Nog 3,5 jaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? Wel grappig dat ik precies hetzelfde had met die laatste studie van mij
Je verwoordt het precies goed! Het is zo zweverig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik werd toendertijd gewoon bang van mijn studie (MWD). Het begrijp en knik gehalte was zo hoog... je leerde niks en moest alleen maar reflectieverslagen uit je duim zuigen. Na een jaar opgehouden, maar nu zie ik af en toe wel toepassingen van mwd die me best aanspreken.
Sowieso is dat een heel moeilijke stap van een volledig ritme teruggaan naar school, waar je bakken met vrije tijd hebt en juist in de avonden dingen ervoor moet doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nog 3,5 jaar
En ik mis het werkende leven eigenlijk ook wel hoor
Is deeltijd studeren niks voor jou? Dat kan prima met zulke studies (het is toch op vrouwmensen gericht..). Het maakt het volgens mij een stuk interessanter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nog 3,5 jaar
En ik mis het werkende leven eigenlijk ook wel hoor
[..]
Je verwoordt het precies goed! Het is zo zweverig.
Ze moesten eens wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Sowieso is dat een heel moeilijke stap van een volledig ritme teruggaan naar school, waar je bakken met vrije tijd hebt en juist in de avonden dingen ervoor moet doen.
Even wat anders: Shmoopy!
Die paniek bij mensen die denken dat ze voor hun bijdrage geen tieten te zien krijgen. En dat terwijl dit topic gratis is
Overigens was dit heeeeel voorspelbaar natuurlijk. Iemand zegt naakt te willen voor mensen die geld betalen. Logisch gevolg: je komt voor de hele wereld naakt, want die dingen blijven nooit in een bepaalde groep hangen. Vervolgens komt er een incident waardoor ze niks meer met fok te maken wil hebben. En over 6 maanden gaat ze gewoon weer met een kloon verder.quote:
er waren toch ook mensen die iets van 300 hadden betaald.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Overigens was dit heeeeel voorspelbaar natuurlijk. Iemand zegt naakt te willen voor mensen die geld betalen. Logisch gevolg: je komt voor de hele wereld naakt, want die dingen blijven nooit in een bepaalde groep hangen. Vervolgens komt er een incident waardoor ze niks meer met fok te maken wil hebben. En over 6 maanden gaat ze gewoon weer met een kloon verder.
Ow en al die mensen die zich uberhaupt druk maken over die 5 euro waar nu geen prestatie tegenover staat:
Ja, maar waarom in Godsnaam. Om 2 tieten van iemand te zien..? Dan hoop ik dat die personen zich er niet druk over maken en zeggen dat het puur voor het goede doel is. Anders ben je wel héél naïef.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
er waren toch ook mensen die iets van 300 hadden betaald.
Dan ben je wel een trieste rukker iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar waarom in Godsnaam. Om 2 tieten van iemand te zien..? Dan hoop ik dat die personen zich er niet druk over maken en zeggen dat het puur voor het goede doel is. Anders ben je wel héél naïef.
Ga dan inderdaad gewoon goed naar de hoeren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan ben je wel een trieste rukker idd
SHE lijkt me iemand die voor 300 e. wel even naakt voor dr webcam wil. Dat lijkt me veel efficiënter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga dan inderdaad gewoon goed naar de hoeren.
Efficiënter dan de foto's ja...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
SHE lijkt me iemand die voor 300 e. wel even naakt voor dr webcam wil. Dat lijkt me veel efficiënter.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
NIets, hij heeft gewoon zelf dat berichtje van Houniet erbij gezet
Huisadresquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Efficiënter dan de foto's ja...
Als je geld hebt gestort, gewoon op zoek naar SHE dr msnadres.
Hij bedoelt het faken van een edit van een modje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Aan Heatwave zn reactie dacht ik iets anders op te maken
fake boobsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk ding, de nieuwe vrindin van Ryan Babel.
Pics.. Het is notabene BHK-vrijdag.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:40 schreef M0NTANA het volgende:
Dat is Ron Jans.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:44 schreef denthemen het volgende:
Sjimz, waarom sta jij nog op de tekening van Toma?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Pics.. Het is notabene BHK-vrijdag.
quote:'Ryan Babel slaat miss aan de haak'
LIVERPOOL - Niemand minder dan de Nederlandse topvoetballer Ryan Babel zou de nieuwste aanwinst zijn van sekssymbool Danielle Lloyd. Dat melden Engelse en Belgische media. Danielle Lloyd is volgens Het Nieuwsblad met Liverpool-aanvaller Babel aan haar zesde voetbalvriendje toe. Eerder deelde ze de lakens met Marcus Bent, Armand Traoré, Jermain Defoe, Gerard Piqué en Teddy Sheringham.
Verlegen
"Danielle viel op het verlegen kantje van Ryan", onthulde een vriendin in News of The World. "Maar als hij spreekt, wordt ze gek van zijn accent."
nee dat is deze:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef Breach het volgende:
Hmm, is het niet de ex van Cristiano Ronaldo? Heb idee dat ik haar al ergens van ken
Wat let jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Zelden zoveel neppe druiventrossen gezien.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Zelden zoveel neppe druiventrossen gezien.
Ik kon ze niet vindenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ook een paar neppe druiventrossen hoor
Hier nietquote:
Al bijna vijf uur bezig en dan ook nog eens in die hitte.quote:
Die dubbele foutenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al bijna vijf uur bezig en dan ook nog eens in die hitte.Ik ben na twee uur al total-loss.
Ik ben net terug van mijn tentamen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:52 schreef Suijk het volgende:
Allemaal de vrijdagmiddagborrel aan het verlengen?
En? Nog een reden om te stoppen? Of ging het wel goed..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben net terug van mijn tentamen.
Lastig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:55 schreef Breach het volgende:
[..]
En? Nog een reden om te stoppen? Of ging het wel goed..
Vat het vooral niet te persoonlijk op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
God, zet ik 1 keer GTST aan, zit iedereen te janken of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |