Ik vind moos ook wel liefquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
True moos is de master zelfquoter, maar ik vind hem lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nice
Hey Olep
Hoe is het ermee
Je tagje al uitgeprobeerd?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 tackled Olep en gooit hem in de giersloot
Op facebook blijkt de aanhang van die Kim van Gelder te zittenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb hier geen paint..
dus ik hang op fok! en op facebook
ja tuurlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah thanx..![]()
ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien maar voor mn schoonfamilie ist natuurlijk kut
gecondoleerd LLquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
Hey
[..]
* LL wankelt op weg naar haar vrije middag
Niets kan mijn goede zin verpesten...
nja moet ik ff niet denken aan de oma van mn vriend die gisteren gestorven is![]()
Dat is niet echt liefquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 tackled Olep en gooit hem in de giersloot
ja dat snap ik dan ook weer niet neej..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op facebook blijkt de aanhang van die Kim van Gelder te zitten
Hebben ze gisteren een fan-stukje verwijderd
Onvoorstelbaar dat mensen zo'n gedrag goedkeuren en zelfs verheerlijken
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind moos ook wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
sterkte sgele!quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
nja moet ik ff niet denken aan de oma van mn vriend die gisteren gestorven is![]()
deze brakke pc op werkquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen paint welke pc heeft er nou geen paint
Kim van Gelder? wiesda?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op facebook blijkt de aanhang van die Kim van Gelder te zitten
Hebben ze gisteren een fan-stukje verwijderd
Onvoorstelbaar dat mensen zo'n gedrag goedkeuren en zelfs verheerlijken
coole reactie vrijdag...quote:
ik wel danquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
deze brakke pc op werk
en plus als die het wel had..
ik heb toch geen inspiratie.. en ik kan toch niet tekenen
Thanx, zal de boodschap doorgevenquote:
quote:
Of je al wat aan de redactie gedaan hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Olep het volgende:
[..]
![]()
Tagje uitgeprobeerd? Kan dat ook al?![]()
En gaat goed, met jou?
[..]
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx, zal de boodschap doorgeven
jij ook bedankt Crazy
Men ik heb zin in een jointje
jij verveelde luiwammesquote:
quote:
omfg kijk jij geen nieuws ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
omfg kijk jij geen nieuws ofzo?
heb je onder een steen geleefd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die hadden wij gister al gehoord
Das die fucking kut kindermoordenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja sorry... ik echt nie weet nie...
O die... weet ik veel dat die psyco zo heet... echt ziek in zn hasses die gast...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moordenaar van 2 babies en 1 begeleider en 1 oude vrouw
Ja daarom herhaalde ik umquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die hadden wij gister al gehoord
Jazeker, constant.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Of je al wat aan de redactie gedaan hebt
ja LL zei het...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das die fucking kut kindermoordenaar
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zo laat je zien dat je hetzelfde denkt
precies mijn reactie waarom zou ik zn naam weten domme mensenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O die... weet ik veel dat die psyco zo heet... echt ziek in zn hasses die gast...
Ik wel, aangezien het niet ver hier vandaan is en ik eigenlijk de bedoeling had mijn kind op een belgische school te zettenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja LL zei het...
sorry hoor maar zo intensief volg ik het nieuws ook niet...
Daar hoef je het nieuws niet intensief voor te volgens heurquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja LL zei het...
sorry hoor maar zo intensief volg ik het nieuws ook niet...
sterktequote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Crazy-p het volgende:
ik gaat aan het werk
misschien tot later vandaag
Dan moet Runx ook in de buurt zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
staan er in eens 26 schapen tegenover mijn huis
Omdat die pas 25.763.954 keer genoemd isquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
precies mijn reactie waarom zou ik zn naam weten domme mensen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
het probleem is dat dat soort gekken helaas overal rondlopen...
bizar...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, hier het nieuwsbericht over dat facebook-kim van gelder gedoe
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_verwijderd__.html
Cyaquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:26 schreef Crazy-p het volgende:
ik gaat aan het werk
misschien tot later vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |