quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Voordat Ziggo weer de stekker eruit trekt . .. . . . . . . . . . .
Weltrusten allen, ik ga een uurtje pitten want morgen is er weer een week . . .
Nouhou........ men schat mij jaren jonger als dat ik ben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Worden ook 5 keer zo snel oud.
Het Sonja Braker dieet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:09 schreef Coos het volgende:
Soury hangt zeker boven de pot om die kant en klaar meuk er weer uit te spugen.
Dan ziet de toekomst er voor mij rooskleurig uit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nouhou........ men schat mij jaren jonger als dat ik ben.![]()
Drank en drugs dat conserveert goed.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nouhou........ men schat mij jaren jonger als dat ik ben.![]()
Drank en drugs dat conserveert goed.
Smakelijk eten dan maar . . .quote:
Ik heb het over "men" Annie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat lijkt maar zo........
je gaat er een beetje wazig van zien......... dus dan zie je je spiegelbeeld niet meer zo duidelijk
Ik zit er al 5 minuten naar te kijken, maar de titel zegt me niets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Er blijft altijd wel wat over.
Ik zit in het proces van een tweede deel, nog ff geduld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit er al 5 minuten naar te kijken, maar de titel zegt me niets.
Notaris.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:36 schreef liesje1979 het volgende:![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw uitslag van de beroepentest!
Er zijn volgens mij 5 uitkomstmogelijkheden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Notaris.![]()
Maar in het topic had ik mijn vondst "Je bent te typeren als een typist." gepost.
Was trouwens echt een lachwekkende test, en dan bieden ze aan het eind voor 12 euro 50 een professionele test aan, die een kwartier duurt.![]()
Nou, dat ik liever een boekenkast inruim dan in elkaar zet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij 5 uitkomstmogelijkheden.
Notaris? Wat hield dat in volgens hun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |