Of we zijn voorspelbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
we kunnen elkaars gedachten wel lezen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:43 schreef Crazy-p het volgende:
fijne avond sgele
@moozziej.. ja dat zou het ook kunnen zijn ja
oldskoolquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
Tsss...het lijkt hier wel of ik via een 28k modem aan het internetten ben
nee bij het laden van een pagina, zie goed hoe die is opgebouwd...quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oldskool
is dat inclusief de pulse tonen als je verbinding gaat leggen ?
whehehquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh p00pbox
nou ik heb zon zin, dat de drang ontstaat om een halve snipperdag te nemen
mogguh MD
Zieke shitquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Davey__.html?p=4,1
en weer psychos in belgie
"
De jongen werd langzaam de slaaf van het gezin. Hij ging niet meer naar school en moest voor zijn broertje en twee halfzusjes zorgen, die wel liefdevol werden opgevoed. Steeds vaker ook werd hij opgesloten in een donker washok, waar hij uiteindelijk als een hond leefde en nauwelijks nog daglicht zag.
"
![]()
Champions breakfast!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Sgele!
kom maar snel binnen.
* WhiteLightning geeft warme choco met jagermeister
zon zin, dat ik maar eerder weg ga vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Champions breakfast!
Mogguh W L... Hebben we er nog een beetje zin in?
ja is goed hoor! nog meer liefhebbers ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:23 schreef Sgele het volgende:
Ik ga even richting het werk lopen
WL zet jij nog zon choco+ klaar?![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben jullie ook al voetbal plaatjes ?
kom ik gisteren uit de albert heijn. "Meneer , heeft u voetbal plaatjes ?"
Het zei "meneer" tegen jequote:Op woensdag 28 januari 2009 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
M'n boek is al volquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
ja de volgende keer vraag ik er wel naar bij de kassa. nu had ik ze geweigerd.quote:
Hier hoef je er niet eens om te vragen, ze proppen gewoon die pakjes bij het bonnetjequote:Op woensdag 28 januari 2009 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de volgende keer vraag ik er wel naar bij de kassa. nu had ik ze geweigerd.
doe ik meestal met die zooi. zegels hier, kaartjes daar.
ah ik om 11.00 uur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Pff, de eerste anderhalve uur zitten er gelukkig al weer op vandaag. Lekker om kwart voor 4 naar huis
Potverquote:
Goed goed, nog wat last van mijn tanden (vrijdag wortelkanaalbehandeling gehad) maar voor de rest mag ik niet echt klagenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Rossdale![]()
Hoe is het met mijn mede Bredanaar?
kijk maar uit dat je niet getackeld wordt door een stel kinderenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier hoef je er niet eens om te vragen, ze proppen gewoon die pakjes bij het bonnetje
Ouch.. wortelkanaalbehandelingquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Potver
Ik heb het hek van slot gehaald hier op't werk vanmorgen dus ik dacht dat ik vroeg was
[..]
Goed goed, nog wat last van mijn tanden (vrijdag wortelkanaalbehandeling gehad) maar voor de rest mag ik niet echt klagen
Hoe is het in Breda? Ik ben er al 2 dagen niet meer geweest
Dat wil ik dan wel een keer meemakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet getackeld wordt door een stel kinderen
yup 5 uur ging de wekker weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Potver
Ik heb het hek van slot gehaald hier op't werk vanmorgen dus ik dacht dat ik vroeg was
[..]
Goed goed, nog wat last van mijn tanden (vrijdag wortelkanaalbehandeling gehad) maar voor de rest mag ik niet echt klagen
Hoe is het in Breda? Ik ben er al 2 dagen niet meer geweest
ik zou dan niet lief zijn voor die kutkotersquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel een keer meemaken
jij wel weer jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel een keer meemaken
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zou dan niet lief zijn voor die kutkoters
Hehe ok, je bent weer teruggekeerd uit verweggistan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ouch.. wortelkanaalbehandeling
Het is ...tja.. rustig in Breda
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij wel weer ja
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben sinds half December al weer in NL hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe ok, je bent weer teruggekeerd uit verweggistan?
Ohquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben sinds half December al weer in NL hoor
Nee da's ook weer zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OhNouja ik kom hier ook al een tijdje niet meer zo vaak
wat een stelletje luie donders hier iedereen wil maar vroeger wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Zo, reis geannuleerd
Nu tijd voor fok
en een broodje
mn bazin maar eens vragen of ik vanmiddag vrij mag hebben
Ik niet hoor..ik kan niet vroeger wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat een stelletje luie donders hier iedereen wil maar vroeger weg
maar WL en LL wel en weet ik veel wie nog meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik niet hoor..ik kan niet vroeger weg
Dat zijn geen die hardsquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar WL en LL wel en weet ik veel wie nog meer
Ik mag maar 36 uur werken hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat een stelletje luie donders hier iedereen wil maar vroeger weg
Of course..wij werken gewoon weer tot 17.00 uur vandaagquote:
En dan zeg je dat ik geen die hard ben?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Of course..wij werken gewoon weer tot 17.00 uur vandaag
En dan nog 1 dagje (morgen) en dan heb ik weekend
ja ik ben er weerquote:
jij kan dan zuipen onder werktijdquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik geen die hard ben?
ik moet vrijdag en zaterdag nog
geniet van je vrije dag
gister welgeteld 1 telefoontje en voor de rest niets hoeven doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik ben er weer
nog ff dan iig.. volgens mij moet ik aan de telefoon vandaag.....
geef eens een linkje kan de nieuwe niet vindequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef Ladylike het volgende:
fuck.. weer gestegen in de dagcijfers
Ik heb officieel geen leven
gister chaos dag..quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gister welgeteld 1 telefoontje en voor de rest niets hoeven doen
Alleen als ik niet hoef te rijdenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij kan dan zuipen onder werktijd![]()
en gister loop ik zo lekker naar de bus op me gemakt crossed dat ding ineens 5 minuten te vroeg voorbij
wat een aftand afgerukt mannetje zeg
half 10quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja hallo, je begint ook pas om kwart over 9
nee man ik pakte mijn opblaasbare driewieler en ik drukte die mafkees van de weg afquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als ik niet hoef te rijden![]()
(dus de komende 3 weken niet)
En toen heb je met een gericht schot de bus tot stilstand gebracht met je Glock![]()
vergeef me, ik heb een rijke fantasie![]()
Dagcijfers #176quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geef eens een linkje kan de nieuwe niet vinde
Das nog vetterquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee man ik pakte mijn opblaasbare driewieler en ik drukte die mafkees van de weg af
oh ?! wat gaan we doen ? ik ben ook vrij nlquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Zo, reis geannuleerd
Nu tijd voor fok
en een broodje
mn bazin maar eens vragen of ik vanmiddag vrij mag hebben
jij kwam toch naar mij toe voor een lunch en aansluitend saunatje?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ?! wat gaan we doen ? ik ben ook vrij nl
prive sauna?quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij kwam toch naar mij toe voor een lunch en aansluitend saunatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |