Ga je seks hebben voor de test?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
Nog mensen die de IQ-test gaan doen vanavond?
Ik weet zelf ook wel dat ik slimmer ben dan de resd van Nederlandquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef Riro het volgende:
[..]
Gaan ze nou testen of het dan beter gaat?
Das me te deprimerend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
Oke interessant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/cultu(...)r_IQ_Test_2009_.html
Het was dus geen aanzoek.
Lekker!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef toma het volgende:
net m'n mondeling met hakken over de sloot gehaald
nu heb ik alles gehaald en mag ik afstuderen.
Whoa ik zie het net. 'T is wel feest zeg deze maand...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
Huub Stevens weg. Roerige januari-maand dit jaar!
Ook met dezelfde reden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Whoa ik zie het net. 'T is wel feest zeg deze maand...
nee niet bepaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo'n mondeling bedoelt hij niet denk ik.
Ja ehhh uhh eh uhh.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
Huub Stevens weg. Roerige januari-maand dit jaar!
quote:
quote:
quote:
Aad de Mosquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat Stevens weg is. Nu komt er vast een trainer die er wel iets van begrijpt.
Inderdaad, ik had Stevens graag willen zien blijven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:29 schreef Suijk het volgende:
Jammer dat Stevens weg is. Nu komt er vast een trainer die er wel iets van begrijpt.
Gewoon zoveel zuipen dat je het niet gaat voelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zaterdagavond gaat het zo verschrikkelijk koud worden in het stadion.
Werk verzet van 's middags naar 's ochtends, dus al lekker vroeg die kant op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon zoveel zuipen dat je het niet gaat voelen
Nadat je een nieuwe tekening voor Feedback hebt gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef toma het volgende:net m'n mondeling met hakken over de sloot gehaald
nu heb ik alles gehaald en mag ik afstuderen.
Drie paar sokken, trui, vest, jas, handschoenen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zaterdagavond gaat het zo verschrikkelijk koud worden in het stadion.
Misschien omdat je geen broek aan had?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Drie paar sokken, trui, vest, jas, handschoenen.
Dat had ik bij ADO, maar toen had ik het nog koud.
Wat is er dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef RayMania het volgende:
En het treinverkeer tussen Amsterdam en Utrecht is ook helemaal fucked up.
Toen zat ik in de zon, zweten als een gek in mijn vak.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Drie paar sokken, trui, vest, jas, handschoenen.
Dat had ik bij ADO, maar toen had ik het nog koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |