Dat weet ik niet.quote:
Haal dat misschien maar weg.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
misschien wil ado wel hulpje zijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Wat is nou beter, plasma of full HD?
Dat zijn twee verschillende dingen, rollende vriend.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef denthemen het volgende:
Wat is nou beter, plasma of full HD?
Ja dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn score was volgens mij veel te hoog.
Ik bedoelde eigenlijk LCD en Plasmaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen, rollende vriend.
Plasma is beterquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk LCD en Plasma
Maar... die rechter. Precies je type toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Grulez![]()
Zo'n groot plaatje en dan krijg je slechts dit
Rhonda is precies m'n type.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar... die rechter. Precies je type toch?
Jij valt op mannen, jij mag niet met het spelletje mee doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij valt op mannen, jij mag niet met het spelletje mee doen
Jij lijkt op André Pronkquote:
Brabantquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef toma het volgende:
en ik mag zeker niet mee doen omdat ik een brabander ben.
Jij op Koos Alberts.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij lijkt op André Pronk
[ afbeelding ]
Ja maar Koos is geen dorpsgekquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij op Koos Alberts.
[ afbeelding ]
dat is een goeie,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef RayMania het volgende:
Is je tekening voor FB al af, toma?
Huis van mijn broer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:52 schreef denthemen het volgende:
Op die foto lijk je gewoon op hemSchattig kussentje btw
sinds wanneer kun jij lopen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef denthemen het volgende:
Ik zie dan weinig overeenkomsten tussen mij en Koos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw broer heeft Ikea-glazen, die glazen hebben wij ook namelijk.quote:
Wel knap van die fotograaf. Hij heeft een perspectief gekozen waar jij gewoon groter lijkt dan het glasquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie weinig overeenkomsten hoor
Weet je zeker dat je geen blindengeleidehond nodig hebt ipv een rolstoel?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wel knap van die fotograaf. Hij heeft een perspectief gekozen waar jij gewoon groter lijkt dan het glas
Man, zelfs op die foto zuig je ze nog uit je duimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |