Ga je seks hebben voor de test?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
Nog mensen die de IQ-test gaan doen vanavond?
Ik weet zelf ook wel dat ik slimmer ben dan de resd van Nederlandquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef Riro het volgende:
[..]
Gaan ze nou testen of het dan beter gaat?
Das me te deprimerend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
Oke interessant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/cultu(...)r_IQ_Test_2009_.html
Het was dus geen aanzoek.
Lekker!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef toma het volgende:
net m'n mondeling met hakken over de sloot gehaald
nu heb ik alles gehaald en mag ik afstuderen.
Whoa ik zie het net. 'T is wel feest zeg deze maand...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
Huub Stevens weg. Roerige januari-maand dit jaar!
Ook met dezelfde reden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Whoa ik zie het net. 'T is wel feest zeg deze maand...
nee niet bepaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n mondeling bedoelt hij niet denk ik.
Ja ehhh uhh eh uhh.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
Huub Stevens weg. Roerige januari-maand dit jaar!
quote:
quote:
quote:
Aad de Mosquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat Stevens weg is. Nu komt er vast een trainer die er wel iets van begrijpt.
Inderdaad, ik had Stevens graag willen zien blijven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat Stevens weg is. Nu komt er vast een trainer die er wel iets van begrijpt.
Gewoon zoveel zuipen dat je het niet gaat voelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zaterdagavond gaat het zo verschrikkelijk koud worden in het stadion.
Werk verzet van 's middags naar 's ochtends, dus al lekker vroeg die kant op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon zoveel zuipen dat je het niet gaat voelen
Nadat je een nieuwe tekening voor Feedback hebt gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef toma het volgende:net m'n mondeling met hakken over de sloot gehaald
nu heb ik alles gehaald en mag ik afstuderen.
Drie paar sokken, trui, vest, jas, handschoenen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zaterdagavond gaat het zo verschrikkelijk koud worden in het stadion.
Misschien omdat je geen broek aan had?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Drie paar sokken, trui, vest, jas, handschoenen.
Dat had ik bij ADO, maar toen had ik het nog koud.
Wat is er dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef RayMania het volgende:
En het treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht is ook helemaal fucked up.
Toen zat ik in de zon, zweten als een gek in mijn vak.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Drie paar sokken, trui, vest, jas, handschoenen.
Dat had ik bij ADO, maar toen had ik het nog koud.
Met z'n haar.quote:
Auw.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:22 schreef M0NTANA het volgende:
10-4 verloren van de koploper, terwijl we bij rust nog met 4-3 voor stonden.
En zijn hoofd.quote:
Ik heb hem gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
Ik heb er geen tijd voor gehad. Maak 'm misschien straks nog op internet.quote:
Afgelast door de vorst?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
Morgen weer geen zaalvoetbal.
Mijn score was volgens mij veel te hoog. Heb hem net in m'n pauze op internet gedaan, zonder geluid en af en toe ook nog wat anders doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijd voor gehad. Maak 'm misschien straks nog op internet.
Wat was je score?
En niet liegen he
En wat haalde je toen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn score was volgens mij veel te hoog. Heb hem net in m'n pauze op internet gedaan, zonder geluid en af en toe ook nog wat anders doen.
133. Zaten wel af en toe leuke vragen bij.quote:
Netjes. Hoelang duurde de test? Denk dat ik vandaag geen tijd meer heb om 'm te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
133. Zaten wel af en toe leuke vragen bij.
Minuutje of 20 ongeveer. Iets meer dan 50 vragen als ik het goed heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Riro het volgende:
[..]
Netjes. Hoelang duurde de test? Denk dat ik vandaag geen tijd meer heb om 'm te maken.
Ja, dat geloof ik nu dus niet.quote:
quote:
Ja, daar was ik ook nog aan het kijken wat er nou eigenlijk op stond. En ik had ook geen geluid, dus geen idee wat Loretta Schrijver eigenlijk zei.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Hoorde trouwens dat ze op tv bij die fotovragen met 4 foto's in volgorde zetten helemaal gingen vertellen van "Sophie gaat nu van de berg af" en "Sophie staat met .. uit te puffen onder aan de berg" etc. Dat maakt het wel een stuk makkelijker, had daar wel een hoop fout denk ik.
Een heel nieuwsbericht in straattaal over chickies, sma's en osso's enz. Dacht eerst dat het aan mijn geluid lag omdat het zo raar klonk. Maar er was weinig van te begrijpen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook nog aan het kijken wat er nou eigenlijk op stond. En ik had ook geen geluid, dus geen idee wat Loretta Schrijver eigenlijk zei.
Ik heb weer wat gemist zie 'kquote:
Ben vooral benieuwd hoe het uitpakt met die shoot. Veel users hebben het toch voor de foto's gedaan, het storten. Dus als dat niet doorgaat zullen er ook genoeg zijn die moeilijk gaan lopen doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het maar een trieste actie van SHE.
En terecht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het uitpakt met die shoot. Veel users hebben het toch voor de foto's gedaan, het storten. Dus als dat niet doorgaat zullen er ook genoeg zijn die moeilijk gaan lopen doen.
SHE had voor de serious request actie van 3FM toegezegd uit de kleren te gaan als er een X aantal euro's werd gedoneerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Suijk het volgende:
Ik ga me er niet eens in verdiepen. Sjimz, leg het eens uit?
Whehe. Zijn er nog mods die gaan staken ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
SHE had voor de serious request actie van 3FM toegezegd uit de kleren te gaan als er een X aantal euro's werd gedoneerd.
In totaal haalde de SHE actie 7.000 euro op en SHE zou dus uit de kleren gaan en degene die hebben betaald zouden de foto's krijgen.
Nu had SHE een conflict in WOS (haar ex-subforum) met de mods boswachter en ambrosius (Die daar als users postte)
Nu had volgens mij SHE een ultimatum (weet het niet zeker hoor) dat of bowa en ambro op hun flikker kregen of zij op zwart gezet werd.
Dat laatste gebeurde dus en nu wil ze de shoot niet meer doen en geeft ze ambro en boswachter daarvan de schuld.
Hehe.. Precies op het juiste moment vertrokken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
Ben blij dat ik geen FA meer ben bij zulke dingen.
Waarom niet meer dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
Ben blij dat ik geen FA meer ben bij zulke dingen.
Nee, we liepen een wedstrijd voorquote:
Wat een slap wijf zeg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
SHE had voor de serious request actie van 3FM toegezegd uit de kleren te gaan als er een X aantal euro's werd gedoneerd.
In totaal haalde de SHE actie 7.000 euro op en SHE zou dus uit de kleren gaan en degene die hebben betaald zouden de foto's krijgen.
Nu had SHE een conflict in WOS (haar ex-subforum) met de mods boswachter en ambrosius (Die daar als users postte)
Nu had volgens mij SHE een ultimatum (weet het niet zeker hoor) dat of bowa en ambro op hun flikker kregen of zij op zwart gezet werd.
Dat laatste gebeurde dus en nu wil ze de shoot niet meer doen en geeft ze ambro en boswachter daarvan de schuld.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
![]()
![]()
![]()
Dit is niet het topic om op te scheppen over alcohol gebruik, dan moet je in KLB zijnquote:
En het is hier ook geen F&F waar je kunt opscheppen over je huisdieren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit is niet het topic om op te scheppen over alcohol gebruik, dan moet je in KLB zijn
Precies. Hier zijn ze gratis trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:04 schreef denthemen het volgende:
Jezus, betaal ik eens voor tieten, gaat het niet door
Dat kan je vergeten.quote:
Het duurde lang voor het kwartje vielquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En het is hier ook geen F&F waar je kunt opscheppen over je huisdieren.
ha-ha.
Dat weet ik niet.quote:
Haal dat misschien maar weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
misschien wil ado wel hulpje zijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Wat is nou beter, plasma of full HD?
Dat zijn twee verschillende dingen, rollende vriend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Wat is nou beter, plasma of full HD?
Ja dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn score was volgens mij veel te hoog.
Ik bedoelde eigenlijk LCD en Plasmaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen, rollende vriend.
Plasma is beterquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk LCD en Plasma
Maar... die rechter. Precies je type toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Grulez![]()
Zo'n groot plaatje en dan krijg je slechts dit
Rhonda is precies m'n type.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar... die rechter. Precies je type toch?
Jij valt op mannen, jij mag niet met het spelletje mee doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij valt op mannen, jij mag niet met het spelletje mee doen
Jij lijkt op André Pronkquote:
Brabantquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef toma het volgende:
en ik mag zeker niet mee doen omdat ik een brabander ben.
Jij op Koos Alberts.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij lijkt op André Pronk
[ afbeelding ]
Ja maar Koos is geen dorpsgekquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij op Koos Alberts.
[ afbeelding ]
dat is een goeie,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef RayMania het volgende:
Is je tekening voor FB al af, toma?
Huis van mijn broer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef denthemen het volgende:
Op die foto lijk je gewoon op hemSchattig kussentje btw
sinds wanneer kun jij lopen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef denthemen het volgende:
Ik zie dan weinig overeenkomsten tussen mij en Koos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw broer heeft Ikea-glazen, die glazen hebben wij ook namelijk.quote:
Wel knap van die fotograaf. Hij heeft een perspectief gekozen waar jij gewoon groter lijkt dan het glasquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie weinig overeenkomsten hoor
Weet je zeker dat je geen blindengeleidehond nodig hebt ipv een rolstoel?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wel knap van die fotograaf. Hij heeft een perspectief gekozen waar jij gewoon groter lijkt dan het glas
Man, zelfs op die foto zuig je ze nog uit je duimquote:
Hier ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jouw broer heeft Ikea-glazen, die glazen hebben wij ook namelijk.
Zijn die er ook van denthemenquote:
Wel van het zoontje van den.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn die er ook van denthemen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
Wat is er dan?
quote:Komend weekeinde rijden er geen treinen tussen Amsterdam Centraal en Utrecht Centraal. Dat heeft ProRail vandaag laten weten.
In het weekeinde wordt het laatste deel gerepareerd van de schade die medio november vorig jaar ontstond door een gekantelde goederentrein. Tegelijkertijd worden ook andere werkzaamheden uitgevoerd. "We doen nu alles in één keer, zodat de treinreizigers maar één keer hinder ondervinden", aldus een woordvoerster.
Na het weekeinde kunnen treinen op het traject weer op normale snelheid rijden en kunnen alle zes de sporen weer in gebruik worden genomen. Sinds de ontsporing van de goederentrein waren er sporen buiten gebruik.
Ik ben haast zelf nog een kindquote:
Ik 30quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen moet veertig punten van zijn IQ afhalen door een fout van BNN. Hou ik maar 120 over.
Oei, dan kom ik in de min uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen moet veertig punten van zijn IQ afhalen door een fout van BNN. Hou ik maar 120 over.
pronkertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Net IQ test gedaan. Mijn iq is 133 met de nieuwe 'normeringstabel'.
Bedankt,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:33 schreef koningdavid het volgende:
Hij is weer mooi toma!
Nu nog 1 voor de VBL-SC
quote:
quote:
Ik heb er één van 16:00 tot 17:00quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef sjimz het volgende:
Vandaag echt een kut tijd voor tentamen.
Van 16.00 tot 19.00
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb er één van 16:00 tot 17:00
echt hoe verzinnen ze het,daarna wel bierdrinken in Enschede [ afbeelding ]
Klasgenotenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef sjimz het volgende:
En ik heb helemaal niet meer zo veel motivatie in mijn studie
Had er echt veel meer van verwacht.
Ze zien me over het hoofd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien moet je vaker gaan en interactie hebben met je studiegenoten.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef sjimz het volgende:
Sowieso heb ik altijd wat dingen achter de hand mocht dit niet meer uitmonden in iets leuks.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenMoet je minder gaan fokken en meer gaan nadenken wat je uiteindelijk met je studie wilt gaan doen (welke beroepen vind je leuk). Zie het functioneel en niet als hobby.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef sjimz het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef Grulez het volgende:
Met mijn jarenlange ervaring als student weet ik wel dat de studie niet per ce tekenend is voor de beroepskeuze. Uiteindelijk werk je langer dan je studeert.
Nee, maar ik moet m'n computer (desktop) meesjouwen en dat gaat per vliegtuig niet lukken. Volgende keer als ik naar het buitenland ga, koop ik eerst een laptop.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat zo veel goedkoper dan vliegen?
Had je verwacht er iets van te leren? Dan moet je toch echt iets anders gaan studerenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ik studeer wil ik ook echt iets leren en daar heb ik nu niet echt een idee van dat ik dat doe.
Dan kan ik net zo goed weer gaan werken, levert nog geld op ook nog.
Ja maar mijzelf ken ik goed genoeg om uiteindelijk te weten dat ik dit niet trekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Had je verwacht er iets van te leren? Dan moet je toch echt iets anders gaan studerenHet is vooral de bedoeling volgens mij dat je jezelf leert kennen
Ik werd toendertijd gewoon bang van mijn studie (MWD). Het begrijp en knik gehalte was zo hoog... je leerde niks en moest alleen maar reflectieverslagen uit je duim zuigen. Na een jaar opgehouden, maar nu zie ik af en toe wel toepassingen van mwd die me best aanspreken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar mijzelf ken ik goed genoeg om uiteindelijk te weten dat ik dit niet trek
Hoe lang moet je nog? Wel grappig dat ik precies hetzelfde had met die laatste studie van mijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar mijzelf ken ik goed genoeg om uiteindelijk te weten dat ik dit niet trek
Nog 3,5 jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? Wel grappig dat ik precies hetzelfde had met die laatste studie van mij
Je verwoordt het precies goed! Het is zo zweverig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik werd toendertijd gewoon bang van mijn studie (MWD). Het begrijp en knik gehalte was zo hoog... je leerde niks en moest alleen maar reflectieverslagen uit je duim zuigen. Na een jaar opgehouden, maar nu zie ik af en toe wel toepassingen van mwd die me best aanspreken.
Sowieso is dat een heel moeilijke stap van een volledig ritme teruggaan naar school, waar je bakken met vrije tijd hebt en juist in de avonden dingen ervoor moet doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nog 3,5 jaar
En ik mis het werkende leven eigenlijk ook wel hoor
Is deeltijd studeren niks voor jou? Dat kan prima met zulke studies (het is toch op vrouwmensen gericht..). Het maakt het volgens mij een stuk interessanter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nog 3,5 jaar
En ik mis het werkende leven eigenlijk ook wel hoor
[..]
Je verwoordt het precies goed! Het is zo zweverig.
Ze moesten eens wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Sowieso is dat een heel moeilijke stap van een volledig ritme teruggaan naar school, waar je bakken met vrije tijd hebt en juist in de avonden dingen ervoor moet doen.
Even wat anders: Shmoopy!
Die paniek bij mensen die denken dat ze voor hun bijdrage geen tieten te zien krijgen. En dat terwijl dit topic gratis is
Overigens was dit heeeeel voorspelbaar natuurlijk. Iemand zegt naakt te willen voor mensen die geld betalen. Logisch gevolg: je komt voor de hele wereld naakt, want die dingen blijven nooit in een bepaalde groep hangen. Vervolgens komt er een incident waardoor ze niks meer met fok te maken wil hebben. En over 6 maanden gaat ze gewoon weer met een kloon verder.quote:
er waren toch ook mensen die iets van 300 hadden betaald.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Overigens was dit heeeeel voorspelbaar natuurlijk. Iemand zegt naakt te willen voor mensen die geld betalen. Logisch gevolg: je komt voor de hele wereld naakt, want die dingen blijven nooit in een bepaalde groep hangen. Vervolgens komt er een incident waardoor ze niks meer met fok te maken wil hebben. En over 6 maanden gaat ze gewoon weer met een kloon verder.
Ow en al die mensen die zich uberhaupt druk maken over die 5 euro waar nu geen prestatie tegenover staat:
Ja, maar waarom in Godsnaam. Om 2 tieten van iemand te zien..? Dan hoop ik dat die personen zich er niet druk over maken en zeggen dat het puur voor het goede doel is. Anders ben je wel héél naïef.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
er waren toch ook mensen die iets van 300 hadden betaald.
Dan ben je wel een trieste rukker iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar waarom in Godsnaam. Om 2 tieten van iemand te zien..? Dan hoop ik dat die personen zich er niet druk over maken en zeggen dat het puur voor het goede doel is. Anders ben je wel héél naïef.
Ga dan inderdaad gewoon goed naar de hoeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan ben je wel een trieste rukker idd
SHE lijkt me iemand die voor 300 e. wel even naakt voor dr webcam wil. Dat lijkt me veel efficiënter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga dan inderdaad gewoon goed naar de hoeren.
Efficiënter dan de foto's ja...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
SHE lijkt me iemand die voor 300 e. wel even naakt voor dr webcam wil. Dat lijkt me veel efficiënter.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
NIets, hij heeft gewoon zelf dat berichtje van Houniet erbij gezet
Huisadresquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Efficiënter dan de foto's ja...
Als je geld hebt gestort, gewoon op zoek naar SHE dr msnadres.
Hij bedoelt het faken van een edit van een modje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Aan Heatwave zn reactie dacht ik iets anders op te maken
fake boobsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk ding, de nieuwe vrindin van Ryan Babel.
Pics.. Het is notabene BHK-vrijdag.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Dat is Ron Jans.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:44 schreef denthemen het volgende:
Sjimz, waarom sta jij nog op de tekening van Toma?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Pics.. Het is notabene BHK-vrijdag.
quote:'Ryan Babel slaat miss aan de haak'
LIVERPOOL - Niemand minder dan de Nederlandse topvoetballer Ryan Babel zou de nieuwste aanwinst zijn van sekssymbool Danielle Lloyd. Dat melden Engelse en Belgische media. Danielle Lloyd is volgens Het Nieuwsblad met Liverpool-aanvaller Babel aan haar zesde voetbalvriendje toe. Eerder deelde ze de lakens met Marcus Bent, Armand Traoré, Jermain Defoe, Gerard Piqué en Teddy Sheringham.
Verlegen
"Danielle viel op het verlegen kantje van Ryan", onthulde een vriendin in News of The World. "Maar als hij spreekt, wordt ze gek van zijn accent."
nee dat is deze:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef Breach het volgende:
Hmm, is het niet de ex van Cristiano Ronaldo? Heb idee dat ik haar al ergens van ken
Wat let jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Zelden zoveel neppe druiventrossen gezien.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Zelden zoveel neppe druiventrossen gezien.
Ik kon ze niet vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ook een paar neppe druiventrossen hoor
Hier nietquote:
Al bijna vijf uur bezig en dan ook nog eens in die hitte.quote:
Die dubbele foutenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al bijna vijf uur bezig en dan ook nog eens in die hitte.Ik ben na twee uur al total-loss.
Ik ben net terug van mijn tentamen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:52 schreef Suijk het volgende:
Allemaal de vrijdagmiddagborrel aan het verlengen?
En? Nog een reden om te stoppen? Of ging het wel goed..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben net terug van mijn tentamen.
Lastig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:55 schreef Breach het volgende:
[..]
En? Nog een reden om te stoppen? Of ging het wel goed..
Vat het vooral niet te persoonlijk op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
God, zet ik 1 keer GTST aan, zit iedereen te janken of zo
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vat het vooral niet te persoonlijk op.
venus.tue.nl/ska-cgi/index.oplquote:
Ik vond het ook niet leuk.quote:
Doet me denken aan die keer dat ik om 07:45 wakker werd gemaakt in de afterpartyclub terwijl ik om 08:00 op werk moest zijn. Om 08:15 zat ik op m'n plek, stomdronken nog, stinkend naar bier en sigaretten, rode ogen, the works.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Gewoon helemaal vergeten dat ik überhaupt moest werken vanochtend. Dus gisteren 5.00 uur uit de kroeg.
Maar op een of andere manier werd ik op tijd wakker, zonder mijn wekker gezet te hebben, en herinnerde ik me ook meteen dat ik eigenlijk moest gaan werken. Vage shit, zeg maar.
Een wonder van God, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Gewoon helemaal vergeten dat ik überhaupt moest werken vanochtend. Dus gisteren 5.00 uur uit de kroeg.
Maar op een of andere manier werd ik op tijd wakker, zonder mijn wekker gezet te hebben, en herinnerde ik me ook meteen dat ik eigenlijk moest gaan werken. Vage shit, zeg maar.
Denk het niet nee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan ook weinig alfastudies verwachten bij de tue, toch?
Jorien, wat doe jij met het account van BS?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel nog maar even een pizza'tje wegwerken.
Heb je wel je winterbandjes eronder?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Straks de kou in, gelukkig wel gratis koffie
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je wel je winterbandjes eronder?
Jupquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je wel je winterbandjes eronder?
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jorien, wat doe jij met het account van BS?
Als ze dat nou eens overal dedenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:27 schreef denthemen het volgende:
Straks de kou in, gelukkig wel gratis koffie
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik snap hem niet [ afbeelding ]
[..]
Dit keer Sjimz niet mee in je binnenzak?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:40 schreef RayMania het volgende:
Moet nog eten, weet niet wat.
Half 7 maar eens richting Duivendrecht. Met drie paar sokken aan.
Vast welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kijk mijn signaturequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, hij had vandaag geen zakkenwasser nodigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit keer Sjimz niet mee in je binnenzak?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh. Dat.
Denk dat je toch eens die award af moet gaan staan, sjimz.
Ben pas één keer met sjimz geweest hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
sjimz onze eigen sleutelhangerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Drive-in?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef denthemen het volgende:
Groetjes vanaf het toilet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |