Eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef Enfermera het volgende:
Omg, Knox en Vivienne!![]()
![]()
Wat een geweldige kindjes! En die laatste van Shiloh is ook echtt
![]()
![]()
Soms zijn combi's van ontzettend knappe celebs echt heel fout en komt er iets heel raars uit, maar deze combi vind ik echt geweldig
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:Anthony en zn kiddo
![]()
Jammer van die gekke naam, Everly Bear was het toch?
Naja, het blijven lekkere mannen !
Kan er nog steeds niet bij dat hij hetero is... (al zegt dat niets natuurlijk) maar ik dacht ECHT dat hij homo was...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Ricky Martin en tweeling
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef Takkembah het volgende:
Dat is toch helemaal niet officieel bekend???
Die tweeling kwam toch ook via een surrogaat-moeder?
Dit kan toch nooit een tweeling zijn?? dat jongentje is veel ouder!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef kvd het volgende:
De tweeling van Melissa Etheridge, dochter Johnnie Rose en zoon Miller Steven
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef KRS het volgende:
[..]
Dit kan toch nooit een tweeling zijn?? dat jongentje is veel ouder!
Maar hij lijkt inderdaad wat groter/ouder.quote:In April 2006, Etheridge and Michaels announced that Michaels was pregnant with twins via an anonymous sperm donor. Michaels gave birth to a son, Miller Steven, and a daughter, Johnnie Rose, on October 17, 2006.
nee, de zoon van Kenney was 3 toen zijn vader werd vermoord, was net 1 jaar toen vader president werd...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:10 schreef J-net het volgende:
K blijf ook die foto van die jongste dochter van Obama met haar kushandje echt super vinden!
Is het voor het eerst dat er zulke jonge kinderen op het Witte Huis wonen trouwens? (komt opeens zomaar in me op)
Die zijn leuk zeg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef kvd het volgende:
De tweeling van Melissa Etheridge, dochter Johnnie Rose en zoon Miller Steven
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat zij een setje waren....quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef rena het volgende:
Kevin Bacon, dochter & vrouw
[ afbeelding ]
Wat sneu zeg, hoe komt zo'n klein ding nou aan een longontstekingquote:AMSTERDAM - Het zoontje van Wolter Kroes is vanwege een longontsteking in het ziekenhuis opgenomen.
Thomas Kroes, pas zeven maanden oud, krijgt momenteel antibiotica.
Wolter is van slag: ,,Dit is allemaal geen pretje voor de kleine. Hij ligt aan het infuus en krijgt af en toe extra zuurstof. Gelukkig is het niet levensbedreigend maar hij heeft het wel zwaar."
Wolter en zijn Tessa maken moeilijke tijden door. Tijdens de wintersport in december brak de zanger zijn been op zes plaatsen. Hij is nog aan het revalideren.
Je bedoeld vast Jamie-Lynn?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:34 schreef Alices het volgende:
Heeft er ook iemand foto's van het kindje van Jamie Lee Spears?
Ja dat bedoelde ik! Ach schattig, maar ben meer benieuwd naar de 'echte' vorm van het kindjequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Je bedoeld vast Jamie-Lynn?
Ja hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:04 schreef female81 het volgende:
Chantal Janzen met vriend & pasgeboren kind.
[ afbeelding ]
Waar is zij bekend van?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef alors het volgende:
Harlow![]()
[ afbeelding ]
wat een cuties!
Van Garcelle Beavais en Mike Nilon en dus
Oh! Van die stomme Jamie Foxx show, ik had haar nooit herkendquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0004731/
Maar ze is in Europa niet zo heel bekend.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik krijg van Harlowrammelende eierstokken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Nee man van NYPD Blue uiteraard. En dat is jaren uitgezonden in Nederland.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh! Van die stomme Jamie Foxx show, ik had haar nooit herkend
Me 2 (en niet alleen van Harlow haha)quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Zelfs dat handje op de schouder is hetzelfdequote:Op zondag 15 februari 2009 00:23 schreef bluejean het volgende:
De lang-en-breed-uit-de-luiers-kinderen van celebs:
[ afbeelding ]
Paul McCartney met mini-me.
ik kan er nog 1 vindenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef KRS het volgende:
Zoals ik ze op deze foto kan zien, vind ik het allebei net kopietjes van papa... Zijn er nog meer foto's?
Ruud vertelde op Qmusic dat hij naar 2 Johnny's is vernoemd, ze konden of wilden niet kiezen dus daarom 2x Johnny.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
t lijkt wel een chineesje
heet ie echt johnny johnny enz. ? ik dacht dat het een typefout was toen ik het ergens las
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat een "oud" "volwassen" koppie heeft dat kind zeg!
je vergeet te zeggen: zelfde kapselquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippen
[ afbeelding ]
Ja hij lijkt inderdaad op zijn moeder.. is ook voor het eerst dat ik zijn moeder zie....quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippen
[ afbeelding ]
Die peuter-skinniesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef kvd het volgende:
Shiloh, Angelina en Zahara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die oogjes!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:46 schreef Ireentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 van Shiloh. Omdat ze zo leuk en schattig is![]()
Ik hoop voor dat kind dat het gewoon een legging isquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef Takkembah het volgende:
Dat kind van Liz Hurley zou zo gecast kunnen worden voor een nieuwe remake van The Omen!!!Haha
Shiloh is zo schattig zeg!!! En die mini-skinny jeans
Ach gut, het arme kind...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier moest ik even hardop om lachen huilen lachen grinniken
[ afbeelding ]
Dat arme kind... ik hoop zo voor haar dat haar zusje er ook zo uit gaat zien en dat haar zusje niet de looks van haar moeder gaat krijgen want anders is het helemaal zielig!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat ziet Tom er daar pezig uit!
Oh god, t arme kindquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo'n engels achterstandswijk-koppiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef Tessio het volgende:
Ik vind die Cruz Beckham echt zo'n hooligankoppie hebben.
Nou ja, Harlow lelijk, dat nu ook weer niet, maar een schoonheid is het niet hoor, vind ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat dat kind van Adam Sandler gewoon aardig gaat opdrogen. Gevalletje lelijk eendje.
hopelijk.
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen toch zeggen dat Harlow lelijk is?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niet echt een schoonheid, maar gewoon zooo schattig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, Harlow lelijk, dat nu ook weer niet, maar een schoonheid is het niet hoor, vind ik.
Beau kijkt hier echt zo van "hmm, wat moet ik hier nou van denken?"; hij heeft zijn hand ook op zo'n typische manier tegen zijn wang.quote:
Ik vind haar er hier inderdaad heel leuk uitzien, lekker spontaan kind.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef Malahide het volgende:
Eindelijk eens een leuke foto van Katie Price & Peter André's Princess Tiaamii
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet lelijk hoor; het is best een mooi meisje. Ze is niet "aanwezig" à la de Suri Cruises, Shiloh Jolie-Pitts en Kingston Rossdales van deze wereld, maar ze heeft wel iets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen toch zeggen dat Harlow lelijk is?
Aaah lol dat dacht ik ook precies!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef alors het volgende:
Shiloh wordt later de nieuwe Doutzen Kroes
jupquote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Is die rechter gast die geadopteerde zoon van Tom en Nicole?
Connor Cruise, hij heeft wel wat weg van Bing....van GTST.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Is die rechter gast die geadopteerde zoon van Tom en Nicole?
quote:
Sorry, dat is Joel Madden.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:37 schreef Reese het volgende:
Kunnen er misschien namen bij de foto's geplaatst worden?Tom Cruise en Gwen Stefani herken ik nog wel, maar die meneer hierboven. Geen idee!
Baby Spice Emma Buntonquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:59 schreef Reese het volgende:
wie is de moeder?is dat die blonde Spice Girl?
Ze stoppen met hun auto pal voor de deur waar ze moeten zijn en lopen dan het laatste stukje er naar toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef tessie het volgende:
Hebben al die celebs geen kinderwagens? Vind het zo raar dat ze altijd hun kids dragen...
Getver, ze begint op haar vader te lijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:58 schreef Tessio het volgende:
Gwyneth Paltrow en Apple
[ link | afbeelding ]
Is die man de vader van die kinderen? Of de opa?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:59 schreef Tessio het volgende:
Tom Mahoney, Marcia Cross en de tweeling Eden en Savannah
[ link | afbeelding ]
De vader, maar volgens mij is hij met chemo bezig waardoor hij er dus een stuk ouder uitziet dan voorheen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef June. het volgende:
[..]
Is die man de vader van die kinderen? Of de opa?
Dus dat ene dochtertje heet dan Reece Reece?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef Tessio het volgende:
Gabrielle Reece (volleybalster en model) met Reece Viola en Brody Jo
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dus dat ene dochtertje heet dan Reece Reece?![]()
Zeker zo'n gevalletje alleen bekend in Amerika?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef Tessio het volgende:
Gabrielle Reece (volleybalster en model) met Reece Viola en Brody Jo
[ link | afbeelding ]
T lijkt alleen wel net een meisje nu...quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Senna Borsato, wat een schatje!
Is toch ook een meisje?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:16 schreef Mackenzie het volgende:
[..]
T lijkt alleen wel net een meisje nu...
Nee hoor, ze hebben 1 meisje dat Jada heet. En dit is duidelijk Jada nietquote:
Dan lijkt deze echt te erg op een meisje. Waarom knippen ze zijn haar nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben 1 meisje dat Jada heet. En dit is duidelijk Jada niet
Ja leuk, zo'n lekker vlot koppie met gelstekels zoals al die achterbuurtkinderenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dan lijkt deze echt te erg op een meisje. Waarom knippen ze zijn haar niet
Dat hoor je mij niet zeggen. Alleen dat het nu een meidenkapsel heeft 'imo'. Lang haar bij jongens/mannen kán mooi zijn, mits in een leuk model geknipt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja leuk, zo'n lekker vlot koppie met gelstekels zoals al die achterbuurtkinderen.
Bhahahaha, hij lijkt precies dat poppetje!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:53 schreef MissBliss het volgende:
Story Elfman was als baby al geniaal!
[ afbeelding ]
![]()
De zoon van Jenna Elfman uit Dharma and Greg en haar man Bodhi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Dandilion het volgende:
leuk topic! maar wie is story elfman?
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:52 schreef Reese het volgende:
[..]
Zuma heeft wel wat weg vanSasha
van BE.
quote:
Je weet wat ze zeggen hequote:
Ik denk dat wanneer hij ongeveer een jaar of 2 ouder is dat hij dan wel schattiger is.quote:
Ze had het kunnen weten toen ze die Jordan ging daten, dat de kinderen niet fraai zouden wordenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef J-net het volgende:
En Max van Christina is ook echt uberlelijk
Het is gewoon niet zo'n mooi kind, klinkt beter hoor. tsssss uberlelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef J-net het volgende:
En Max van Christina is ook echt uberlelijk
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat zeg je dat vriendelijk.
Ik vind het eerder een kale lelijke gremlin.
Sorry, God
Ja, heeft hij verwekt bij een Braziliaans model toen hij nog met Jerry Hall wasquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk jochie, die lucas.
ik wist niet dat mick zo'n jonge zoon had.
Ja hoor, was mij ook al opgevallen. Vooral het neusje hè? Vind het echt een guitig kereltje en absoluut niet lelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:02 schreef newyorkcity het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt zooo erg op z'n vader!
Vind niemand anders dat??
[ afbeelding ]
k vind het ook een leukerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja hoor, was mij ook al opgevallen. Vooral het neusje hè? Vind het echt een guitig kereltje en absoluut niet lelijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:09 schreef kloplop het volgende:
Melanie c en dochtertje Scarlet.
[ afbeelding ]
Tja, dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef rena het volgende:
Waarom moeten die plaatjes telkens klikbaar? Verkapte spam?
Wat een twee lekkere kerels, maar waarom heeft dat joch in hemelsnaam schuifspeldjes in zn haarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Anthony Kiedis en zijn Everly Bear.
Geen idee wie dat zijn maar wat een onwijs leuke jochies!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef MapleLeaf het volgende:
Jennifer Connelly met Paul Bettany en kids Kai en Stellan
Jennifer Connelly heeft o.a. in de film A Beautiful Mind gespeeld en inderdaad, haar oudste zoon komt uit een eerdere relatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zijn maar wat een onwijs leuke jochies!
Overigens lijkt die oudste me echt niet van die man maar goed...
De nagels van Gwen zijn wel gelakt maar dan nog klopt die vinger daar niet..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:09 schreef Dandilion het volgende:
wat is dat rare rode vlekje op zuma's knie ? :-S
Jawel hoor, ze heeft haar hand om zijn kuitje, alleen ze heeft de duim omhoog. Alleen de schaduw is een beetje raar, waardoor het onwerkelijk lijktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:25 schreef Jetje86 het volgende:
[..]
De nagels van Gwen zijn wel gelakt maar dan nog klopt die vinger daar niet..
Die man speelt toch Adam in Heroes?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Jennifer Connelly heeft o.a. in de film A Beautiful Mind gespeeld en inderdaad, haar oudste zoon komt uit een eerdere relatie.
Geen idee, maar volgens mij speelde hij welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Die man speelt toch Adam in Heroes?
Verder is Zuma wel kaal he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in The Beautiful Mind, misschien hebben ze elkaar daar leren kennen?
EDIT: Ja dus..bronquote:Paul Bettany (Londen, 27 mei 1971) is een Engels acteur. Hij werd het meest bekend voor zijn rollen in A Knight's Tale, A Beautiful Mind, Master and Commander: The Far Side of the World en The Da Vinci Code. Op de set van A Beautiful Mind leerde hij zijn vrouw kennen, actrice Jennifer Connelly.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |