Nee hoor. Ik zou niet durven.quote:
Ach D, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenbquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:58 schreef dawg het volgende:
Zo slecht gaat typen je niet af, Ludo. Dus het zal wel meevallen.
Je wordt er zo gezellig van dat ik haast baal dat ik geen bier lust.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach D, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenb
Dat is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb gisteren trouwens iets tofs mee gemaakt.
Ik was bij mijn beste vriend die ik al 20 jaar ken en hij is voor de 2e keer vader geworden.
Dus ik zei toen ik weg ging:"Moet ik de volgende keer ook even bellen voor ik langs kom?"
Hij:"Nee, jij niet. Jij bent altijd welkom."
Dat deed me echt wat. Bij de meeste stelletjes voel ik me vaak volledig overbodig, maar dit was weer een bewijs dat echte vrienden nog bestaan.
Oh, was jij dat laatst, die geen bier/Bavaria meer had?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach D d, nu heb iig een paar biertjes achter mn kiezen... das beter dan wel willen en niets in huis hebbenb
Shhht! Niet verder vertellen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, was jij dat laatst, die geen bier/Bavaria meer had?
Heul goedquote:
nn Technoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:04 schreef Techno het volgende:
Anyway, welterusten allemaal! Zie jullie morgen wel weer.
Als je vrij bent valt het wel mee ja. En je hebt gedronken, dan is je perceptie van tijd niet helemaal meer optimaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heul goed
't Is trouwens ook niet eens zo héél laat... Ik heb echt het gevoel of ik aan het nachtbraken ben maar dat valt dus best wel mee
^^ Precies.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je vrij bent valt het wel mee ja. En je hebt gedronken, dan is je perceptie van tijd niet helemaal meer optimaal.
Och, het valt best mee. Je hebt geen bekentenissen of wanhopige liefdesverklaringen afgelegd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Precies.
Ik begin nu trouwens ook net nuchter genoeg te worden om door te hebben wat ik in het vorige topic allemaal heb gezegd... Ik word er niet blij van
Ben nu alweer wat anders aan het luisteren.quote:
Heej, ik heb nog tijd! laten we geen voorbarige conclusies trekkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, het valt best mee. Je hebt geen bekentenissen of wanhopige liefdesverklaringen afgelegd.
Je bent nu al nuchterder, dus ik ga er niet vanuit dat het nu nog gebeurd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heej, ik heb nog tijd! laten we geen voorbarige conclusies trekken
Verschrikkelijk nummer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:18 schreef Ludootje het volgende:
Ik meen trouwens dat dawg hem laats ook al gepost had, maar ik wil ook even
4
3
2
1
Ik hou nie zo van dat soort muziekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummer.
Dit vind ik dan toch beter.
Of deze!quote:
Echt een super baslijn, dat nummerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of deze!
Dit is en blijft een van de beste platen uit die tijd:
Wel een supergave versie van het nummer iddquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:32 schreef Kluts het volgende:
Ik vind deze variant ook gaaf.
Ook al hou ik totaal niet van MM.
Ja toch? Soms kom je gewoon van die nummers tegen die tegen verwachting in tof zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel een supergave versie van het nummer idd
Dat is btw ook wel relaxtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja toch? Soms kom je gewoon van die nummers tegen die tegen verwachting in tof zijn.
Bloc Party is idd wel tof ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is btw ook wel relaxt
Maten van me hebben het ook altijd over Bloc Party, is nog best wel chill
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bloc Party is idd wel tof ja.
Dit ook!
Ik ben nou weer aardig nuchterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Verkapt naamtpoci, blij dat ik op dit topci geklikt heb
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Verkapt naamtpoci, blij dat ik op dit topci geklikt heb
The Prodigy is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Heerlijke plaat
Mag ik dan ook een gave plaat erin gooien?
Nou wil ik even de foutste plaat posten:quote:
Daarom wil ik het juist weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij wat het meer een Diss tegen mij
Ik ben best werkloos, dat scheelt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent trouwens best een nachtbraker zo te zien
Ik heb volgende week pas weer les, en dan nog maar 2 uur in de week(!). Ik heb echt duidelijk een ritme nodig in mijn levenquote:
Moet eigenlijk gaan slapen..quote:
Ik vergeef je, mijn zoonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Moet eigenlijk gaan slapen..![]()
En twas best een beetje lief bedoeld hoor ludo.
quote:
Welke opleiding doe je dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb nu geen les meer, maar volgende week begint mijn stage, dan komt er wel weer structuur en ritme, hoop ik.
Het erge is dat als ik om 3 uur ga slapen, ik gewoon weer om 9 uur wakker ben. Heb dus wel een redelijk ritme, maar ik wil gewoon heel graag weer aan het werk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb volgende week pas weer les, en dan nog maar 2 uur in de week(!). Ik heb echt duidelijk een ritme nodig in mijn leven
Ik zoek een aai over de bol smilie, maar kan er geen vinden hier op.. ah gevondenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat als ik om 3 uur ga slapen, ik gewoon weer om 9 uur wakker ben. Heb dus wel een redelijk ritme, maar ik wil gewoon heel graag weer aan het werk.
Ach, ik doe Digitale Communicatie. Ook veel multimedia meuk. Zit wel toekomst ik als je jezelf goed weet te verkopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kuch kuch.. mbo niv4 ict multimedia afstudeerdinges
Kijk, als ik om 3 uur ga slapen wordt ik pas om 14:00 wakker... Doe mij dat ritme van jouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat als ik om 3 uur ga slapen, ik gewoon weer om 9 uur wakker ben. Heb dus wel een redelijk ritme, maar ik wil gewoon heel graag weer aan het werk.
Die van mij kunnen gewoon niet openquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:06 schreef Kluts het volgende:
Waarom maken ze die godvergeten klapraampjes boven deuren altijd zo hoog! Ik moet echt allemaal acrobatische toeren uithalen om dat kreng op een kiertje te zetten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die van mij kunnen gewoon niet open.
Nja, ik ga hbo doen, en een andere richting op.. maar wie weet waar ik terecht kom.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik doe Digitale Communicatie. Ook veel multimedia meuk. Zit wel toekomst ik als je jezelf goed weet te verkopen
[..]
Kijk, als ik om 3 uur ga slapen wordt ik pas om 14:00 wakker... Doe mij dat ritme van jou
T!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tegan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed. Ben weer redelijk nuchter nuquote:
Slaap zequote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:12 schreef Trigalti het volgende:
Nja trusten alvast allemaal, kga maar gewoon liggen.
Ik heb tijden gehad dat ik tot 4 uur in de stad was, en gewoon om half 9 weer fris en fruitig op werk zat, maar dat is helaas niet meer zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kijk, als ik om 3 uur ga slapen wordt ik pas om 14:00 wakker... Doe mij dat ritme van jou
Het valt reuze meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed. Ben weer redelijk nuchter nu. Ik wil nog steeds niet de laatste pagina's van het vorige topic teruglezen... Maar goed, we hebben allemaal zo onze zwakke momenten
Dank jequote:
Misschien helpt t als je er niet steeds over begint, want dan weten mensen dat ze terug moeten lezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb net even gegluurd. Ik zit stevig te twijfelen of ik ze niet allemaal moet gaan editen
Van de andere kant, mensen lezen niet vaak al gesloten topics terug
Jewel, ik weet niet hoe het met Kluts zit, maar ik ben nog steeds wel in een redelijke ouwehoer-bui door de drank. Doe gezellig mee!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:14 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik heb ook wel zin in een drankje nu. Maar ik ga nog ff twijfelen of ik zin heb om op te staan.
Bij twijfel: Doen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:14 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik heb ook wel zin in een drankje nu. Maar ik ga nog ff twijfelen of ik zin heb om op te staan.
Ik zit net aan een vers jointje, dus i will be around for a while.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jewel, ik weet niet hoe het met Kluts zit, maar ik ben nog steeds wel in een redelijke ouwehoer-bui door de drank. Doe gezellig mee!
Juist, en daarom mag je nu ook wel wat andere beschamende dingen vertellen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb net even gegluurd. Ik zit stevig te twijfelen of ik ze niet allemaal moet gaan editen
Van de andere kant, mensen lezen niet vaak al gesloten topics terug
Tja, weet je heel zeker dat hij niet meer wil? Zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw denkt "we zijn vrienden" terwijl de man in kwestie daar heel andere gevoelens bij heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:19 schreef Kluts het volgende:
Zo irritant trouwens. Mijn beste vriend die ik al 12 jaar ken, dat zal nooit meer dan vrienden worden. Er is zelfs nooit sprake van zoiets geweest. Maar overal waar ik met hem kom, denkt iedereen dat we een stel zijn.
Alsof mannen en vrouwen niet gewoon vrienden kunnen zijn?
Ik heb (te) vaak in mijn omgeving gezien dat een man en een vrouw zogenaamd vrienden zijn, waarbij altijd weer bleek dat de man in kwestie stiekem toch over zijn oren op de vrouw verliefd was... Toch frappant lijkt me...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:25 schreef Tegan het volgende:
Dat vind ik ook zo raar. Want ik kan meestal gewoon beter opschieten met mannen!
Dat weet ik 1000% zeker. Hij maakt nooit een move richting mij, ik nooit tegen hem, sterker nog ,we vertellen elkaar hoe we anderen door het matras trekken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja, weet je heel zeker dat hij niet meer wil? Zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw denkt "we zijn vrienden" terwijl de man in kwestie daar heel andere gevoelens bij heeft(weet ik uit ervaring...)
Ja. Zeg hem dat je niet geinteresseerd bent en vraag hem je niet lastig te vallen. Wel op een nette manier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:27 schreef Kluts het volgende:
Oke. Mijn allereerste vriendje ooit vond mij terug op hyves. Poosje gemsnd, maar ik vond hem wat stalkerig. Ik heb m dus geblokt, toen is hij bij een vriendin van mij om mijn nummer gaan zeuren. Van mijn hyves afgeflikkerd, en ik dacht: dat is klaar nu.
Hij stuurt me nu voor de 4e keer via hyves een mailtje met de vraag waarom ik het contact met hem verbroken heb en dat hij zich afvraagt wat er is.
Zal ik reageren of niet?
Ik denk het ook ja. Het is ook gewoon een rare gast, hij heeft gewoon een vriendin, gaat zelfs trouwen, maar hij probeert altijd af te spreken terwijl ik hem al jaren niet meer gezien heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:29 schreef Tegan het volgende:
Alleen doen als je contact met hem wil. Lijkt mij dat hij wat meer van jou wil dan jij van hem, ik zou zelf alle contact van maar afbreken. Maar wel eerst ff zeggen dat je het niet wil, want anders weet hij niet van ophouden, denk ik.
Het komt inderdaad wel voor dat het zo werkt hoor! Heb ik ook met een goeie vriendin van mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik 1000% zeker. Hij maakt nooit een move richting mij, ik nooit tegen hem, sterker nog ,we vertellen elkaar hoe we anderen door het matras trekken.Ik ken 'm al mijn halve leven, hij was het vriendje van mijn beste vriendin eerst, en we hebben het er ook wel eens over gehad dat het apart is dat wij al zolang op zo'n manier met elkaar optrekken. Maar we zijn het er over eens dat we niet op een niet vriendschappelijke manier naar elkaar kijken.
Ik bedoel, ik lig met die gozer rustig in een bed te slapen en ik weet zeker dat hij me met geen vinger aanraakt.
Had nog wel iets vriendelijker gekund, maar wel duidelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:33 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een mailtje geflanst:
Hoi!
Ik dacht, laat ik toch maar even reageren.
Het zit als volgt. Ik vond dat je een beetje, eh... stalkerig overkwam op den duur. Dat klinkt zwaarder dan dat het is, maar zo kwam het over. Toen ik hoorde dat je aan een vriendin van mij mijn nummer had gevraagd, was ik wel even pissed off. Ik hou daar gewoon niet van, en dat weten mijn vrienden ook,daarom kreeg je mijn nummer niet.
Daarbij komt dat ik het behoorlijk maf vindt hoe jij je tegenover mij opstelt terwijl je een vriendin hebt en zelfs gaat trouwen. Ik vind dat gewoon niet kunnen eigenlijk en gewoon vreemd.
Dit lijkt me wel duidelijk, dacht ik zo.
Dit was al de vriendelijk-modus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had nog wel iets vriendelijker gekund, maar wel duidelijk
Hij zal er sowieso niet zo blij mee zijn, of ze nou vriendelijker is of gewoon dit. Ik vond het trouwens niet bijzonder onvriendelijk hoor, meer gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had nog wel iets vriendelijker gekund, maar wel duidelijk
Ja toch. Ik maak er niet meer woorden aan vuil dan nodig is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij zal er sowieso niet zo blij mee zijn, of ze nou vriendelijker is of gewoon dit. Ik vond het trouwens niet bijzonder onvriendelijk hoor, meer gewoon duidelijk.
Precies, als je extreem aardig gaat doen dan denkt hij toch dat er nog iets te halen valt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij zal er sowieso niet zo blij mee zijn, of ze nou vriendelijker is of gewoon dit. Ik vond het trouwens niet bijzonder onvriendelijk hoor, meer gewoon duidelijk.
Sporten, stappen, school/werk. Hoewel ik persoonlijk van die laatste geen groot fan ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:37 schreef Tegan het volgende:
Hoe maak je eigenlijk snel nieuwe vrienden? Nieuwe hobby's nemen en op nieuwe plekken komen?
En dat wil ik nou juist voorkomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies, als je extreem aardig gaat doen dan denkt hij toch dat er nog iets te halen valt.
Hm, hij is pas 6 minuten weg. Dus we wachten nog wel ff rustig afquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:40 schreef Kluts het volgende:
Wat is Ludootje stil. Hopelijk hangt hij niet schuimbekkend in zijn bureaustoel voor de pc.
Ik moest even naar de WC, als het mevrouw bekoortquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:40 schreef Kluts het volgende:
Wat is Ludootje stil. Hopelijk hangt hij niet schuimbekkend in zijn bureaustoel voor de pc.
Ik probeerde er iets spectaculairs van te maken.quote:
Moet je wel even zo'n ketting om je nek doen. Net als op de kleuterschool vroeger, als je naar de wc moest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moest even naar de WC, als het mevrouw bekoort
Ja, wij moesten dan een kralenketting omdoen ofzo. Of zo'n bordje omdraaien wat in de klas hing. Weet eigenlijk bij god niet waarom.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry Miss T. Ik zal de volgende keer gehoorzaam zijn, hoor!
En dan roepen: Juuuuuuf! Ik ben klaaaahaaaaar!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wij moesten dan een kralenketting omdoen ofzo. Of zo'n bordje omdraaien wat in de klas hing. Weet eigenlijk bij god niet waarom.
Waaruit kunnen we kiezen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:46 schreef Kluts het volgende:
Maarre, Miss T en Ludootje. Hoe single zijn jullie op dit moment?
Nou ehhh, zeg maar zonder relatie op dit momentquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:46 schreef Kluts het volgende:
Maarre, Miss T en Ludootje. Hoe single zijn jullie op dit moment?
Geen idee. Maar het had gekund dat je iemand op het oog had, of dat je een scharrel hebt of weet ik wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou ehhh, zeg maar zonder relatie op dit moment
Hoe veel gradaties van single zijn er dan volgens jou?
Ik ben ook 1000% single en dat bevalt me eigenlijk zo goed dat ik daar voorlopig totaal geen verandering in gepland heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:49 schreef Tegan het volgende:
Ik ben echt 1000% single, afgezien van het feit dat ik 1) niet echt op zoek ben en 2) nog regelmatig afspreek met you-know-who. Maar met niemand aan het daten, ook geen potentieel gezien de afgelopen tijd.
Ik weet echt de meest idiote dingen uit mijn jeugd nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:47 schreef Tegan het volgende:
Ik herinner me echt bijna niets meer van die regeltjes op de basisschool.
Nee. Ik heb het daten voorlopig in de ban gedaan. Ik wil best een keer wat leuks gaan doen met iemand, maar een date insinueert dan dat er iets relationeels op zou kunnen volgen. En dat ben ik voorlopig echt niet van plan. Vind het eigenlijk wel even lekker zo.quote:
Ach ik houd mijn opties wel open, op de manier van, mocht ik echt een superleuke meid tegenkomen etc...Maar het is niet dat ik nou mezelf zo slecht zit te trekken of zo omdat ik geen relatie heb. Ik heb sowieso nooit een heel serieuze relatie gehad, dus ik heb niet het idee dat ik een gat in mijn leven moet opvullen of zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het had gekund dat je iemand op het oog had, of dat je een scharrel hebt of weet ik wat.
Herkenbaar. Ik heb daar ook totaal geen behoefte aan. Maar leuke dingen doen met vrienden des te meer behoefte aan. Heb geen zin in verwachtingen van de ander ofzo met daten. Ben zo tevreden over mijn liefdesleven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het daten voorlopig in de ban gedaan. Ik wil best een keer wat leuks gaan doen met iemand, maar een date insinueert dan dat er iets relationeels op zou kunnen volgen. En dat ben ik voorlopig echt niet van plan. Vind het eigenlijk wel even lekker zo.
Als ik de liefde van mijn leven nu tegenkom, dan ben ik niet zo dat ik dan zeg:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach ik houd mijn opties wel open, op de manier van, mocht ik echt een superleuke meid tegenkomen etc...Maar het is niet dat ik nou mezelf zo slecht zit te trekken of zo omdat ik geen relatie heb. Ik heb sowieso nooit een heel serieuze relatie gehad, dus ik heb niet het idee dat ik een gat in mijn leven moet opvullen of zo.
Maar je weet maar nooit wat er op je pad komt, dus ik sta open voor alles wat ik tegen kom
Edit verduidelijking
Dank je!quote:
Ik hoef niet persé verliefd op iemand te zijn om sex met diegene te hebben. Het kan ook een combinatie van aantrekkingskracht, geilheid en het juiste moment zijn. Dat je wel een bepaalde klik hebt met iemand, maar dat hoeft niet persé te betekenen dat ik dan verliefd ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:59 schreef Ludootje het volgende:
Laat ik er eens een stelling in gooien dan:
Als je seks hebt met iemand, hoort daar een bepaald gevoel van verbondenheid bij te zitten. Seks zonder gevoel haalt het daar niet bij.
Ok, maar je hebt dus wel een bepaalde klik met die persoon. Oftewel er komt een stuk(je) gevoel bij kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoef niet persé verliefd op iemand te zijn om sex met diegene te hebben. Het kan ook een combinatie van aantrekkingskracht, geilheid en het juiste moment zijn. Dat je wel een bepaalde klik hebt met iemand, maar dat hoeft niet persé te betekenen dat ik dan verliefd ben.
Als ik iemand leuk vind, dan voel ik me aangetrokken tot diegene en kan ik het gewoon leuk met iemand vinden. Als ik verliefd ben is hij degene aan wie ik de hele dag denk, waar ik onzeker van wordt af en toe omdat ik een goeie indruk wil maken, waar ik graag bij wil zijn en niet eens alleen aan sex denk, maar gewoon aan intimiteit in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:05 schreef Tegan het volgende:
Wat is dan de grens tussen wel leuk vinden en verliefd zijn? Ik kan best zoenen met zomaar iemand, maar seks moet ik echt gevoelens voor hebben.
Ja. Ook al zijn dat geen verliefde gevoelens persé. Ik vind wel dat je open naar elkaar moet zijn in je gevoel voor de ander. Anders krijg je vervelende situaties waar niemand blij van wordt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, maar je hebt dus wel een bepaalde klik met die persoon. Oftewel er komt een stuk(je) gevoel bij kijken.
^^ Dat voorkomt inderdaad teleurstellingenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ook al zijn dat geen verliefde gevoelens persé. Ik vind wel dat je open naar elkaar moet zijn in je gevoel voor de ander. Anders krijg je vervelende situaties waar niemand blij van wordt.
Dat die grens hard omlaag gaat, zou zeggen dat je er later spijt van hebt. De mensen met wie ik sex heb gehad, van geen enkele heb ik spijt. Of dat nou om een ex of om een scharrel of one-nightstand gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:09 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik heb ook wel eens zo'n avond dat ik gewoon zin heb in seks en dan gaat die grens ook hard omlaag..
Maar over het algemeen toch liever met iemand waarmee je een klik hebt
Dat heeft iedereen wel eens verkeerd aangepakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat voorkomt inderdaad teleurstellingen
Al moet ik zeggen dat ikzelf ook wel eens niet helemaal eerlijk ben geweest
Ach, ik heb in ieder geval geleerd dat ik de volgende keer gewoon duidelijk moet zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel eens verkeerd aangepakt.
nn Klutsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:15 schreef Kluts het volgende:
Maar lieverds, ik ga slapen. Welterusten.
Dat dus. En al is het wel een casual iemand, dan toch wel een persoon waar ik al de hele avond een leuke klik mee heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:15 schreef Tegan het volgende:
Als ik een keer echt gewoon alleen seks wil dan zou ik dat nog niet met een casual iemand kunnen/willen.
Ik kan me dat niet voorstellen, omdat ik dat nog nooit heb gedaan. Dus ik zeg toch neequote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
nn Kluts
[..]
Dat dus. En al is het wel een casual iemand, dan toch wel een persoon waar ik al de hele avond een leuke klik mee heb.
Het is bij mij wel eens voorgekomen. Maar dat was op vakantie dus ik weet niet of dat teltquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen, omdat ik dat nog nooit heb gedaan. Dus ik zeg toch nee.
Precies!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:23 schreef Tegan het volgende:
Ach, het maakt ook verder niet uit. Je kan toch doen wat je zelf wil.
Mwah, ik ben wel eens vrouwen tegengekomen waar ik dat dus na een avond mee had.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:31 schreef Tegan het volgende:
Probleem is dus dat dat best een tijd duurt voordat dat zo ontwikkeld is.
Precies, soms heb je die klik meteen al.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:43 schreef Tegan het volgende:
Dat wachten hoeft van mij niet echt als het al goed voelt, maar dat heb ik dus nooit snel.
Nee, ik merkte dat we niet zo snel meer reageerden, dus ik dacht dat je moe was...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik pas over een half uurtje of zo, ben nog niet moe. Maar als jij wilt slapen, welterusten!
Vooral als je bijvoorbeeld al de hele avond gezellig zit te praten, en ondertussen beide weten wat er later gaat gebeuren maar er niets over zeggen en gewoon het moment afwachten dat het er van komtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:49 schreef Tegan het volgende:
. Maar het moet niet te lang duren, ander dan is het idd alleen een teleurstelling. Maar als het eenmaal zover is dan blijft het teasen een goed iets
.
Sorry, ik probeer ook nog wat leven in andere topics te brengenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik merkte dat we niet zo snel meer reageerden, dus ik dacht dat je moe was...
't Is ook maar bar rustig hier verderquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer ook nog wat leven in andere topics te brengen
Precies... En toch al bijna 200 posts verder geluld met 3 manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:05 schreef Tegan het volgende:
Ach, het is niet zo erg als dat vorige topic.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:13 schreef Tegan het volgende:
.
Ik denk dat ik nu wel echt ga slapen. Trusten.
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:14 schreef Tegan het volgende:
En dat herinnert me dat ik die foto nog moet verwijderen.
Lijk je nog steeds zo op die foto waar je 4 of zo bent dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:17 schreef Tegan het volgende:
Ik houd niet zo van foto's van mij die rondslingeren, waar ik herkenbaar ben.
^^ Op die manierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:20 schreef Tegan het volgende:
Nou, niet echt. Maar mensen die mij kennen kennen de foto ook wel.
Lekke band?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
fietsen fixen op de vroege ochtend is nooit grappig ;'(
Wat doe je er mee dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn band gaat echt zooooo vaak kapot dat het absurd is
Geen idee. Misschien loopt er ergens iets aan tegen je band.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Kijk als ik er bewust gekke dingen mee deed was het niet meer absurd maar logisch toch?
M.a.w. ik doe niets vreemds alleen fietsen
Er kan ook iets in je velg zitten. Waardoor je band lek gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik dat zou weten had ik het toch wel gefixt ipv denken jeetje wat vreemd er loopt iets tegen mn band waardoor ie kapot gaat en hij is ook nog eens vaak kapot
Ik ben misschien wel blond maar niet helemaal achtelijk
Dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er kan ook iets in je velg zitten. Waardoor je band lek gaat.
Geen idee. Maar ik ben wel benieuwd.quote:
Kan je zelf geen bandenplakken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
Dat snap ik lieve mensen
Maar als ik dat wist was het probleem opgelost lijkt me
Met andere woorden ik heb geen flauw idee of er iets in mn velg vreemd zit
Ik gok van niet omdat ik hem telkens naar de fietsenmaker breng om hem te fixen
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan je zelf geen bandenplakken?
Maar is dat dan niet heel duur?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
Natuurlijk wel en ik heb ook heel braaf een bandenplak setje
Maar nog geen fietspomp
En de laatste tijd ging het dan zo: he poep mn band is weer lek ik moet een fietspomp kopen
Bah daar heb ik echt geeeeen tijd voor
Vriendje breng jij mn fiets even naar de fietsenmaker?(kijk dat is managen! Scheelt mij allemaal tijd en zo)
wekelijks je fiets kwijt zijn of eenmalig goed werk afleveren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
(kijk dat is managen! Scheelt mij allemaal tijd en zo)
succes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga naar een sollicitatatiegesprek toe. Tot later
Veel succes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
Moet je denk ik teruglezenquote:
Ludootjequote:
Succes Tijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik las het, hij was er goed aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ludootje
RZ heeft een mooie verwijzing gemaakt op page 1
Bengeltjelief!quote:
Maar de grondlegging is hetzelfde voor een andere leeftijd:quote:Boven de veertig en single, wat nu?
Was jij ook aan de drank gisteren?quote:
Hoe is het vandaag?quote:
Ik zit, met corset dat wel.quote:
Beperkt opzienbarend, dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef MNR het volgende:
LOL!! Ik blader net door de Metro staat er een artikel over 'Daten' op de cover, dus ik denk zo: "nou, dat is misschien interessant om op het forum te posten". Lees ik zo verder:
[..]
Maar de grondlegging is hetzelfde voor een andere leeftijd:
› gooi je lijst met eisen weg
› scheep jezelf niet op met een man/vrouw die je ongemakkelijk laat voelen (op welke manier dan ook)
› doe je best
Rustig aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit, met corset dat wel..
Ging boven stofzuigen, maar ben maar tot een slaapkamer gekomen, toen was het plankgevoel.
Dus stoppen.
Paar biertjes maar.quote:
Ja, maar niet van de drank. Volgens mij heb ik verkeerd gelegen. M'n nek doet ook pijn.quote:
Nieuw kussen misschien?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Paar biertjes maar.
[..]
Ja, maar niet van de drank. Volgens mij heb ik verkeerd gelegen. M'n nek doet ook pijn.
Als in: de zoveelste opsomming van trivialiteiten. Alleen 'Blijf jezelf' ontbrak nog.quote:
ik ook paar biertjes gisteren, hele dag een kater gehad, nu maar weer aan het bier (het is bij mij nu 18.16 savonds) Verjaardagsfeestje vierenquote:
Klinkt als Forgetting Shara Marshall in de vertequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook paar biertjes gisteren, hele dag een kater gehad, nu maar weer aan het bier (het is bij mij nu 18.16 savonds) Verjaardagsfeestje vieren
om maar eens een singels onderwerp te openen.... ik heb me toch een partij nare dromen gehad over mn ex.... maar heb nu wel het gevoel dat ik eroverheen begin te raken, ben veel minder pissig op hem, en kan mezelf zelfs toelaten dat ik hem soms best wel mis (vakantie samen was altijd zo leuk) maar ik word er niet echt heel sip van ofzo, gewoon wel een beetje maar het is goed te hanteren
Denk dat ik moet concluderen dat een vakantie goed is om over je ex heen te komen.
Is dat bij jullie ook?
MURM!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook paar biertjes gisteren, hele dag een kater gehad, nu maar weer aan het bier (het is bij mij nu 18.16 savonds) Verjaardagsfeestje vieren
om maar eens een singels onderwerp te openen.... ik heb me toch een partij nare dromen gehad over mn ex.... maar heb nu wel het gevoel dat ik eroverheen begin te raken, ben veel minder pissig op hem, en kan mezelf zelfs toelaten dat ik hem soms best wel mis (vakantie samen was altijd zo leuk) maar ik word er niet echt heel sip van ofzo, gewoon wel een beetje maar het is goed te hanteren
Denk dat ik moet concluderen dat een vakantie goed is om over je ex heen te komen.
Is dat bij jullie ook?
Het is denk ik alleen maar een bewijs dat het na verloop van tijd gewoon weer goed komt met je. Dit is kennelijk de eerste keer dat je je dat realiseert. Dat het tijdens of na een vakantie gebeurt, is bijkomstigheid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
Is dat bij jullie ook?
Haha!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alleen 'Blijf jezelf' ontbrak nog.![]()
Knufje!!! wat heb je een ranzige foto trouwensquote:
Kan ik me wel voorstellen ja. Niet dezelfde dingen om je heen van toen je nog samen was enzo. Makkelijker afstand daarvan kunnen nemenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is dat bij jullie ook?
True, het zijn vaak juist de trivialiteiten die over het hoofd gezien worden. Omdat je het zo vaak hoort word je er doof voor, denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
Ja, het kan allemaal wel triviaal zijn, maar dan nog kun je het makkelijk over het hoofd zien of is iemand het er gewoon simpelweg niet mee eens
Ja gaat weer wat beter met me... paar dagen flink verkouden geweest...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Knufje!!! wat heb je een ranzige foto trouwensik bedoel dat plaatje bij je berichten
hoe gaat het met je?
ik heb een beetje het gevoel dat het de eerste keer dat ik iets verwerk ipv verdring ofzo. naja t voelt wel fijn. die dromen waren minder haha. maar ik heb gelukkig ook lieve vrienden bij me waar ik mee kan praten, dus dat heb ik toen een keertje gedaan, hielp ook wel. en de zon helptquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is denk ik alleen maar een bewijs dat het na verloop van tijd gewoon weer goed komt met je. Dit is kennelijk de eerste keer dat je je dat realiseert. Dat het tijdens of na een vakantie gebeurt, is bijkomstigheid.
dat is het mooie van vakantie, dan ben je in een meer euforische stemming waardoor dingen makkelijker te verweken zijn en praten met vrienden is dan ook altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb een beetje het gevoel dat het de eerste keer dat ik iets verwerk ipv verdring ofzo. naja t voelt wel fijn. die dromen waren minder haha. maar ik heb gelukkig ook lieve vrienden bij me waar ik mee kan praten, dus dat heb ik toen een keertje gedaan, hielp ook wel. en de zon helptlekker warm
ik zie jou zo weer terug gaan naar hem als hij er moeite voor doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
en die dromen hebebn me wel geholpen om te voelen dat ik het eigenlijk gewoon kut vind dat het uit is.
ik sta er nog achter maar ik vind het gewoon wel sip, als hij erbij was geweest deze vakantie was het denk ik echt geweldig geweest
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
haha ja tempels, ik kan ze niet meer tellen!!! die dingen zijn vaak onwijs mooi. ook nog in een slangentempel geweest. die beesten zaten gewoon los maar kwamen niet van hun plekje af
ja ik denk het, en meer relativeren ook. en die dromen hebebn me wel geholpen om te voelen dat ik het eigenlijk gewoon kut vind dat het uit is. ik sta er nog achter maar ik vind het gewoon wel sip, als hij erbij was geweest deze vakantie was het denk ik echt geweldig geweest, en daar heb ik wel veel over gedacht. da's wel goed voor me soms
nee, dat zie ik niet gebeuren, hij is veel te jaloers en voelt als een gevangenis. alleen als we met zn 2-en waren was het leuk. Verder alleen gezeik. Maar goed om te weten dat het zo overkomt,missch8ine moet ik er een beetje op letten dat ik dat echt niet ga doen haha.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jou zo weer terug gaan naar hem als hij er moeite voor doet
Ach ja, er is zijn zoveel goedbedoelde generaliserende adviezen te vinden. En vaak spreken ze elkaar ook nog tegen. Helaas moet iedereen nog gewoon zijn/haar eigen weg vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
Haha!
Ja, het kan allemaal wel triviaal zijn, maar dan nog kun je het makkelijk over het hoofd zien of is iemand het er gewoon simpelweg niet mee eens
ow bah! zo een claimer!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, dat zie ik niet gebeuren, hij is veel te jaloers en voelt als een gevangenis. alleen als we met zn 2-en waren was het leuk. Verder alleen gezeik. Maar goed om te weten dat het zo overkomt,missch8ine moet ik er een beetje op letten dat ik dat echt niet ga doen haha.
maar hij gaat er hoe dan ook geen moeite voor doen, is niet het type dat moeite doet voor een vrouw. hij heeft de instelling graag of niet.
Kater hoofdpijn voelt toch echt heel anders.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
Ja, vakantie, of even in een heel andere omgeving, kan inderdaad goed helpen.quote:om maar eens een singels onderwerp te openen.... ik heb me toch een partij nare dromen gehad over mn ex.... maar heb nu wel het gevoel dat ik eroverheen begin te raken, ben veel minder pissig op hem, en kan mezelf zelfs toelaten dat ik hem soms best wel mis (vakantie samen was altijd zo leuk) maar ik word er niet echt heel sip van ofzo, gewoon wel een beetje maar het is goed te hanteren
Is dat bij jullie ook?
Dat lijkt me inderdaad geen prettige situatie om naar terug te keren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef Murmeli het volgende:
nee, dat zie ik niet gebeuren, hij is veel te jaloers en voelt als een gevangenis.
hihi nee inderdaad, zeker na zo 4 weken vrijheid op vakantiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad geen prettige situatie om naar terug te keren.
wanneer moet je weer terug?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi nee inderdaad, zeker na zo 4 weken vrijheid op vakantie
Have funquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
volgende week
he ik ga nu weer bier drinken buitenx
Murmeli, geniet er nog van! Want daar is vakantie voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
volgende week
Drinksequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
volgende week
En waarom specifiek tegen Kuwaro?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil steeds tegen kuwaro zeggen dat ik geil ben
Komende zaterdag maar eens mn nieuwe pumps showen denk ik
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil steeds tegen kuwaro zeggen dat ik geil ben
Komende zaterdag maar eens mn nieuwe pumps showen denk ik
Door je ondertitel natuurlijkquote:
Nee, hij bedoelde: waarom moeten die nieuwe pumps komende zaterdag aan hem geshowd worden.quote:
Ja, uiteraard, dat is steeds het eerste waar ik aan denk, ben je geil of wil je een koekje, heeeel irritant.quote:
Dat is niet het gevalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde: waarom moeten die nieuwe pumps komende zaterdag aan hem geshowd worden.
Tja daar kan ik niks aan doen, its your dirty mind soquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, dat is steeds het eerste waar ik aan denk, ben je geil of wil je een koekje, heeeel irritant.
Snap niet waarom hij zich dat af vraagt, als vrouwen pumps willen komen showen ga je toch geen vragen stellenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde: waarom moeten die nieuwe pumps komende zaterdag aan hem geshowd worden.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij zich dat af vraagt, als vrouwen pumps willen komen showen ga je toch geen vragen stellen
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tja daar kan ik niks aan doen, its your dirty mind so
Dat heeft niks met een dirty mind te maken, vooral met een slechte muzieksmaak...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef Kuwaro het volgende:
Tja daar kan ik niks aan doen, its your dirty mind so
Wel een verrassende variant op het OUd-Hollandsch Brommerskiek'n.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:36 schreef mrbox het volgende:
Snap niet waarom hij zich dat af vraagt, als vrouwen pumps willen komen showen ga je toch geen vragen stellen
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef AirwiN het volgende:
Dat heeft niks met een dirty mind te maken, vooral met een slechte muzieksmaak...
Nee, dat heeft niets met mn smaak te maken gelukkigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een dirty mind te maken, vooral met een slechte muzieksmaak...
Ik heb zo het vermoeden dat ze graag wil dat ie/ze (ik heb geen idee) daar wat mee doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En waarom specifiek tegen Kuwaro?
Dat zeker!quote:
ie/ze ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat ze graag wil dat ie/ze (ik heb geen idee) daar wat mee doet
JANIESBROWNIE IS GEIL KUWARO. GET A HINT.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
ie/ze ?
Bedoel je daarmee * Kuwaro ?
Ik ben geen ie/ze![]()
Ik ben een hij
Nee, dat bedoelde ik niet, dat is dan weer jouw dirty mindquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
JANIESBROWNIE IS GEIL KUWARO. GET A HINT.
Wel jammer dat je je onderschrift fluks veranderd hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |