Hij komt toch in shownieuws?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit ik verdomme SBS6 te kijken ??? Waar is dat Bart ding ...
Ik denk dat het in de late uitzending komt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:49 schreef Soury het volgende:
Zit ik verdomme SBS6 te kijken ??? Waar is dat Bart ding ...
Ja ok... Heb die video van Dido en Roel gezien .. Wat een leuk stelquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de late uitzending komt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
Ja ok... Heb die video van Dido en Roel gezien .. Wat een leuk stel![]()
Ik mocht Dido niet
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok... Heb die video van Dido en Roel gezien .. Wat een leuk stel![]()
Ik mocht Dido niet
Een aangename tante. En met brains. Ik vond haar altijd een kouwe trut. De uitleg over alles was eerlijk en gemeend. Ik had in die tijd niet echt het gevoel dat ze werkelijk iets voelde voor Roel. Daarom mocht ik haar ook niet. Tis allemaal TV hequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Die zijn echt nog smoorverliefd op elkaar, zo te zien.
Ik vond Dido altijd zo'n tutje. Dat vind ik d'r ergens nog wel, maar buiten de BBsetting wel te handelen. En ze kwam een stuk intelligenter over dan in mijn beleving van toen. Maar dat kan ook mijn typisch vrouwelijke beleving zijn.
Alleen heb ik niet echt het idee dat je enorm met ze kan lachen. In mijn beleving dan.
Leuke kerelquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Roel werkt bij mij op de uni, avond
.
quote:
Oh fuck je bent blauw nuquote:
Kweet nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Portfolio, waar heb je NZ gelaten trouwens
?
Ja he ??? Ik geniet ervanquote:
En daar kom je nú al achter?quote:
Zwijgplichtquote:
Nee dat was een verkapte tvpquote:
Kan je hem niet overtuigen dat Dido niks waard is.. Optieven met die snolquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat was een verkapte tvp.
Mutsquote:
Oh, heb wat van de iq- test laten schieten omdat ik het intervieuw van Bart wilde zien. Prachtig intervieuwquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat was om je af te leiden bij de IQ-test, dat er zogenaamd bij een zwangere vrouw haar vliezen braken.
Komt vast een vraag hoe ze heet.
Neee echt waarquote:
Lees de kleine lettertjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
Iemand ervaring hier mee.. Ik kan het niet lezen (wat ik moet doen)
[ afbeelding ]
Van AH
Dat is nou godverdomme het probleemquote:
Denk dat de worst wel in marie gaatquote:
Hoe is het met de oogjes, min of plus?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou godverdomme het probleem
Ik wou net zeggen; zo kan ik het ook niet lezenquote:
Min alles met kleine letters is MINquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe is het met de oogjes, min of plus?
GMTAquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Copycat het volgende:
Kan je een betere foto maken van de kleine letters op de verpakking?
Heb ik geprobeerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Copycat het volgende:
Kan je een betere foto maken van de kleine letters op de verpakking?
Plus dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Min alles met kleine letters is MIN
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:45 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de instructies aan de andere kant staan.
30 min later sudderen, dan ben je wel gaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |