ik heb een beetje het gevoel dat het de eerste keer dat ik iets verwerk ipv verdring ofzo. naja t voelt wel fijn. die dromen waren minder haha. maar ik heb gelukkig ook lieve vrienden bij me waar ik mee kan praten, dus dat heb ik toen een keertje gedaan, hielp ook wel. en de zon helptquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is denk ik alleen maar een bewijs dat het na verloop van tijd gewoon weer goed komt met je. Dit is kennelijk de eerste keer dat je je dat realiseert. Dat het tijdens of na een vakantie gebeurt, is bijkomstigheid.
dat is het mooie van vakantie, dan ben je in een meer euforische stemming waardoor dingen makkelijker te verweken zijn en praten met vrienden is dan ook altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb een beetje het gevoel dat het de eerste keer dat ik iets verwerk ipv verdring ofzo. naja t voelt wel fijn. die dromen waren minder haha. maar ik heb gelukkig ook lieve vrienden bij me waar ik mee kan praten, dus dat heb ik toen een keertje gedaan, hielp ook wel. en de zon helptlekker warm
ik zie jou zo weer terug gaan naar hem als hij er moeite voor doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
en die dromen hebebn me wel geholpen om te voelen dat ik het eigenlijk gewoon kut vind dat het uit is.
ik sta er nog achter maar ik vind het gewoon wel sip, als hij erbij was geweest deze vakantie was het denk ik echt geweldig geweest
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
haha ja tempels, ik kan ze niet meer tellen!!! die dingen zijn vaak onwijs mooi. ook nog in een slangentempel geweest. die beesten zaten gewoon los maar kwamen niet van hun plekje af
ja ik denk het, en meer relativeren ook. en die dromen hebebn me wel geholpen om te voelen dat ik het eigenlijk gewoon kut vind dat het uit is. ik sta er nog achter maar ik vind het gewoon wel sip, als hij erbij was geweest deze vakantie was het denk ik echt geweldig geweest, en daar heb ik wel veel over gedacht. da's wel goed voor me soms
nee, dat zie ik niet gebeuren, hij is veel te jaloers en voelt als een gevangenis. alleen als we met zn 2-en waren was het leuk. Verder alleen gezeik. Maar goed om te weten dat het zo overkomt,missch8ine moet ik er een beetje op letten dat ik dat echt niet ga doen haha.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jou zo weer terug gaan naar hem als hij er moeite voor doet
Ach ja, er is zijn zoveel goedbedoelde generaliserende adviezen te vinden. En vaak spreken ze elkaar ook nog tegen. Helaas moet iedereen nog gewoon zijn/haar eigen weg vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
Haha!
Ja, het kan allemaal wel triviaal zijn, maar dan nog kun je het makkelijk over het hoofd zien of is iemand het er gewoon simpelweg niet mee eens
ow bah! zo een claimer!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, dat zie ik niet gebeuren, hij is veel te jaloers en voelt als een gevangenis. alleen als we met zn 2-en waren was het leuk. Verder alleen gezeik. Maar goed om te weten dat het zo overkomt,missch8ine moet ik er een beetje op letten dat ik dat echt niet ga doen haha.
maar hij gaat er hoe dan ook geen moeite voor doen, is niet het type dat moeite doet voor een vrouw. hij heeft de instelling graag of niet.
Kater hoofdpijn voelt toch echt heel anders.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
ik ook paar biertjes gisteren, hele dag een kater gehad, nu maar weer aan het bier (het is bij mij nu 18.16 savonds) Verjaardagsfeestje vieren
Ja, vakantie, of even in een heel andere omgeving, kan inderdaad goed helpen.quote:om maar eens een singels onderwerp te openen.... ik heb me toch een partij nare dromen gehad over mn ex.... maar heb nu wel het gevoel dat ik eroverheen begin te raken, ben veel minder pissig op hem, en kan mezelf zelfs toelaten dat ik hem soms best wel mis (vakantie samen was altijd zo leuk) maar ik word er niet echt heel sip van ofzo, gewoon wel een beetje maar het is goed te hanteren
Denk dat ik moet concluderen dat een vakantie goed is om over je ex heen te komen.
Is dat bij jullie ook?
Dat lijkt me inderdaad geen prettige situatie om naar terug te keren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:44 schreef Murmeli het volgende:
nee, dat zie ik niet gebeuren, hij is veel te jaloers en voelt als een gevangenis.
hihi nee inderdaad, zeker na zo 4 weken vrijheid op vakantiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad geen prettige situatie om naar terug te keren.
wanneer moet je weer terug?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi nee inderdaad, zeker na zo 4 weken vrijheid op vakantie
Have funquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
volgende week
he ik ga nu weer bier drinken buitenx
Murmeli, geniet er nog van! Want daar is vakantie voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
volgende week
Drinksequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
volgende week
En waarom specifiek tegen Kuwaro?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil steeds tegen kuwaro zeggen dat ik geil ben
Komende zaterdag maar eens mn nieuwe pumps showen denk ik
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil steeds tegen kuwaro zeggen dat ik geil ben
Komende zaterdag maar eens mn nieuwe pumps showen denk ik
Door je ondertitel natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |