quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
Ja te veel ja
EDIT: TERING IK HEB EEN KEER FIPOOOO
En waar is dat ook alweer ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij kwam toch naar mij toe voor een lunch en aansluitend saunatje?
ik ben trots op je en graag gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
Ja te veel ja
EDIT: TERING IK HEB EEN KEER FIPOOOO
Limburg he...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En waar is dat ook alweer ?
ik ben blij dat de TT ook een beetje op jou slaat Klonkquote:
Dank u dank uquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben trots op je en graag gedaan
Wij zorgen wel voor werk voor je hoor! blijf maar standbyquote:
Mogguh triquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
morgen iedereen
wie wat waar? saunalekker hoor
* Friday12 Slaat Debbie en rent hard wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dank u dank uja jullie mogen mij aanraken
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 Slaat Debbie en rent hard weg
* Friday12 staat op pakt een tegel en gooit hem naar debbie maar slaat haar nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* debbie Tackelt Friday12 en bashed zijn face op de stoeptegels
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dank u dank uja jullie mogen mij aanraken
ik doe niets meer voor julliequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wij zorgen wel voor werk voor je hoor! blijf maar standby
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 staat op pakt een tegel en gooit hem naar debbie maar slaat haar niet![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 Slaat Debbie en rent hard weg
ook niet als ik mn moeder aanbied ?quote:
ik heb al een moederquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ook niet als ik mn moeder aanbied ?
Ja je weetquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat meen je nietdat is teveel eer voor mij hoor... de enige echte debbie_19 aanraken...
* MaleDuck valt bijna flauw...
wow wat een uniek aanbod... klonk ik zou het maar aannemen als ik jou was..quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ook niet als ik mn moeder aanbied ?
Zoiets wilde ik ook in de TT zetten, maar het was te lang...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:51 schreef Klonk het volgende:
maar als jullie vanmiddag vrij zijn, dan ben ik hier in de kinder sc ofzo, die zijn vanmiddag ook vrij
oke, waar, wanneer en hoe?quote:
owjaquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat is toch wel aardig van je... goed van je dat je geek vrouwen slaat
![]()
Maar neej...wat deed je net dan?je sloeg me wel
Edit:
[..]
moet gewoon werken tot 6 uur hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:51 schreef Klonk het volgende:
maar als jullie vanmiddag vrij zijn, dan ben ik hier in de kinder sc ofzo, die zijn vanmiddag ook vrij
dat heb je dan slecht geregeldquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
moet gewoon werken tot 6 uur hoor
quote:
Whehe ik moet echt op de OP lettenquote:
ja ik probeer al vrij te regelen voor de volgende woensdagquote:
ik ook maar het werkte nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het geprobeerd aardig te zijnmaar nu kan ik het niet meer aan
ja ok, jouw moeder heeft je leren lopen, ik weet zeker dat na mijn moeder, je juist niet meer kan lopenquote:
die mag je houden of op marktplaats zetten, ik heb geen intressequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ok, jouw moeder heeft je leren lopen, ik weet zeker dat na mijn moeder, je juist niet meer kan lopen
ja iddquote:
quote:
Dat ookquote:
Sorriequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ja
GENOEG..
ik moet gewoon tot 6 uur werken
Lekkerquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat ook
[..]
Sorrie
[..]
Lekker
ja, vooral als klonk ongevraagd toch dingen wijzigt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe ik moet echt op de OP letten
Je kan nu wel lekker hier zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja idd
heb in 30 minuten al wel geteld 1 telefoontje gehad..
dit is saai... en schiet niets op..
hoop dat ik zo wat anders mag gaan doen..
*hekelt aan de telefoon zitten*
zeg ik heb ook een vader........quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
die mag je houden of op marktplaats zetten, ik heb geen intresse
wat heeft hij gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, vooral als klonk ongevraagd toch dingen wijzigt...
je bent de eerste die het zietquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, vooral als klonk ongevraagd toch dingen wijzigt...
De laatste zin over de gebeurtenissen neergezet...quote:
ik had er 1 met debbie en mooz en 1 met LL en duanoquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
Friday had je trouwens gister nog een strip gemaakt?
En dan zeggen ze hier dat ik geen oog voor detail heb...quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De laatste zin over de gebeurtenissen neergezet...
zien! zien!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had er 1 met debbie en mooz en 1 met LL en duano
En heb je vandaag weer uitzicht op je huis?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
Het is koud vandaagen mistig. Zonnetje moet doorkomen
ja ok.. dat is wel zo..quote:
zijn wij saai?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. dat is wel zo..
maar evengoed heel saai..
denk dat ze dit doen om mn pauze tijden te verbeteren..
zit normaal rond de 20 minuten.. vinden ze niet goed.. moet meer pauze nemen.. lol
nr 1:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nr2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het trouwens met het slapen tegenwoordig?quote:
Neejquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En heb je vandaag weer uitzicht op je huis?
Ik zei ut niet hierquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nr 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nr2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debs die mij neerknalt...
en go LL
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hou je erbuitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dus jij maakt ook fouten...quote:
ik ben nu meer verveeld dan gisterquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Debs die mij neerknalt...
en go LL
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hou je erbuiten![]()
nee, ik hou me nergens buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
uit de losse hand met een schijtmuisquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
zo jij kan best goed tekenen friday
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik de paint van mij zag was: wanneer heeft ie een foto van mij gemaaktquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
toen kon ik inderdaad goed tekenen maar nu niet meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja precies naar zijn leeftijd... voor een 12 jarige is het erg goed
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen kon ik inderdaad goed tekenen maar nu niet meer
Autch... nu is het meer dat ik daar niet vlieg, maar dat de pinguin van friday daar vliegt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja precies naar zijn leeftijd... voor een 12 jarige is het erg goed
![]()
mijn pinguin is dikquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Autch... nu is het meer dat ik daar niet vlieg, maar dat de pinguin van friday daar vliegt...
go debs
slapen wat is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met het slapen tegenwoordig?
Misschien iets minder...oppeppende middelen gebruiken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
slapen wat is dat?
viel serieus bijna in slaap tijdens therapy gister..
psych.. ja jij bent moe he.. uitgeput he..
ik: mjah.. nog al..duuuuuuuuuh!
scherpe opmerking van die psychquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
slapen wat is dat?
viel serieus bijna in slaap tijdens therapy gister..
psych.. ja jij bent moe he.. uitgeput he..
ik: mjah.. nog al..duuuuuuuuuh!
dacht het nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:22 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
anders blijf je ook gewoon tot 6 uur zitten
ik heb al 2 week en 2 dagen geen redbull meer gehad..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien iets minder...oppeppende middelen gebruiken?
Ik weet het.. tis aso ...quote:
God het lijkt wel of je aan het afkicken bentquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb al 2 week en 2 dagen geen redbull meer gehad..
en 2 week en 1 dag geen cola meer
ja goed he!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
God het lijkt wel of je aan het afkicken bent
oooh.. dat vind ik echt gemeen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet het.. tis aso ...
so be it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
en koffie / thee/ chocola ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb al 2 week en 2 dagen geen redbull meer gehad..
en 2 week en 1 dag geen cola meer
ik drink alleen nog maar T en water..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en koffie / thee/ chocola ?
Neej al die stoffen zitten in je lichaam geplakt dohquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja goed he!
ik ben ineens een stuk gezonder gaan doen enzo
alleen dat slapen wil nog niet lukken!
nou zo erg was het nog niet hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej al die stoffen zitten in je lichaam geplakt doh
Ja maar je slikte ook heel veel ibuprofen (of hoe je dat ook typt) enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou zo erg was het nog niet hoor
ik heb me maar 3 maand tegoed gedaan aan de redbull..
ok die cola verslaving had ik al langer..
maar die had ik al naar beneden geschroeft tot een halve liter cola op een dag..
en nu al 2 week en 1 dag helemaal niets meer
Thee zit Theïne in he, is ook caffeinequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik drink alleen nog maar T en water..
4 koppen T op een dag.. en de rest aanvullen met water..
en mineraal water is viezer dan kraanwaterquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thee zit Theïne in he, is ook caffeine
hij heeft wel gelijk. maja chocolade werkt ook bijvoorbeeld verslavend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en mineraal water is viezer dan kraanwater
Hoe kom je daar nou bij...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thee zit Theïne in he, is ook caffeine
ja daar ben ik ook mee gestoptquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je slikte ook heel veel ibuprofen (of hoe je dat ook typt) enzodenk je dat dat goed is
okay hij heeft dus gelogenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij...
Theine is heel wat anders, is mij uitgelegd geworden door een koffie- en theebrander
Melk!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef Crazy-p het volgende:
ja ik weet dat er in T Theine zit..
maar om nou de hele dag alleen maar water te drinken pas ik voor
Dan moeten het wel de afkickverschijnselen zijn dat je niet goed slaaptquote:
en waarom niet ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de hele dag melk is ook niet goed
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de hele dag melk is ook niet goed
neej hoor... voor zover ik weet heb ik mn hele leven al slaap problemenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan moeten het wel de afkickverschijnselen zijn dat je niet goed slaapt
dat vind ik ook wel een goeie.. moet ik eens proberenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last van
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last van
ach.. ik kan het allicht proberen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je niet drinkt na een week of 2 denk ik al niet meer..het is een oplossing
Misschien wel DE oplossing
wat dacht je van te gaan sporten ?? ik denk dat dat best zou helpen nlquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe ik alquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van te gaan sporten ?? ik denk dat dat best zou helpen nl
ja godverdomme!!!!quote:
misschien wat meer sporten ?quote:
nog meer zal mn lichaam niet leuk vinden..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien wat meer sporten ?
lijkt mij als je meer gaat sporten dat je savonds moeier bent.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nog meer zal mn lichaam niet leuk vinden..
gast... das zwaar k u tquote:
de stief-oma van mn vriend heeft het tot gisteren 3 weken volgehoudenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je niet drinkt na een week of 2 denk ik al niet meer..het is een oplossing
Misschien wel DE oplossing
Sterkte!quote:
ik kan rustig 100km fietsen op een dag en nog de hele nacht door gaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt mij als je meer gaat sporten dat je savonds moeier bent.
Zou bijna medelijden met je krijgenquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee nog niet komt wel straks moet nog wat verzinnen
Mensen die zichzelf quotenquote:
ik vond die vorige post wel triest maar de master zelf quoter is moozzerquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf quoten
O wacht.....val in herhaling
ik niet..quote:
quote:
Kan hij zich al voorbereidenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ff mn vent laten weten dat ik vanmiddag vrij heb
True moos is de master zelfquoter, maar ik vind hem liefquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vond die vorige post wel triest maar de master zelf quoter is moozzer
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie is jaloers op LL en WL
Klonk is eruit getrapt bedoel je?
quote:
Heyquote:
* LL wankelt op weg naar haar vrije middagquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 tackled Olep en gooit hem in de giersloot
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vond die vorige post wel triest maar de master zelf quoter is moozzer
sterktequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
* LL wankelt op weg naar haar vrije middag
Niets kan mijn goede zin verpesten...
nja moet ik ff niet denken aan de oma van mn vriend die gisteren gestorven is![]()
heb hier geen paint..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zeg ga painten dan doe je nog eens wat
Jah thanx..quote:
geen paint welke pc heeft er nou geen paintquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb hier geen paint..
dus ik hang op fok! en op facebook
ik dacht het nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke dit is de deal
Friday houd haar vast,
Jij (crazy-p) geeft der een tik
en ik ren alvast weg
Ik vind moos ook wel liefquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
True moos is de master zelfquoter, maar ik vind hem lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nice
Hey Olep
Hoe is het ermee
Je tagje al uitgeprobeerd?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op facebook blijkt de aanhang van die Kim van Gelder te zittenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb hier geen paint..
dus ik hang op fok! en op facebook
ja tuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah thanx..![]()
ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien maar voor mn schoonfamilie ist natuurlijk kut
gecondoleerd LLquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
Hey
[..]
* LL wankelt op weg naar haar vrije middag
Niets kan mijn goede zin verpesten...
nja moet ik ff niet denken aan de oma van mn vriend die gisteren gestorven is![]()
Dat is niet echt liefquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja dat snap ik dan ook weer niet neej..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op facebook blijkt de aanhang van die Kim van Gelder te zitten
Hebben ze gisteren een fan-stukje verwijderd
Onvoorstelbaar dat mensen zo'n gedrag goedkeuren en zelfs verheerlijken
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind moos ook wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
sterkte sgele!quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
deze brakke pc op werkquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen paint welke pc heeft er nou geen paint
Kim van Gelder? wiesda?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op facebook blijkt de aanhang van die Kim van Gelder te zitten
Hebben ze gisteren een fan-stukje verwijderd
Onvoorstelbaar dat mensen zo'n gedrag goedkeuren en zelfs verheerlijken
coole reactie vrijdag...quote:
ik wel danquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
deze brakke pc op werk
en plus als die het wel had..
ik heb toch geen inspiratie.. en ik kan toch niet tekenen
Thanx, zal de boodschap doorgevenquote:
quote:
Of je al wat aan de redactie gedaan hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Olep het volgende:
[..]
![]()
Tagje uitgeprobeerd? Kan dat ook al?![]()
En gaat goed, met jou?
[..]
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx, zal de boodschap doorgeven
jij ook bedankt Crazy
Men ik heb zin in een jointje
jij verveelde luiwammesquote:
quote:
omfg kijk jij geen nieuws ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
omfg kijk jij geen nieuws ofzo?
heb je onder een steen geleefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die hadden wij gister al gehoord
Das die fucking kut kindermoordenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja sorry... ik echt nie weet nie...
O die... weet ik veel dat die psyco zo heet... echt ziek in zn hasses die gast...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moordenaar van 2 babies en 1 begeleider en 1 oude vrouw
Ja daarom herhaalde ik umquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die hadden wij gister al gehoord
Jazeker, constant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of je al wat aan de redactie gedaan hebt
ja LL zei het...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das die fucking kut kindermoordenaar
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo laat je zien dat je hetzelfde denkt
precies mijn reactie waarom zou ik zn naam weten domme mensenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O die... weet ik veel dat die psyco zo heet... echt ziek in zn hasses die gast...
Ik wel, aangezien het niet ver hier vandaan is en ik eigenlijk de bedoeling had mijn kind op een belgische school te zettenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja LL zei het...
sorry hoor maar zo intensief volg ik het nieuws ook niet...
Daar hoef je het nieuws niet intensief voor te volgens heurquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja LL zei het...
sorry hoor maar zo intensief volg ik het nieuws ook niet...
sterktequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Crazy-p het volgende:
ik gaat aan het werk
misschien tot later vandaag
Dan moet Runx ook in de buurt zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
staan er in eens 26 schapen tegenover mijn huis
Omdat die pas 25.763.954 keer genoemd isquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
precies mijn reactie waarom zou ik zn naam weten domme mensen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
het probleem is dat dat soort gekken helaas overal rondlopen...
bizar...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, hier het nieuwsbericht over dat facebook-kim van gelder gedoe
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_verwijderd__.html
Cyaquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Crazy-p het volgende:
ik gaat aan het werk
misschien tot later vandaag
voor mij welquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Klonk het volgende:
en dendermonde dicht in de buurt van Maastricht
Mogguh Klonkquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
het probleem is dat dat soort gekken helaas overal rondlopen...
Runx en zn familiequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Laat Runx het maar niet wetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ah wat is veilig.. dan moet je ook niet meer autorijden... of uberhaupt ademen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar ik wil mn kindje veilig hebben
thuisscholing klinkt ineens zo gek nog niet
Ze was me voorquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan moet Runx ook in de buurt zijn
Dendermonde ligt bij Antwerpenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij wel
nja dicht bij de cluboh fuck.. ik vind een uur tegenwoordig dichtbij ....;(
De club ligt er een half uurtje van afquote:
een uur dichtbij??quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij wel
nja dicht bij de cluboh fuck.. ik vind een uur tegenwoordig dichtbij ....;(
Gelukkig heeft Belgie meer dan 1 schoolquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een uur dichtbij??
dat ga je je kind toch nie aandoen he... een uur van school vandaan... dat word lastig met vriendjes spelen...
iedereen dacht hier aan runx... bij die post van BCC...quote:
ow echt, dat wist ik niet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Belgie meer dan 1 school
Je leert veel van mij hequote:
weet je ... het is zelfs zo erg dat ik het dacht toen ik er naar keek!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
iedereen dacht hier aan runx... bij die post van BCC...
Schaam je.. schaam je diepquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
ow mogguh mooz... eland
had ik helemaal nog nie gezegd..
ja, jij hebt zoveel meer levenservaring dan ikquote:
heb je in schapenstront getrapt dan?quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, jij hebt zoveel meer levenservaring dan ikdus kan idd veel van je leren
Hey woerdjequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
ow mogguh mooz... eland
had ik helemaal nog nie gezegd..
Hij is vieees conjoquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voelde me vies
sorry..quote:
nee... ouder... dat is heel wat andersquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
[..]![]()
indirect noem je me dus gewoon oud
quote:
quote:
quote:
Apartquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe voelt het eigenlijk om eland genoemd te worden?
Hoeveelste sta ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
mooz, je had trouwens wel gelijk over je positie in de top 100!
das waar... maar een eend is ook niet echt slim... dus ik weet hoe je je voelt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Apart
Niet echt het meest slimme beest
dus ik ben niet bijzonder?quote:
dat is mooi tussen de 1 en 99quote:
waar?quote:
ah oke, dan is het goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ook voor bijzondere mensen is het 100 euro
ja, je zou maar op die 100ste plaats komen...quote:
Verzin alvast een titelquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
wow alweer in de laatste 10 van dit topic
Dat zou echt een afgang zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, je zou maar op die 100ste plaats komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |