quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bloc Party is idd wel tof ja.
Dit ook!
Ik ben nou weer aardig nuchterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Verkapt naamtpoci, blij dat ik op dit topci geklikt heb
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Verkapt naamtpoci, blij dat ik op dit topci geklikt heb
The Prodigy is tof.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Heerlijke plaat
Mag ik dan ook een gave plaat erin gooien?
Nou wil ik even de foutste plaat posten:quote:
Daarom wil ik het juist weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij wat het meer een Diss tegen mij
Ik ben best werkloos, dat scheelt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij bent trouwens best een nachtbraker zo te zien
Ik heb volgende week pas weer les, en dan nog maar 2 uur in de week(!). Ik heb echt duidelijk een ritme nodig in mijn levenquote:
Moet eigenlijk gaan slapen..quote:
Ik vergeef je, mijn zoonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:02 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Moet eigenlijk gaan slapen..![]()
En twas best een beetje lief bedoeld hoor ludo.
quote:
Welke opleiding doe je dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:03 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb nu geen les meer, maar volgende week begint mijn stage, dan komt er wel weer structuur en ritme, hoop ik.
Het erge is dat als ik om 3 uur ga slapen, ik gewoon weer om 9 uur wakker ben. Heb dus wel een redelijk ritme, maar ik wil gewoon heel graag weer aan het werk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb volgende week pas weer les, en dan nog maar 2 uur in de week(!). Ik heb echt duidelijk een ritme nodig in mijn leven
Ik zoek een aai over de bol smilie, maar kan er geen vinden hier op.. ah gevondenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat als ik om 3 uur ga slapen, ik gewoon weer om 9 uur wakker ben. Heb dus wel een redelijk ritme, maar ik wil gewoon heel graag weer aan het werk.
Ach, ik doe Digitale Communicatie. Ook veel multimedia meuk. Zit wel toekomst ik als je jezelf goed weet te verkopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kuch kuch.. mbo niv4 ict multimedia afstudeerdinges
Kijk, als ik om 3 uur ga slapen wordt ik pas om 14:00 wakker... Doe mij dat ritme van jouquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het erge is dat als ik om 3 uur ga slapen, ik gewoon weer om 9 uur wakker ben. Heb dus wel een redelijk ritme, maar ik wil gewoon heel graag weer aan het werk.
Die van mij kunnen gewoon niet openquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:06 schreef Kluts het volgende:
Waarom maken ze die godvergeten klapraampjes boven deuren altijd zo hoog! Ik moet echt allemaal acrobatische toeren uithalen om dat kreng op een kiertje te zetten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die van mij kunnen gewoon niet open.
Nja, ik ga hbo doen, en een andere richting op.. maar wie weet waar ik terecht kom.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik doe Digitale Communicatie. Ook veel multimedia meuk. Zit wel toekomst ik als je jezelf goed weet te verkopen
[..]
Kijk, als ik om 3 uur ga slapen wordt ik pas om 14:00 wakker... Doe mij dat ritme van jou
T!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tegan!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed. Ben weer redelijk nuchter nuquote:
Slaap zequote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:12 schreef Trigalti het volgende:
Nja trusten alvast allemaal, kga maar gewoon liggen.
Ik heb tijden gehad dat ik tot 4 uur in de stad was, en gewoon om half 9 weer fris en fruitig op werk zat, maar dat is helaas niet meer zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kijk, als ik om 3 uur ga slapen wordt ik pas om 14:00 wakker... Doe mij dat ritme van jou
Het valt reuze meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Goed. Ben weer redelijk nuchter nu. Ik wil nog steeds niet de laatste pagina's van het vorige topic teruglezen... Maar goed, we hebben allemaal zo onze zwakke momenten
Dank jequote:
Misschien helpt t als je er niet steeds over begint, want dan weten mensen dat ze terug moeten lezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb net even gegluurd. Ik zit stevig te twijfelen of ik ze niet allemaal moet gaan editen
Van de andere kant, mensen lezen niet vaak al gesloten topics terug
Jewel, ik weet niet hoe het met Kluts zit, maar ik ben nog steeds wel in een redelijke ouwehoer-bui door de drank. Doe gezellig mee!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:14 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik heb ook wel zin in een drankje nu. Maar ik ga nog ff twijfelen of ik zin heb om op te staan.
Bij twijfel: Doen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:14 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik heb ook wel zin in een drankje nu. Maar ik ga nog ff twijfelen of ik zin heb om op te staan.
Ik zit net aan een vers jointje, dus i will be around for a while.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jewel, ik weet niet hoe het met Kluts zit, maar ik ben nog steeds wel in een redelijke ouwehoer-bui door de drank. Doe gezellig mee!
Juist, en daarom mag je nu ook wel wat andere beschamende dingen vertellen hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb net even gegluurd. Ik zit stevig te twijfelen of ik ze niet allemaal moet gaan editen
Van de andere kant, mensen lezen niet vaak al gesloten topics terug
Tja, weet je heel zeker dat hij niet meer wil? Zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw denkt "we zijn vrienden" terwijl de man in kwestie daar heel andere gevoelens bij heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:19 schreef Kluts het volgende:
Zo irritant trouwens. Mijn beste vriend die ik al 12 jaar ken, dat zal nooit meer dan vrienden worden. Er is zelfs nooit sprake van zoiets geweest. Maar overal waar ik met hem kom, denkt iedereen dat we een stel zijn.
Alsof mannen en vrouwen niet gewoon vrienden kunnen zijn?
Ik heb (te) vaak in mijn omgeving gezien dat een man en een vrouw zogenaamd vrienden zijn, waarbij altijd weer bleek dat de man in kwestie stiekem toch over zijn oren op de vrouw verliefd was... Toch frappant lijkt me...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:25 schreef Tegan het volgende:
Dat vind ik ook zo raar. Want ik kan meestal gewoon beter opschieten met mannen!
Dat weet ik 1000% zeker. Hij maakt nooit een move richting mij, ik nooit tegen hem, sterker nog ,we vertellen elkaar hoe we anderen door het matras trekken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja, weet je heel zeker dat hij niet meer wil? Zou niet de eerste keer zijn dat een vrouw denkt "we zijn vrienden" terwijl de man in kwestie daar heel andere gevoelens bij heeft(weet ik uit ervaring...)
Ja. Zeg hem dat je niet geinteresseerd bent en vraag hem je niet lastig te vallen. Wel op een nette manier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:27 schreef Kluts het volgende:
Oke. Mijn allereerste vriendje ooit vond mij terug op hyves. Poosje gemsnd, maar ik vond hem wat stalkerig. Ik heb m dus geblokt, toen is hij bij een vriendin van mij om mijn nummer gaan zeuren. Van mijn hyves afgeflikkerd, en ik dacht: dat is klaar nu.
Hij stuurt me nu voor de 4e keer via hyves een mailtje met de vraag waarom ik het contact met hem verbroken heb en dat hij zich afvraagt wat er is.
Zal ik reageren of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |