Beau kijkt hier echt zo van "hmm, wat moet ik hier nou van denken?"; hij heeft zijn hand ook op zo'n typische manier tegen zijn wang.quote:
Ik vind haar er hier inderdaad heel leuk uitzien, lekker spontaan kind.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef Malahide het volgende:
Eindelijk eens een leuke foto van Katie Price & Peter André's Princess Tiaamii
[ afbeelding ]
Ik vind haar niet lelijk hoor; het is best een mooi meisje. Ze is niet "aanwezig" à la de Suri Cruises, Shiloh Jolie-Pitts en Kingston Rossdales van deze wereld, maar ze heeft wel iets.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kunnen mensen toch zeggen dat Harlow lelijk is?
Aaah lol dat dacht ik ook precies!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:15 schreef alors het volgende:
Shiloh wordt later de nieuwe Doutzen Kroes
jupquote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Is die rechter gast die geadopteerde zoon van Tom en Nicole?
Connor Cruise, hij heeft wel wat weg van Bing....van GTST.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Is die rechter gast die geadopteerde zoon van Tom en Nicole?
quote:
Sorry, dat is Joel Madden.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:37 schreef Reese het volgende:
Kunnen er misschien namen bij de foto's geplaatst worden?Tom Cruise en Gwen Stefani herken ik nog wel, maar die meneer hierboven. Geen idee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |