Ruud vertelde op Qmusic dat hij naar 2 Johnny's is vernoemd, ze konden of wilden niet kiezen dus daarom 2x Johnny.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
t lijkt wel een chineesje
heet ie echt johnny johnny enz. ? ik dacht dat het een typefout was toen ik het ergens las
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat een "oud" "volwassen" koppie heeft dat kind zeg!
je vergeet te zeggen: zelfde kapselquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippen
[ afbeelding ]
Ja hij lijkt inderdaad op zijn moeder.. is ook voor het eerst dat ik zijn moeder zie....quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippen
[ afbeelding ]
Die peuter-skinniesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef kvd het volgende:
Shiloh, Angelina en Zahara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die oogjes!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:46 schreef Ireentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 van Shiloh. Omdat ze zo leuk en schattig is![]()
Ik hoop voor dat kind dat het gewoon een legging isquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef Takkembah het volgende:
Dat kind van Liz Hurley zou zo gecast kunnen worden voor een nieuwe remake van The Omen!!!Haha
Shiloh is zo schattig zeg!!! En die mini-skinny jeans
Ach gut, het arme kind...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier moest ik even hardop om lachen huilen lachen grinniken
[ afbeelding ]
Dat arme kind... ik hoop zo voor haar dat haar zusje er ook zo uit gaat zien en dat haar zusje niet de looks van haar moeder gaat krijgen want anders is het helemaal zielig!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat ziet Tom er daar pezig uit!
Oh god, t arme kindquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo'n engels achterstandswijk-koppiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef Tessio het volgende:
Ik vind die Cruz Beckham echt zo'n hooligankoppie hebben.
Nou ja, Harlow lelijk, dat nu ook weer niet, maar een schoonheid is het niet hoor, vind ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat dat kind van Adam Sandler gewoon aardig gaat opdrogen. Gevalletje lelijk eendje.
hopelijk.
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen toch zeggen dat Harlow lelijk is?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niet echt een schoonheid, maar gewoon zooo schattig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, Harlow lelijk, dat nu ook weer niet, maar een schoonheid is het niet hoor, vind ik.
Beau kijkt hier echt zo van "hmm, wat moet ik hier nou van denken?"; hij heeft zijn hand ook op zo'n typische manier tegen zijn wang.quote:
Ik vind haar er hier inderdaad heel leuk uitzien, lekker spontaan kind.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef Malahide het volgende:
Eindelijk eens een leuke foto van Katie Price & Peter André's Princess Tiaamii
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet lelijk hoor; het is best een mooi meisje. Ze is niet "aanwezig" ŕ la de Suri Cruises, Shiloh Jolie-Pitts en Kingston Rossdales van deze wereld, maar ze heeft wel iets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen toch zeggen dat Harlow lelijk is?
Aaah lol dat dacht ik ook precies!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef alors het volgende:
Shiloh wordt later de nieuwe Doutzen Kroes
jupquote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Is die rechter gast die geadopteerde zoon van Tom en Nicole?
Connor Cruise, hij heeft wel wat weg van Bing....van GTST.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Is die rechter gast die geadopteerde zoon van Tom en Nicole?
quote:
Sorry, dat is Joel Madden.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:37 schreef Reese het volgende:
Kunnen er misschien namen bij de foto's geplaatst worden?Tom Cruise en Gwen Stefani herken ik nog wel, maar die meneer hierboven. Geen idee!
Baby Spice Emma Buntonquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:59 schreef Reese het volgende:
wie is de moeder?is dat die blonde Spice Girl?
Ze stoppen met hun auto pal voor de deur waar ze moeten zijn en lopen dan het laatste stukje er naar toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef tessie het volgende:
Hebben al die celebs geen kinderwagens? Vind het zo raar dat ze altijd hun kids dragen...
Getver, ze begint op haar vader te lijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:58 schreef Tessio het volgende:
Gwyneth Paltrow en Apple
[ link | afbeelding ]
Is die man de vader van die kinderen? Of de opa?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:59 schreef Tessio het volgende:
Tom Mahoney, Marcia Cross en de tweeling Eden en Savannah
[ link | afbeelding ]
De vader, maar volgens mij is hij met chemo bezig waardoor hij er dus een stuk ouder uitziet dan voorheen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:40 schreef June. het volgende:
[..]
Is die man de vader van die kinderen? Of de opa?
Dus dat ene dochtertje heet dan Reece Reece?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef Tessio het volgende:
Gabrielle Reece (volleybalster en model) met Reece Viola en Brody Jo
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dus dat ene dochtertje heet dan Reece Reece?![]()
Zeker zo'n gevalletje alleen bekend in Amerika?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:09 schreef Tessio het volgende:
Gabrielle Reece (volleybalster en model) met Reece Viola en Brody Jo
[ link | afbeelding ]
T lijkt alleen wel net een meisje nu...quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Senna Borsato, wat een schatje!
Is toch ook een meisje?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:16 schreef Mackenzie het volgende:
[..]
T lijkt alleen wel net een meisje nu...
Nee hoor, ze hebben 1 meisje dat Jada heet. En dit is duidelijk Jada nietquote:
Dan lijkt deze echt te erg op een meisje. Waarom knippen ze zijn haar nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben 1 meisje dat Jada heet. En dit is duidelijk Jada niet
Ja leuk, zo'n lekker vlot koppie met gelstekels zoals al die achterbuurtkinderenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dan lijkt deze echt te erg op een meisje. Waarom knippen ze zijn haar niet
Dat hoor je mij niet zeggen. Alleen dat het nu een meidenkapsel heeft 'imo'. Lang haar bij jongens/mannen kán mooi zijn, mits in een leuk model geknipt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja leuk, zo'n lekker vlot koppie met gelstekels zoals al die achterbuurtkinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |