Lekke band?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
fietsen fixen op de vroege ochtend is nooit grappig ;'(
Wat doe je er mee dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn band gaat echt zooooo vaak kapot dat het absurd is
Geen idee. Misschien loopt er ergens iets aan tegen je band.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Kijk als ik er bewust gekke dingen mee deed was het niet meer absurd maar logisch toch?
M.a.w. ik doe niets vreemds alleen fietsen
Er kan ook iets in je velg zitten. Waardoor je band lek gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:04 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik dat zou weten had ik het toch wel gefixt ipv denken jeetje wat vreemd er loopt iets tegen mn band waardoor ie kapot gaat en hij is ook nog eens vaak kapot
Ik ben misschien wel blond maar niet helemaal achtelijk
Dat dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er kan ook iets in je velg zitten. Waardoor je band lek gaat.
Geen idee. Maar ik ben wel benieuwd.quote:
Kan je zelf geen bandenplakken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
Dat snap ik lieve mensen
Maar als ik dat wist was het probleem opgelost lijkt me
Met andere woorden ik heb geen flauw idee of er iets in mn velg vreemd zit
Ik gok van niet omdat ik hem telkens naar de fietsenmaker breng om hem te fixen
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan je zelf geen bandenplakken?
Maar is dat dan niet heel duur?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
Natuurlijk wel en ik heb ook heel braaf een bandenplak setje
Maar nog geen fietspomp
En de laatste tijd ging het dan zo: he poep mn band is weer lek ik moet een fietspomp kopen
Bah daar heb ik echt geeeeen tijd voor
Vriendje breng jij mn fiets even naar de fietsenmaker?(kijk dat is managen! Scheelt mij allemaal tijd en zo)
wekelijks je fiets kwijt zijn of eenmalig goed werk afleveren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
(kijk dat is managen! Scheelt mij allemaal tijd en zo)
succes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga naar een sollicitatatiegesprek toe. Tot later
Veel succes!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
Moet je denk ik teruglezenquote:
Ludootjequote:
Succes Tijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik las het, hij was er goed aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ludootje
RZ heeft een mooie verwijzing gemaakt op page 1
Bengeltjelief!quote:
Maar de grondlegging is hetzelfde voor een andere leeftijd:quote:Boven de veertig en single, wat nu?
Was jij ook aan de drank gisteren?quote:
Hoe is het vandaag?quote:
Ik zit, met corset dat wel.quote:
Beperkt opzienbarend, dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef MNR het volgende:
LOL!! Ik blader net door de Metro staat er een artikel over 'Daten' op de cover, dus ik denk zo: "nou, dat is misschien interessant om op het forum te posten". Lees ik zo verder:
[..]
Maar de grondlegging is hetzelfde voor een andere leeftijd:
› gooi je lijst met eisen weg
› scheep jezelf niet op met een man/vrouw die je ongemakkelijk laat voelen (op welke manier dan ook)
› doe je best
Rustig aanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit, met corset dat wel..
Ging boven stofzuigen, maar ben maar tot een slaapkamer gekomen, toen was het plankgevoel.
Dus stoppen.
Paar biertjes maar.quote:
Ja, maar niet van de drank. Volgens mij heb ik verkeerd gelegen. M'n nek doet ook pijn.quote:
Nieuw kussen misschien?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Paar biertjes maar.
[..]
Ja, maar niet van de drank. Volgens mij heb ik verkeerd gelegen. M'n nek doet ook pijn.
Als in: de zoveelste opsomming van trivialiteiten. Alleen 'Blijf jezelf' ontbrak nog.quote:
ik ook paar biertjes gisteren, hele dag een kater gehad, nu maar weer aan het bier (het is bij mij nu 18.16 savonds) Verjaardagsfeestje vierenquote:
Klinkt als Forgetting Shara Marshall in de vertequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook paar biertjes gisteren, hele dag een kater gehad, nu maar weer aan het bier (het is bij mij nu 18.16 savonds) Verjaardagsfeestje vieren
om maar eens een singels onderwerp te openen.... ik heb me toch een partij nare dromen gehad over mn ex.... maar heb nu wel het gevoel dat ik eroverheen begin te raken, ben veel minder pissig op hem, en kan mezelf zelfs toelaten dat ik hem soms best wel mis (vakantie samen was altijd zo leuk) maar ik word er niet echt heel sip van ofzo, gewoon wel een beetje maar het is goed te hanteren
Denk dat ik moet concluderen dat een vakantie goed is om over je ex heen te komen.
Is dat bij jullie ook?
MURM!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook paar biertjes gisteren, hele dag een kater gehad, nu maar weer aan het bier (het is bij mij nu 18.16 savonds) Verjaardagsfeestje vieren
om maar eens een singels onderwerp te openen.... ik heb me toch een partij nare dromen gehad over mn ex.... maar heb nu wel het gevoel dat ik eroverheen begin te raken, ben veel minder pissig op hem, en kan mezelf zelfs toelaten dat ik hem soms best wel mis (vakantie samen was altijd zo leuk) maar ik word er niet echt heel sip van ofzo, gewoon wel een beetje maar het is goed te hanteren
Denk dat ik moet concluderen dat een vakantie goed is om over je ex heen te komen.
Is dat bij jullie ook?
Het is denk ik alleen maar een bewijs dat het na verloop van tijd gewoon weer goed komt met je. Dit is kennelijk de eerste keer dat je je dat realiseert. Dat het tijdens of na een vakantie gebeurt, is bijkomstigheid.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
Is dat bij jullie ook?
Haha!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Alleen 'Blijf jezelf' ontbrak nog.![]()
Knufje!!! wat heb je een ranzige foto trouwensquote:
Kan ik me wel voorstellen ja. Niet dezelfde dingen om je heen van toen je nog samen was enzo. Makkelijker afstand daarvan kunnen nemenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is dat bij jullie ook?
True, het zijn vaak juist de trivialiteiten die over het hoofd gezien worden. Omdat je het zo vaak hoort word je er doof voor, denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
Ja, het kan allemaal wel triviaal zijn, maar dan nog kun je het makkelijk over het hoofd zien of is iemand het er gewoon simpelweg niet mee eens
Ja gaat weer wat beter met me... paar dagen flink verkouden geweest...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Knufje!!! wat heb je een ranzige foto trouwensik bedoel dat plaatje bij je berichten
hoe gaat het met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |