Ach gut, het arme kind...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier moest ik even hardop om lachen huilen lachen grinniken
[ afbeelding ]
Dat arme kind... ik hoop zo voor haar dat haar zusje er ook zo uit gaat zien en dat haar zusje niet de looks van haar moeder gaat krijgen want anders is het helemaal zielig!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat ziet Tom er daar pezig uit!
Oh god, t arme kindquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo'n engels achterstandswijk-koppiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef Tessio het volgende:
Ik vind die Cruz Beckham echt zo'n hooligankoppie hebben.
Nou ja, Harlow lelijk, dat nu ook weer niet, maar een schoonheid is het niet hoor, vind ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat dat kind van Adam Sandler gewoon aardig gaat opdrogen. Gevalletje lelijk eendje.
hopelijk.
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen toch zeggen dat Harlow lelijk is?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niet echt een schoonheid, maar gewoon zooo schattig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, Harlow lelijk, dat nu ook weer niet, maar een schoonheid is het niet hoor, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |