Met z'n haar.quote:
Auw.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:22 schreef M0NTANA het volgende:
10-4 verloren van de koploper, terwijl we bij rust nog met 4-3 voor stonden.
En zijn hoofd.quote:
Ik heb hem gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
Nog mensen die de IQ-test gaan doen vanavond?
Ik heb er geen tijd voor gehad. Maak 'm misschien straks nog op internet.quote:
Afgelast door de vorst?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
Morgen weer geen zaalvoetbal.
Mijn score was volgens mij veel te hoog. Heb hem net in m'n pauze op internet gedaan, zonder geluid en af en toe ook nog wat anders doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijd voor gehad. Maak 'm misschien straks nog op internet.
Wat was je score?
En niet liegen he
En wat haalde je toen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn score was volgens mij veel te hoog. Heb hem net in m'n pauze op internet gedaan, zonder geluid en af en toe ook nog wat anders doen.
133. Zaten wel af en toe leuke vragen bij.quote:
Netjes. Hoelang duurde de test? Denk dat ik vandaag geen tijd meer heb om 'm te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
133. Zaten wel af en toe leuke vragen bij.
Minuutje of 20 ongeveer. Iets meer dan 50 vragen als ik het goed heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Riro het volgende:
[..]
Netjes. Hoelang duurde de test? Denk dat ik vandaag geen tijd meer heb om 'm te maken.
Ja, dat geloof ik nu dus niet.quote:
quote:
Ja, daar was ik ook nog aan het kijken wat er nou eigenlijk op stond. En ik had ook geen geluid, dus geen idee wat Loretta Schrijver eigenlijk zei.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Hoorde trouwens dat ze op tv bij die fotovragen met 4 foto's in volgorde zetten helemaal gingen vertellen van "Sophie gaat nu van de berg af" en "Sophie staat met .. uit te puffen onder aan de berg" etc. Dat maakt het wel een stuk makkelijker, had daar wel een hoop fout denk ik.
Een heel nieuwsbericht in straattaal over chickies, sma's en osso's enz. Dacht eerst dat het aan mijn geluid lag omdat het zo raar klonk. Maar er was weinig van te begrijpen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook nog aan het kijken wat er nou eigenlijk op stond. En ik had ook geen geluid, dus geen idee wat Loretta Schrijver eigenlijk zei.
Ik heb weer wat gemist zie 'kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |