quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:07 schreef dieenebart het volgende:Onwijs de groeten allemaal, ik ben ff interviewtje doen met Shownieuws
vanavond op Tv. Had ik dat al gezegd? niet meer zoveel blowen, overdag...
Das bijzonder wijs, zat je trouwens in een andere topic te beantwoorden, heb ik weer, de weg kwijt en zonder blowtje!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sorry, zag het pas later...
Hun huis is idd heel strak, maar niet ongezellig. Roel z'n hoby-projecten staan overal (afstandbestuurbare vliegtuigen) en het uitzicht is fantastisch!
Tanja, Andries en Willem hebben alledrie in de zelfde setting geschoten, dus het gaat weer meer om het gesprek dan om de trucjes. Vonden we bij Roel en Dido ook belangrijk. En die kat, tsja... Heb ik met Willem ook nog een leuk verhaal over
En Tanja was zó zenuwachtig... Ze had wel wat te zeggen, maar ze zei vooraf al dat ze tegen me op keek 'omdat ik een BN'er was'...
nikste sorry
Dat uitzicht geloof ik zeker wel, 19 hoog of zo toch? Voor een kat wat minder plezierig maar oké, das mijn idee.
Hier heb ik ook een kamer vol met troep, alles waar een snoer aanzit verzamelt vriendlief, lijkt wel een soort opslag.
Daar blijft het niet bij hoor, nog een deurbel nodig? Ik heb er minimaal 20 liggen.
Vriend is witgoedman, eigenlijk min of meer geboren in een wasmachine, een Miele wel te verstaan.
We hebben zelfs een Miele museum gehad!
Hysterisch he.
Ben benieuwd ook naar Willem, was/is toch kok?
En Tanja, Tanja is zo'n lieverd, ik hoop dat haar leventje nu goedloopt, die ex was niet zo gezellig om het maar zachtjes te zeggen.