Ik denk het ook ja. Het is ook gewoon een rare gast, hij heeft gewoon een vriendin, gaat zelfs trouwen, maar hij probeert altijd af te spreken terwijl ik hem al jaren niet meer gezien heb.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:29 schreef Tegan het volgende:
Alleen doen als je contact met hem wil. Lijkt mij dat hij wat meer van jou wil dan jij van hem, ik zou zelf alle contact van maar afbreken. Maar wel eerst ff zeggen dat je het niet wil, want anders weet hij niet van ophouden, denk ik.
Het komt inderdaad wel voor dat het zo werkt hoor! Heb ik ook met een goeie vriendin van mijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat weet ik 1000% zeker. Hij maakt nooit een move richting mij, ik nooit tegen hem, sterker nog ,we vertellen elkaar hoe we anderen door het matras trekken.Ik ken 'm al mijn halve leven, hij was het vriendje van mijn beste vriendin eerst, en we hebben het er ook wel eens over gehad dat het apart is dat wij al zolang op zo'n manier met elkaar optrekken. Maar we zijn het er over eens dat we niet op een niet vriendschappelijke manier naar elkaar kijken.
Ik bedoel, ik lig met die gozer rustig in een bed te slapen en ik weet zeker dat hij me met geen vinger aanraakt.
Had nog wel iets vriendelijker gekund, maar wel duidelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:33 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een mailtje geflanst:
Hoi!
Ik dacht, laat ik toch maar even reageren.
Het zit als volgt. Ik vond dat je een beetje, eh... stalkerig overkwam op den duur. Dat klinkt zwaarder dan dat het is, maar zo kwam het over. Toen ik hoorde dat je aan een vriendin van mij mijn nummer had gevraagd, was ik wel even pissed off. Ik hou daar gewoon niet van, en dat weten mijn vrienden ook,daarom kreeg je mijn nummer niet.
Daarbij komt dat ik het behoorlijk maf vindt hoe jij je tegenover mij opstelt terwijl je een vriendin hebt en zelfs gaat trouwen. Ik vind dat gewoon niet kunnen eigenlijk en gewoon vreemd.
Dit lijkt me wel duidelijk, dacht ik zo.
Dit was al de vriendelijk-modus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had nog wel iets vriendelijker gekund, maar wel duidelijk
Hij zal er sowieso niet zo blij mee zijn, of ze nou vriendelijker is of gewoon dit. Ik vond het trouwens niet bijzonder onvriendelijk hoor, meer gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had nog wel iets vriendelijker gekund, maar wel duidelijk
Ja toch. Ik maak er niet meer woorden aan vuil dan nodig is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij zal er sowieso niet zo blij mee zijn, of ze nou vriendelijker is of gewoon dit. Ik vond het trouwens niet bijzonder onvriendelijk hoor, meer gewoon duidelijk.
Precies, als je extreem aardig gaat doen dan denkt hij toch dat er nog iets te halen valt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij zal er sowieso niet zo blij mee zijn, of ze nou vriendelijker is of gewoon dit. Ik vond het trouwens niet bijzonder onvriendelijk hoor, meer gewoon duidelijk.
Sporten, stappen, school/werk. Hoewel ik persoonlijk van die laatste geen groot fan ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:37 schreef Tegan het volgende:
Hoe maak je eigenlijk snel nieuwe vrienden? Nieuwe hobby's nemen en op nieuwe plekken komen?
En dat wil ik nou juist voorkomen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies, als je extreem aardig gaat doen dan denkt hij toch dat er nog iets te halen valt.
Hm, hij is pas 6 minuten weg. Dus we wachten nog wel ff rustig afquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:40 schreef Kluts het volgende:
Wat is Ludootje stil. Hopelijk hangt hij niet schuimbekkend in zijn bureaustoel voor de pc.
Ik moest even naar de WC, als het mevrouw bekoortquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:40 schreef Kluts het volgende:
Wat is Ludootje stil. Hopelijk hangt hij niet schuimbekkend in zijn bureaustoel voor de pc.
Ik probeerde er iets spectaculairs van te maken.quote:
Moet je wel even zo'n ketting om je nek doen. Net als op de kleuterschool vroeger, als je naar de wc moest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moest even naar de WC, als het mevrouw bekoort
Ja, wij moesten dan een kralenketting omdoen ofzo. Of zo'n bordje omdraaien wat in de klas hing. Weet eigenlijk bij god niet waarom.quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sorry Miss T. Ik zal de volgende keer gehoorzaam zijn, hoor!
En dan roepen: Juuuuuuf! Ik ben klaaaahaaaaar!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wij moesten dan een kralenketting omdoen ofzo. Of zo'n bordje omdraaien wat in de klas hing. Weet eigenlijk bij god niet waarom.
Waaruit kunnen we kiezen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:46 schreef Kluts het volgende:
Maarre, Miss T en Ludootje. Hoe single zijn jullie op dit moment?
Nou ehhh, zeg maar zonder relatie op dit momentquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:46 schreef Kluts het volgende:
Maarre, Miss T en Ludootje. Hoe single zijn jullie op dit moment?
Geen idee. Maar het had gekund dat je iemand op het oog had, of dat je een scharrel hebt of weet ik wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou ehhh, zeg maar zonder relatie op dit moment
Hoe veel gradaties van single zijn er dan volgens jou?
Ik ben ook 1000% single en dat bevalt me eigenlijk zo goed dat ik daar voorlopig totaal geen verandering in gepland heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:49 schreef Tegan het volgende:
Ik ben echt 1000% single, afgezien van het feit dat ik 1) niet echt op zoek ben en 2) nog regelmatig afspreek met you-know-who. Maar met niemand aan het daten, ook geen potentieel gezien de afgelopen tijd.
Ik weet echt de meest idiote dingen uit mijn jeugd nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:47 schreef Tegan het volgende:
Ik herinner me echt bijna niets meer van die regeltjes op de basisschool.
Nee. Ik heb het daten voorlopig in de ban gedaan. Ik wil best een keer wat leuks gaan doen met iemand, maar een date insinueert dan dat er iets relationeels op zou kunnen volgen. En dat ben ik voorlopig echt niet van plan. Vind het eigenlijk wel even lekker zo.quote:
Ach ik houd mijn opties wel open, op de manier van, mocht ik echt een superleuke meid tegenkomen etc...Maar het is niet dat ik nou mezelf zo slecht zit te trekken of zo omdat ik geen relatie heb. Ik heb sowieso nooit een heel serieuze relatie gehad, dus ik heb niet het idee dat ik een gat in mijn leven moet opvullen of zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het had gekund dat je iemand op het oog had, of dat je een scharrel hebt of weet ik wat.
Herkenbaar. Ik heb daar ook totaal geen behoefte aan. Maar leuke dingen doen met vrienden des te meer behoefte aan. Heb geen zin in verwachtingen van de ander ofzo met daten. Ben zo tevreden over mijn liefdesleven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het daten voorlopig in de ban gedaan. Ik wil best een keer wat leuks gaan doen met iemand, maar een date insinueert dan dat er iets relationeels op zou kunnen volgen. En dat ben ik voorlopig echt niet van plan. Vind het eigenlijk wel even lekker zo.
Als ik de liefde van mijn leven nu tegenkom, dan ben ik niet zo dat ik dan zeg:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach ik houd mijn opties wel open, op de manier van, mocht ik echt een superleuke meid tegenkomen etc...Maar het is niet dat ik nou mezelf zo slecht zit te trekken of zo omdat ik geen relatie heb. Ik heb sowieso nooit een heel serieuze relatie gehad, dus ik heb niet het idee dat ik een gat in mijn leven moet opvullen of zo.
Maar je weet maar nooit wat er op je pad komt, dus ik sta open voor alles wat ik tegen kom
Edit verduidelijking
Dank je!quote:
Ik hoef niet persé verliefd op iemand te zijn om sex met diegene te hebben. Het kan ook een combinatie van aantrekkingskracht, geilheid en het juiste moment zijn. Dat je wel een bepaalde klik hebt met iemand, maar dat hoeft niet persé te betekenen dat ik dan verliefd ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:59 schreef Ludootje het volgende:
Laat ik er eens een stelling in gooien dan:
Als je seks hebt met iemand, hoort daar een bepaald gevoel van verbondenheid bij te zitten. Seks zonder gevoel haalt het daar niet bij.
Ok, maar je hebt dus wel een bepaalde klik met die persoon. Oftewel er komt een stuk(je) gevoel bij kijken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoef niet persé verliefd op iemand te zijn om sex met diegene te hebben. Het kan ook een combinatie van aantrekkingskracht, geilheid en het juiste moment zijn. Dat je wel een bepaalde klik hebt met iemand, maar dat hoeft niet persé te betekenen dat ik dan verliefd ben.
Als ik iemand leuk vind, dan voel ik me aangetrokken tot diegene en kan ik het gewoon leuk met iemand vinden. Als ik verliefd ben is hij degene aan wie ik de hele dag denk, waar ik onzeker van wordt af en toe omdat ik een goeie indruk wil maken, waar ik graag bij wil zijn en niet eens alleen aan sex denk, maar gewoon aan intimiteit in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:05 schreef Tegan het volgende:
Wat is dan de grens tussen wel leuk vinden en verliefd zijn? Ik kan best zoenen met zomaar iemand, maar seks moet ik echt gevoelens voor hebben.
Ja. Ook al zijn dat geen verliefde gevoelens persé. Ik vind wel dat je open naar elkaar moet zijn in je gevoel voor de ander. Anders krijg je vervelende situaties waar niemand blij van wordt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, maar je hebt dus wel een bepaalde klik met die persoon. Oftewel er komt een stuk(je) gevoel bij kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |