die mag je houden of op marktplaats zetten, ik heb geen intressequote:Op woensdag 28 januari 2009 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ok, jouw moeder heeft je leren lopen, ik weet zeker dat na mijn moeder, je juist niet meer kan lopen
ja iddquote:
quote:
Dat ookquote:
Sorriequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ja
GENOEG..
ik moet gewoon tot 6 uur werken
Lekkerquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat ook
[..]
Sorrie
[..]
Lekker
ja, vooral als klonk ongevraagd toch dingen wijzigt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe ik moet echt op de OP letten
Je kan nu wel lekker hier zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:02 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja idd
heb in 30 minuten al wel geteld 1 telefoontje gehad..
dit is saai... en schiet niets op..
hoop dat ik zo wat anders mag gaan doen..
*hekelt aan de telefoon zitten*
zeg ik heb ook een vader........quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
die mag je houden of op marktplaats zetten, ik heb geen intresse
wat heeft hij gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, vooral als klonk ongevraagd toch dingen wijzigt...
je bent de eerste die het zietquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, vooral als klonk ongevraagd toch dingen wijzigt...
De laatste zin over de gebeurtenissen neergezet...quote:
ik had er 1 met debbie en mooz en 1 met LL en duanoquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
Friday had je trouwens gister nog een strip gemaakt?
En dan zeggen ze hier dat ik geen oog voor detail heb...quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De laatste zin over de gebeurtenissen neergezet...
zien! zien!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had er 1 met debbie en mooz en 1 met LL en duano
En heb je vandaag weer uitzicht op je huis?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef debbie_19 het volgende:
Het is koud vandaagen mistig. Zonnetje moet doorkomen
ja ok.. dat is wel zo..quote:
zijn wij saai?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. dat is wel zo..
maar evengoed heel saai..
denk dat ze dit doen om mn pauze tijden te verbeteren..
zit normaal rond de 20 minuten.. vinden ze niet goed.. moet meer pauze nemen.. lol
nr 1:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nr2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het trouwens met het slapen tegenwoordig?quote:
Neejquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En heb je vandaag weer uitzicht op je huis?
Ik zei ut niet hierquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nr 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nr2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debs die mij neerknalt...
en go LL
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hou je erbuitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dus jij maakt ook fouten...quote:
ik ben nu meer verveeld dan gisterquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Debs die mij neerknalt...
en go LL
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hou je erbuiten![]()
nee, ik hou me nergens buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
uit de losse hand met een schijtmuisquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
zo jij kan best goed tekenen friday
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen ik de paint van mij zag was: wanneer heeft ie een foto van mij gemaaktquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
toen kon ik inderdaad goed tekenen maar nu niet meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja precies naar zijn leeftijd... voor een 12 jarige is het erg goed
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
toen kon ik inderdaad goed tekenen maar nu niet meer
Autch... nu is het meer dat ik daar niet vlieg, maar dat de pinguin van friday daar vliegt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja precies naar zijn leeftijd... voor een 12 jarige is het erg goed
![]()
mijn pinguin is dikquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Autch... nu is het meer dat ik daar niet vlieg, maar dat de pinguin van friday daar vliegt...
go debs
slapen wat is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met het slapen tegenwoordig?
Misschien iets minder...oppeppende middelen gebruiken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
slapen wat is dat?
viel serieus bijna in slaap tijdens therapy gister..
psych.. ja jij bent moe he.. uitgeput he..
ik: mjah.. nog al..duuuuuuuuuh!
scherpe opmerking van die psychquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
slapen wat is dat?
viel serieus bijna in slaap tijdens therapy gister..
psych.. ja jij bent moe he.. uitgeput he..
ik: mjah.. nog al..duuuuuuuuuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |