Ja maar je slikte ook heel veel ibuprofen (of hoe je dat ook typt) enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou zo erg was het nog niet hoor
ik heb me maar 3 maand tegoed gedaan aan de redbull..
ok die cola verslaving had ik al langer..
maar die had ik al naar beneden geschroeft tot een halve liter cola op een dag..
en nu al 2 week en 1 dag helemaal niets meer
Thee zit Theïne in he, is ook caffeinequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik drink alleen nog maar T en water..
4 koppen T op een dag.. en de rest aanvullen met water..
en mineraal water is viezer dan kraanwaterquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thee zit Theïne in he, is ook caffeine
hij heeft wel gelijk. maja chocolade werkt ook bijvoorbeeld verslavend.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en mineraal water is viezer dan kraanwater
Hoe kom je daar nou bij...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thee zit Theïne in he, is ook caffeine
ja daar ben ik ook mee gestoptquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je slikte ook heel veel ibuprofen (of hoe je dat ook typt) enzodenk je dat dat goed is
okay hij heeft dus gelogenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij...
Theine is heel wat anders, is mij uitgelegd geworden door een koffie- en theebrander
Melk!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:42 schreef Crazy-p het volgende:
ja ik weet dat er in T Theine zit..
maar om nou de hele dag alleen maar water te drinken pas ik voor
Dan moeten het wel de afkickverschijnselen zijn dat je niet goed slaaptquote:
en waarom niet ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de hele dag melk is ook niet goed
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last vanquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de hele dag melk is ook niet goed
neej hoor... voor zover ik weet heb ik mn hele leven al slaap problemenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan moeten het wel de afkickverschijnselen zijn dat je niet goed slaapt
dat vind ik ook wel een goeie.. moet ik eens proberenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last van
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met drinken en eten, na een week of 4 heb je nergens meer last van
ach.. ik kan het allicht proberen..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je niet drinkt na een week of 2 denk ik al niet meer..het is een oplossing
Misschien wel DE oplossing
wat dacht je van te gaan sporten ?? ik denk dat dat best zou helpen nlquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe ik alquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van te gaan sporten ?? ik denk dat dat best zou helpen nl
ja godverdomme!!!!quote:
misschien wat meer sporten ?quote:
nog meer zal mn lichaam niet leuk vinden..quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien wat meer sporten ?
lijkt mij als je meer gaat sporten dat je savonds moeier bent.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nog meer zal mn lichaam niet leuk vinden..
gast... das zwaar k u tquote:
de stief-oma van mn vriend heeft het tot gisteren 3 weken volgehoudenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]als je niet drinkt na een week of 2 denk ik al niet meer..het is een oplossing
Misschien wel DE oplossing
Sterkte!quote:
ik kan rustig 100km fietsen op een dag en nog de hele nacht door gaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt mij als je meer gaat sporten dat je savonds moeier bent.
Zou bijna medelijden met je krijgenquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee nog niet komt wel straks moet nog wat verzinnen
Mensen die zichzelf quotenquote:
ik vond die vorige post wel triest maar de master zelf quoter is moozzerquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf quoten
O wacht.....val in herhaling
ik niet..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |