Het duurde lang voor het kwartje vielquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En het is hier ook geen F&F waar je kunt opscheppen over je huisdieren.
ha-ha.
Dat weet ik niet.quote:
Haal dat misschien maar weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
misschien wil ado wel hulpje zijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Wat is nou beter, plasma of full HD?
Dat zijn twee verschillende dingen, rollende vriend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Wat is nou beter, plasma of full HD?
Ja dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn score was volgens mij veel te hoog.
Ik bedoelde eigenlijk LCD en Plasmaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen, rollende vriend.
Plasma is beterquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk LCD en Plasma
Maar... die rechter. Precies je type toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Grulez![]()
Zo'n groot plaatje en dan krijg je slechts dit
Rhonda is precies m'n type.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar... die rechter. Precies je type toch?
Jij valt op mannen, jij mag niet met het spelletje mee doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij valt op mannen, jij mag niet met het spelletje mee doen
Jij lijkt op André Pronkquote:
Brabantquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef toma het volgende:
en ik mag zeker niet mee doen omdat ik een brabander ben.
Jij op Koos Alberts.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij lijkt op André Pronk
[ afbeelding ]
Ja maar Koos is geen dorpsgekquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij op Koos Alberts.
[ afbeelding ]
dat is een goeie,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef RayMania het volgende:
Is je tekening voor FB al af, toma?
Huis van mijn broer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef denthemen het volgende:
Op die foto lijk je gewoon op hemSchattig kussentje btw
sinds wanneer kun jij lopen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef denthemen het volgende:
Ik zie dan weinig overeenkomsten tussen mij en Koos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw broer heeft Ikea-glazen, die glazen hebben wij ook namelijk.quote:
Wel knap van die fotograaf. Hij heeft een perspectief gekozen waar jij gewoon groter lijkt dan het glasquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie weinig overeenkomsten hoor
Weet je zeker dat je geen blindengeleidehond nodig hebt ipv een rolstoel?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wel knap van die fotograaf. Hij heeft een perspectief gekozen waar jij gewoon groter lijkt dan het glas
Man, zelfs op die foto zuig je ze nog uit je duimquote:
Hier ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jouw broer heeft Ikea-glazen, die glazen hebben wij ook namelijk.
Zijn die er ook van denthemenquote:
Wel van het zoontje van den.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn die er ook van denthemen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
Wat is er dan?
quote:Komend weekeinde rijden er geen treinen tussen Amsterdam Centraal en Utrecht Centraal. Dat heeft ProRail vandaag laten weten.
In het weekeinde wordt het laatste deel gerepareerd van de schade die medio november vorig jaar ontstond door een gekantelde goederentrein. Tegelijkertijd worden ook andere werkzaamheden uitgevoerd. "We doen nu alles in één keer, zodat de treinreizigers maar één keer hinder ondervinden", aldus een woordvoerster.
Na het weekeinde kunnen treinen op het traject weer op normale snelheid rijden en kunnen alle zes de sporen weer in gebruik worden genomen. Sinds de ontsporing van de goederentrein waren er sporen buiten gebruik.
Ik ben haast zelf nog een kindquote:
Ik 30quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen moet veertig punten van zijn IQ afhalen door een fout van BNN. Hou ik maar 120 over.
Oei, dan kom ik in de min uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
Iedereen moet veertig punten van zijn IQ afhalen door een fout van BNN. Hou ik maar 120 over.
pronkertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Net IQ test gedaan. Mijn iq is 133 met de nieuwe 'normeringstabel'.
Bedankt,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:33 schreef koningdavid het volgende:
Hij is weer mooi toma!
Nu nog 1 voor de VBL-SC
quote:
quote:
Ik heb er één van 16:00 tot 17:00quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef sjimz het volgende:
Vandaag echt een kut tijd voor tentamen.
Van 16.00 tot 19.00
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb er één van 16:00 tot 17:00
echt hoe verzinnen ze het,daarna wel bierdrinken in Enschede [ afbeelding ]
Klasgenotenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef sjimz het volgende:
En ik heb helemaal niet meer zo veel motivatie in mijn studie
Had er echt veel meer van verwacht.
Ze zien me over het hoofd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien moet je vaker gaan en interactie hebben met je studiegenoten.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef sjimz het volgende:
Sowieso heb ik altijd wat dingen achter de hand mocht dit niet meer uitmonden in iets leuks.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenMoet je minder gaan fokken en meer gaan nadenken wat je uiteindelijk met je studie wilt gaan doen (welke beroepen vind je leuk). Zie het functioneel en niet als hobby.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:10 schreef sjimz het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef Grulez het volgende:
Met mijn jarenlange ervaring als student weet ik wel dat de studie niet per ce tekenend is voor de beroepskeuze. Uiteindelijk werk je langer dan je studeert.
Nee, maar ik moet m'n computer (desktop) meesjouwen en dat gaat per vliegtuig niet lukken. Volgende keer als ik naar het buitenland ga, koop ik eerst een laptop.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat zo veel goedkoper dan vliegen?
Had je verwacht er iets van te leren? Dan moet je toch echt iets anders gaan studerenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als ik studeer wil ik ook echt iets leren en daar heb ik nu niet echt een idee van dat ik dat doe.
Dan kan ik net zo goed weer gaan werken, levert nog geld op ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |