Ruud vertelde op Qmusic dat hij naar 2 Johnny's is vernoemd, ze konden of wilden niet kiezen dus daarom 2x Johnny.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef lady-wrb het volgende:
t lijkt wel een chineesje
heet ie echt johnny johnny enz. ? ik dacht dat het een typefout was toen ik het ergens las
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat een "oud" "volwassen" koppie heeft dat kind zeg!
je vergeet te zeggen: zelfde kapselquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippen
[ afbeelding ]
Ja hij lijkt inderdaad op zijn moeder.. is ook voor het eerst dat ik zijn moeder zie....quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje op zijn moeder lijken, zelfde neus, zelfde lippen
[ afbeelding ]
Die peuter-skinniesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef kvd het volgende:
Shiloh, Angelina en Zahara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die oogjes!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:46 schreef Ireentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 1 van Shiloh. Omdat ze zo leuk en schattig is![]()
Ik hoop voor dat kind dat het gewoon een legging isquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef Takkembah het volgende:
Dat kind van Liz Hurley zou zo gecast kunnen worden voor een nieuwe remake van The Omen!!!Haha
Shiloh is zo schattig zeg!!! En die mini-skinny jeans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |