Eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef Enfermera het volgende:
Omg, Knox en Vivienne!![]()
![]()
Wat een geweldige kindjes! En die laatste van Shiloh is ook echtt
![]()
![]()
Soms zijn combi's van ontzettend knappe celebs echt heel fout en komt er iets heel raars uit, maar deze combi vind ik echt geweldig
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:Anthony en zn kiddo
![]()
Jammer van die gekke naam, Everly Bear was het toch?
Naja, het blijven lekkere mannen !
Kan er nog steeds niet bij dat hij hetero is... (al zegt dat niets natuurlijk) maar ik dacht ECHT dat hij homo was...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Ricky Martin en tweeling
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef Takkembah het volgende:
Dat is toch helemaal niet officieel bekend???
Die tweeling kwam toch ook via een surrogaat-moeder?
Dit kan toch nooit een tweeling zijn?? dat jongentje is veel ouder!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef kvd het volgende:
De tweeling van Melissa Etheridge, dochter Johnnie Rose en zoon Miller Steven
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef KRS het volgende:
[..]
Dit kan toch nooit een tweeling zijn?? dat jongentje is veel ouder!
Maar hij lijkt inderdaad wat groter/ouder.quote:In April 2006, Etheridge and Michaels announced that Michaels was pregnant with twins via an anonymous sperm donor. Michaels gave birth to a son, Miller Steven, and a daughter, Johnnie Rose, on October 17, 2006.
nee, de zoon van Kenney was 3 toen zijn vader werd vermoord, was net 1 jaar toen vader president werd...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:10 schreef J-net het volgende:
K blijf ook die foto van die jongste dochter van Obama met haar kushandje echt super vinden!
Is het voor het eerst dat er zulke jonge kinderen op het Witte Huis wonen trouwens? (komt opeens zomaar in me op)
Die zijn leuk zeg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef kvd het volgende:
De tweeling van Melissa Etheridge, dochter Johnnie Rose en zoon Miller Steven
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat zij een setje waren....quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef rena het volgende:
Kevin Bacon, dochter & vrouw
[ afbeelding ]
Wat sneu zeg, hoe komt zo'n klein ding nou aan een longontstekingquote:AMSTERDAM - Het zoontje van Wolter Kroes is vanwege een longontsteking in het ziekenhuis opgenomen.
Thomas Kroes, pas zeven maanden oud, krijgt momenteel antibiotica.
Wolter is van slag: ,,Dit is allemaal geen pretje voor de kleine. Hij ligt aan het infuus en krijgt af en toe extra zuurstof. Gelukkig is het niet levensbedreigend maar hij heeft het wel zwaar."
Wolter en zijn Tessa maken moeilijke tijden door. Tijdens de wintersport in december brak de zanger zijn been op zes plaatsen. Hij is nog aan het revalideren.
Je bedoeld vast Jamie-Lynn?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:34 schreef Alices het volgende:
Heeft er ook iemand foto's van het kindje van Jamie Lee Spears?
Ja dat bedoelde ik! Ach schattig, maar ben meer benieuwd naar de 'echte' vorm van het kindjequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Je bedoeld vast Jamie-Lynn?
Ja hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:04 schreef female81 het volgende:
Chantal Janzen met vriend & pasgeboren kind.
[ afbeelding ]
Waar is zij bekend van?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef alors het volgende:
Harlow![]()
[ afbeelding ]
wat een cuties!
Van Garcelle Beavais en Mike Nilon en dus
Oh! Van die stomme Jamie Foxx show, ik had haar nooit herkendquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0004731/
Maar ze is in Europa niet zo heel bekend.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik krijg van Harlowrammelende eierstokken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Nee man van NYPD Blue uiteraard. En dat is jaren uitgezonden in Nederland.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh! Van die stomme Jamie Foxx show, ik had haar nooit herkend
Me 2 (en niet alleen van Harlow haha)quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Zelfs dat handje op de schouder is hetzelfdequote:Op zondag 15 februari 2009 00:23 schreef bluejean het volgende:
De lang-en-breed-uit-de-luiers-kinderen van celebs:
[ afbeelding ]
Paul McCartney met mini-me.
ik kan er nog 1 vindenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef KRS het volgende:
Zoals ik ze op deze foto kan zien, vind ik het allebei net kopietjes van papa... Zijn er nog meer foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |