Met z'n haar.quote:
Auw.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:22 schreef M0NTANA het volgende:
10-4 verloren van de koploper, terwijl we bij rust nog met 4-3 voor stonden.
En zijn hoofd.quote:
Ik heb hem gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef Riro het volgende:
Nog mensen die de IQ-test gaan doen vanavond?
Ik heb er geen tijd voor gehad. Maak 'm misschien straks nog op internet.quote:
Afgelast door de vorst?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
Morgen weer geen zaalvoetbal.
Mijn score was volgens mij veel te hoog. Heb hem net in m'n pauze op internet gedaan, zonder geluid en af en toe ook nog wat anders doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijd voor gehad. Maak 'm misschien straks nog op internet.
Wat was je score?
En niet liegen he
En wat haalde je toen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn score was volgens mij veel te hoog. Heb hem net in m'n pauze op internet gedaan, zonder geluid en af en toe ook nog wat anders doen.
133. Zaten wel af en toe leuke vragen bij.quote:
Netjes. Hoelang duurde de test? Denk dat ik vandaag geen tijd meer heb om 'm te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
133. Zaten wel af en toe leuke vragen bij.
Minuutje of 20 ongeveer. Iets meer dan 50 vragen als ik het goed heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:26 schreef Riro het volgende:
[..]
Netjes. Hoelang duurde de test? Denk dat ik vandaag geen tijd meer heb om 'm te maken.
Ja, dat geloof ik nu dus niet.quote:
quote:
Ja, daar was ik ook nog aan het kijken wat er nou eigenlijk op stond. En ik had ook geen geluid, dus geen idee wat Loretta Schrijver eigenlijk zei.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Hoorde trouwens dat ze op tv bij die fotovragen met 4 foto's in volgorde zetten helemaal gingen vertellen van "Sophie gaat nu van de berg af" en "Sophie staat met .. uit te puffen onder aan de berg" etc. Dat maakt het wel een stuk makkelijker, had daar wel een hoop fout denk ik.
Een heel nieuwsbericht in straattaal over chickies, sma's en osso's enz. Dacht eerst dat het aan mijn geluid lag omdat het zo raar klonk. Maar er was weinig van te begrijpen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook nog aan het kijken wat er nou eigenlijk op stond. En ik had ook geen geluid, dus geen idee wat Loretta Schrijver eigenlijk zei.
Ik heb weer wat gemist zie 'kquote:
Ben vooral benieuwd hoe het uitpakt met die shoot. Veel users hebben het toch voor de foto's gedaan, het storten. Dus als dat niet doorgaat zullen er ook genoeg zijn die moeilijk gaan lopen doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het maar een trieste actie van SHE.
En terecht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het uitpakt met die shoot. Veel users hebben het toch voor de foto's gedaan, het storten. Dus als dat niet doorgaat zullen er ook genoeg zijn die moeilijk gaan lopen doen.
SHE had voor de serious request actie van 3FM toegezegd uit de kleren te gaan als er een X aantal euro's werd gedoneerd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef Suijk het volgende:
Ik ga me er niet eens in verdiepen. Sjimz, leg het eens uit?
Whehe. Zijn er nog mods die gaan staken ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
SHE had voor de serious request actie van 3FM toegezegd uit de kleren te gaan als er een X aantal euro's werd gedoneerd.
In totaal haalde de SHE actie 7.000 euro op en SHE zou dus uit de kleren gaan en degene die hebben betaald zouden de foto's krijgen.
Nu had SHE een conflict in WOS (haar ex-subforum) met de mods boswachter en ambrosius (Die daar als users postte)
Nu had volgens mij SHE een ultimatum (weet het niet zeker hoor) dat of bowa en ambro op hun flikker kregen of zij op zwart gezet werd.
Dat laatste gebeurde dus en nu wil ze de shoot niet meer doen en geeft ze ambro en boswachter daarvan de schuld.
Hehe.. Precies op het juiste moment vertrokken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
Ben blij dat ik geen FA meer ben bij zulke dingen.
Waarom niet meer dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
Ben blij dat ik geen FA meer ben bij zulke dingen.
Nee, we liepen een wedstrijd voorquote:
Wat een slap wijf zeg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
SHE had voor de serious request actie van 3FM toegezegd uit de kleren te gaan als er een X aantal euro's werd gedoneerd.
In totaal haalde de SHE actie 7.000 euro op en SHE zou dus uit de kleren gaan en degene die hebben betaald zouden de foto's krijgen.
Nu had SHE een conflict in WOS (haar ex-subforum) met de mods boswachter en ambrosius (Die daar als users postte)
Nu had volgens mij SHE een ultimatum (weet het niet zeker hoor) dat of bowa en ambro op hun flikker kregen of zij op zwart gezet werd.
Dat laatste gebeurde dus en nu wil ze de shoot niet meer doen en geeft ze ambro en boswachter daarvan de schuld.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=841646#841646
![]()
![]()
![]()
Dit is niet het topic om op te scheppen over alcohol gebruik, dan moet je in KLB zijnquote:
En het is hier ook geen F&F waar je kunt opscheppen over je huisdieren.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit is niet het topic om op te scheppen over alcohol gebruik, dan moet je in KLB zijn
Precies. Hier zijn ze gratis trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:04 schreef denthemen het volgende:
Jezus, betaal ik eens voor tieten, gaat het niet door
Dat kan je vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |