Hoe kom je daar nou bij...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thee zit Theïne in he, is ook caffeine
ja daar ben ik ook mee gestoptquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je slikte ook heel veel ibuprofen (of hoe je dat ook typt) enzodenk je dat dat goed is
okay hij heeft dus gelogenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij...
Theine is heel wat anders, is mij uitgelegd geworden door een koffie- en theebrander
Melk!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef Crazy-p het volgende:
ja ik weet dat er in T Theine zit..
maar om nou de hele dag alleen maar water te drinken pas ik voor
Dan moeten het wel de afkickverschijnselen zijn dat je niet goed slaaptquote:
en waarom niet ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de hele dag melk is ook niet goed
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de hele dag melk is ook niet goed
neej hoor... voor zover ik weet heb ik mn hele leven al slaap problemenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan moeten het wel de afkickverschijnselen zijn dat je niet goed slaapt
dat vind ik ook wel een goeie.. moet ik eens proberenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last van
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last van
ach.. ik kan het allicht proberen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je niet drinkt na een week of 2 denk ik al niet meer..het is een oplossing
Misschien wel DE oplossing
wat dacht je van te gaan sporten ?? ik denk dat dat best zou helpen nlquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe ik alquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van te gaan sporten ?? ik denk dat dat best zou helpen nl
ja godverdomme!!!!quote:
misschien wat meer sporten ?quote:
nog meer zal mn lichaam niet leuk vinden..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien wat meer sporten ?
lijkt mij als je meer gaat sporten dat je savonds moeier bent.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nog meer zal mn lichaam niet leuk vinden..
gast... das zwaar k u tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |