Of we zijn voorspelbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
we kunnen elkaars gedachten wel lezen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:43 schreef Crazy-p het volgende:
fijne avond sgele
@moozziej.. ja dat zou het ook kunnen zijn ja
oldskoolquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
Tsss...het lijkt hier wel of ik via een 28k modem aan het internetten ben
nee bij het laden van een pagina, zie goed hoe die is opgebouwd...quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oldskool
is dat inclusief de pulse tonen als je verbinding gaat leggen ?
whehehquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh p00pbox
nou ik heb zon zin, dat de drang ontstaat om een halve snipperdag te nemen
mogguh MD
Zieke shitquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:00 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Davey__.html?p=4,1
en weer psychos in belgie
"
De jongen werd langzaam de slaaf van het gezin. Hij ging niet meer naar school en moest voor zijn broertje en twee halfzusjes zorgen, die wel liefdevol werden opgevoed. Steeds vaker ook werd hij opgesloten in een donker washok, waar hij uiteindelijk als een hond leefde en nauwelijks nog daglicht zag.
"
![]()
Champions breakfast!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:14 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Sgele!
kom maar snel binnen.
* WhiteLightning geeft warme choco met jagermeister
zon zin, dat ik maar eerder weg ga vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Champions breakfast!
Mogguh W L... Hebben we er nog een beetje zin in?
ja is goed hoor! nog meer liefhebbers ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:23 schreef Sgele het volgende:
Ik ga even richting het werk lopen
WL zet jij nog zon choco+ klaar?![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
hebben jullie ook al voetbal plaatjes ?
kom ik gisteren uit de albert heijn. "Meneer , heeft u voetbal plaatjes ?"
Het zei "meneer" tegen jequote:Op woensdag 28 januari 2009 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
M'n boek is al volquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
ja de volgende keer vraag ik er wel naar bij de kassa. nu had ik ze geweigerd.quote:
Hier hoef je er niet eens om te vragen, ze proppen gewoon die pakjes bij het bonnetjequote:Op woensdag 28 januari 2009 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de volgende keer vraag ik er wel naar bij de kassa. nu had ik ze geweigerd.
doe ik meestal met die zooi. zegels hier, kaartjes daar.
ah ik om 11.00 uur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Pff, de eerste anderhalve uur zitten er gelukkig al weer op vandaag. Lekker om kwart voor 4 naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |