Potverquote:
Goed goed, nog wat last van mijn tanden (vrijdag wortelkanaalbehandeling gehad) maar voor de rest mag ik niet echt klagenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Rossdale![]()
Hoe is het met mijn mede Bredanaar?
kijk maar uit dat je niet getackeld wordt door een stel kinderenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier hoef je er niet eens om te vragen, ze proppen gewoon die pakjes bij het bonnetje
Ouch.. wortelkanaalbehandelingquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Potver
Ik heb het hek van slot gehaald hier op't werk vanmorgen dus ik dacht dat ik vroeg was
[..]
Goed goed, nog wat last van mijn tanden (vrijdag wortelkanaalbehandeling gehad) maar voor de rest mag ik niet echt klagen
Hoe is het in Breda? Ik ben er al 2 dagen niet meer geweest
Dat wil ik dan wel een keer meemakenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet getackeld wordt door een stel kinderen
yup 5 uur ging de wekker weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Potver
Ik heb het hek van slot gehaald hier op't werk vanmorgen dus ik dacht dat ik vroeg was
[..]
Goed goed, nog wat last van mijn tanden (vrijdag wortelkanaalbehandeling gehad) maar voor de rest mag ik niet echt klagen
Hoe is het in Breda? Ik ben er al 2 dagen niet meer geweest
ik zou dan niet lief zijn voor die kutkotersquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel een keer meemaken
jij wel weer jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel een keer meemaken
Vandaar ook mijn opmerkingquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zou dan niet lief zijn voor die kutkoters
Hehe ok, je bent weer teruggekeerd uit verweggistan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ouch.. wortelkanaalbehandeling
Het is ...tja.. rustig in Breda
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij wel weer ja
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben sinds half December al weer in NL hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe ok, je bent weer teruggekeerd uit verweggistan?
Ohquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben sinds half December al weer in NL hoor
Nee da's ook weer zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OhNouja ik kom hier ook al een tijdje niet meer zo vaak
wat een stelletje luie donders hier iedereen wil maar vroeger wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Zo, reis geannuleerd
Nu tijd voor fok
en een broodje
mn bazin maar eens vragen of ik vanmiddag vrij mag hebben
Ik niet hoor..ik kan niet vroeger wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat een stelletje luie donders hier iedereen wil maar vroeger weg
maar WL en LL wel en weet ik veel wie nog meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik niet hoor..ik kan niet vroeger weg
Dat zijn geen die hardsquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar WL en LL wel en weet ik veel wie nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |